Vergeet geen 230-> 12V omvormer te kopen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef revpolen het volgende:
Plank laten zagen 80cm <-> met een gat van 40cm <->
En 2 cm dik. ( hij moet natuurlijk niet TE groot zijn voor de oppervlakte
Tevens
http://www.vanoutlet.nl/5-meter-rgb-led-strip-compleetoutlet
Besteld,
kosten tot nu toe
35,- plank
35,95 lichtsnoer
Zal uiteraard eind foto maken
Netjes geworden!quote:
zal het eens proberen, maar zal wel krap zijn. omdat er maar paar cm "vrije" ruimte tussen plafon en lamp zitquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef Think_Pad het volgende:
Kun je het oogje niet gewoon bij de LED's monteren? IR weerkaatst wel op het plafond ja (probeer maar eens met afstandsbediening van je TV).
Het is een sfeerlicht, ik denk dat die zo wel uitkomt.. en anders kan ik altijd nog een ledstrip er aan maken die naar plafon laten schijnenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Netjes geworden!
Maar de leds schijnen nu naar het midden van de cirkel, geeft het geen beter effect als je ze haaks op de huidige positie zou monteren? Dus richting de muur?
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel niet je led's richting het plafond laten schijnen, maar richting de achterliggende muur. (Tenzij je ze aan het plafond wil hangen, dan bedoel ik dat indirect welquote:Op zondag 19 januari 2014 23:29 schreef revpolen het volgende:
Het is een sfeerlicht, ik denk dat die zo wel uitkomt.. en anders kan ik altijd nog een ledstrip er aan maken die naar plafon laten schijnen
Je kan zo'n ledstrip niet makkelijk op zo'n manier plakken dat ze direct naar de muur schijnen in dit geval, want je kan ze niet op die manier buigen. Wat je dan moet doen is stukjes van 5cm steeds losknippen, verbinden en plakken, geen beginnen aan dusquote:Op maandag 20 januari 2014 00:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel niet je led's richting het plafond laten schijnen, maar richting de achterliggende muur. (Tenzij je ze aan het plafond wil hangen, dan bedoel ik dat indirect wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |