Laatst bij de gamma één gekocht, is volgens mij 3,05 meter. Moet er dus een klein stukje af.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef Jippo het volgende:
Niet echt de look waar ik voor ga maar misschien na een primer wel te schilderen. Meubelplaat is dus wel in zo'n lengte te koop?
Je weet zeker dat die 3 meter en ee nbeetje was? Op de site staan ze nl. niet...quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatst bij de gamma één gekocht, is volgens mij 3,05 meter. Moet er dus een klein stukje af.
Iets meer dan twee weken geleden nog gehaald en in het wit. Ze waren minimaal 3 meter, maar volgens mij 3,05. Kan ze ook zo gauw niet vinden, maar ze moeten nog in het assortiment staan.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:33 schreef Jippo het volgende:
[..]
Je weet zeker dat die 3 meter en ee nbeetje was? Op de site staan ze nl. niet...
Kijk, deze bedoel ik:quote:Op donderdag 21 november 2013 17:33 schreef Jippo het volgende:
[..]
Je weet zeker dat die 3 meter en ee nbeetje was? Op de site staan ze nl. niet...
dat is een meubelpaneel en ik denk dat TS een timmerpaneel bedoeltquote:Op donderdag 21 november 2013 17:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk, deze bedoel ik:
https://www.gamma.nl/asso(...)b_product_b021726830
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is een meubelpaneel en ik denk dat TS een timmerpaneel bedoelt
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef Jippo het volgende:
Niet echt de look waar ik voor ga maar misschien na een primer wel te schilderen. Meubelplaat is dus wel in zo'n lengte te koop?
In Hoofddorp zit op industrieterrein President een Bouwmaat. Misschien is dat iets?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:15 schreef Jippo het volgende:
Ik ben totaal niet thuis in de betere bouwzaken... Hier in de buurt ken ik alleen Praxis, Gamma en Fixet... (Haarlemmermeer)
Werk zelf in een karwei en kan inderdaad bevestigen dat ze er zijn. Maar inderdaad, dat zijn meubelpanelen. Timmerpanelen van die lengte ga je niet vinden in een karwei/gamma/praxis.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iets meer dan twee weken geleden nog gehaald en in het wit. Ze waren minimaal 3 meter, maar volgens mij 3,05. Kan ze ook zo gauw niet vinden, maar ze moeten nog in het assortiment staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |