hoe was je film?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Voor een dokter is waarschijnlijk allang te laat.
-.-quote:Op donderdag 21 november 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Voor een dokter is waarschijnlijk allang te laat.
quote:
Serieus, wat wil je dan horen? Het klinkt fucking eng en dat weet je zelf ook wel, maar als ik zeg dat je naar een dokter moet vraag je waarom?quote:
Escape from L.A. is slecht genoeg om ernaast te kunnen Fok!ken. Vooral omdat ik het al talloze keren heb gezien over de jarenquote:
Zie je me ?quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Escape from L.A. is slecht genoeg om ernaast te kunnen Fok!ken. Vooral omdat ik het al talloze keren heb gezien over de jaren
Ik ben niet dood zover ik weetquote:
Vat me niet verkeerd op, is niet naar jou bedoeldquote:Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus, wat wil je dan horen? Het klinkt fucking eng en dat weet je zelf ook wel, maar als ik zeg dat je naar een dokter moet vraag je waarom?
They don't know they're deadquote:Op donderdag 21 november 2013 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben niet dood zover ik weet![]()
Nee, dat weet ik, maar we zijn bezorgd om je.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vat me niet verkeerd op, is niet naar jou bedoeld
quote:
Ik kijk morgen even hoe t er uitziet iigquote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar we zijn bezorgd om je.
Iedereen is doodquote:
Kill it with firequote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even hoe t er uitziet iigeerder kan toch niet
Zoals?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
Borsten zijn best handig af en toe
Hoezo?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
Borsten zijn best handig af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |