SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
avond![]()
hoeveel legend heeft mavertje al gepulled inmiddels ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
5quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef FCsuarez het volgende:
avond![]()
hoeveel legend heeft mavertje al gepulled inmiddels ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij heeft een 2e hypotheek genomen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef FCsuarez het volgende:
avond![]()
hoeveel legend heeft mavertje al gepulled inmiddels ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik ben breaking bad aan het kijken. Fuck FUT. Wel netjes. Met een kat (quote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes zeker niet online of hij zit niet op te letten![]()
[ link | afbeelding ]) er op!
![]()
mega packsquote:waardeloze dingen
eerst zelf even proberen en dan toefjes style weg voor 14 15 Kquote:Op donderdag 21 november 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben breaking bad aan het kijken. Fuck FUT. Wel netjes. Met een kat () er op!
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gedicht schrijven voor SinterklaasJa, het is ietwat vroeg, maar wel heel erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Moet je geen lingo kijken?????quote:Op donderdag 21 november 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben breaking bad aan het kijken. Fuck FUT. Wel netjes. Met een kat () er op!
![]()
Ozilquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch maar even een mega pack geopend: [ afbeelding ]![]()
mertesackerquote:![]()
wel nasri volgens mij ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is Clichy.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mertesacker![]()
wel nasri volgens mij ?![]()
en wat zit er in je free packquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hou het bij breaking bad. Ik heb geen zin om te zappenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Mwoahhh.... Ze heb der haar vast... los is leuker denk ik
Euhhh...wel uit Team 2 !!!!![]()
![]()
Niemand ziet mijn geniale stukje poëzie
Is er wel iemand die nog een leuke metafoor voor seks heeft?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Coop?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een potje fifa doen op de xbox? Of zijn er nog mensen voor gta?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: