abonnement Unibet Coolblue
pi_133569540
Mensen die altijd moeten melden dat ze 'effe lekker gaan knallen op de sportschool'
pi_133569718
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:24 schreef NoaFleur het volgende:
Mensen die altijd moeten melden dat ze 'effe lekker gaan knallen op de sportschool'
Dat doen ze maar op de schietbaan vind ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133574195

Allebei collega's. Spreek hem aan op de werkvloer denk ik dan.
pi_133576390
Begin van het einde van facebook? (Wat al lang in werking is gegaan)
Zo ging hyves ook dood, sociale aspect ebde weg en het werd een simpel spelletjes platform met accounts.
pi_133576525
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Allebei collega's. Spreek hem aan op de werkvloer denk ik dan.
Waarom staat 'ie op Duits?
  zondag 24 november 2013 @ 16:03:16 #31
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_133576670
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
buikgriep... :D
pi_133577175
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:58 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Waarom staat 'ie op Duits?
Omdat ik Duits ben.
*zucht* Voortaan ook maar even alles wat duits is wegblurren.
  zondag 24 november 2013 @ 17:05:16 #33
240618 Micson
The lonely stoner
pi_133578372
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:20 schreef Okuliarnik het volgende:

[..]

Omdat ik Duits ben.
*zucht* Voortaan ook maar even alles wat duits is wegblurren.
Nou nou ,wat een Duitse chagarijnigheid meteen. Hij mag het toch wel vragen?
pi_133578500
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 17:05 schreef Micson het volgende:

[..]

Nou nou ,wat een Duitse chagarijnigheid meteen. Hij mag het toch wel vragen?
het is wel een beetje een onnozele vraag :@
  zondag 24 november 2013 @ 17:08:56 #35
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_133578516
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:54 schreef Pap89 het volgende:
Begin van het einde van facebook? (Wat al lang in werking is gegaan)
Zo ging hyves ook dood, sociale aspect ebde weg en het werd een simpel spelletjes platform met accounts.
Ja Facebook is meer youtube geworden bij mij. 75% van mijn timeline is gevuld met filmpjes die andere liken.
040
  zondag 24 november 2013 @ 17:24:08 #36
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133579065
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:20 schreef Okuliarnik het volgende:

[..]

Omdat ik Duits ben.
*zucht* Voortaan ook maar even alles wat duits is wegblurren.
Een Duiters. Begin maar met de 'mijn opa wil zijn fiets terug' grappen.... :')
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133585138
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef Internepper het volgende:

[..]

Ja Facebook is meer youtube geworden bij mij. 75% van mijn timeline is gevuld met filmpjes die andere liken.
Bij mij gebeurt er steeds minder op m'n timeline, zoveel mensen heb ik al geblocked.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_133599541
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef exile79 het volgende:

[..]

Bij mij gebeurt er steeds minder op m'n timeline, zoveel mensen heb ik al geblocked.
Dat had ik ook, Facebook was eigenlijk een groupchat geworden tussen mij en 2 vrienden van me :')
Nu maar heel mijn FB profiel verwijderd
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133599559
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:24 schreef NoaFleur het volgende:
Mensen die altijd moeten melden dat ze 'effe lekker gaan knallen op de sportschool'
Als iemand dat af en toe zegt dan is het nog wel eens leuk om diegene nog meer te motiveren..

maar een van me exen is vreselijk irritant.. die gaat letterlijk haar hele schema posten op facebook dat gaat dus als volgt:

50 Kettlebell swings
75 box jump squats
15 swinging pull ups
daarna 50 push ups
toen weer 50 kettlebells
toen weer 75 box jump squats
en dat allemaal in 20:05!!

YAAAAY CROSSFIT!!!!111!!1eeeneeeen!!

had alleen wel me knie gestoten toen ik ging springen...

:')
Waz met jou!
pi_133609293
Mensen die bij een leuk bericht een contact taggen met : "haha heb jij toch ook wel last van (in het blauw) pietje puk hahahahaa " tyft toch op ¬_¬
pi_133641577
Peter is ook weer bezig.



"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_133641802
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:02 schreef DroogDok het volgende:
Peter is ook weer bezig.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik ben in ieder geval een echte vriend volgens hem. Ik moet er van blozen :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:21:32 #43
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133642102
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:02 schreef DroogDok het volgende:
Peter is ook weer bezig.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:r :r :r
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133647776
Status: "Heerlijk een uur gefitnesst! En al ander halve kilo afgevallen! Zo gaan we door! #Happy!"

Beste reactie: "Zo, jij hebt een behoorlijke bolus gedraaid!"

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 17:47:10 ]
pi_133647849
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:46 schreef Toto69 het volgende:
Status: "Heerlijk een uur gefitnesst! En al ander halve kilo afgevallen! Zo gaan we door! #Happy!"

Beste reactie: "Zo, jij hebt een behoorlijke bolus gedraaid!"
:D :') _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133647990
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:46 schreef Toto69 het volgende:
Status: "Heerlijk een uur gefitnesst! En al ander halve kilo afgevallen! Zo gaan we door! #Happy!"

Beste reactie: "Zo, jij hebt een behoorlijke bolus gedraaid!"
1 x plassen + een liter zweet. Zeker als diegene geen fuck gewend is / erg dik is kan het heel snel gaan. :P
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:38:25 #47
394711 A.Jensen
I never asked for this..
pi_133660290
Past perfect voor deze topic titel dacht ik zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komen jullie toch vandaan, Israël hier ver vandaan, wonen daar ook super joden, ja daar wonen super joden, vinden joden voetbal fijn, als ze maar voor Ajax zijn!!!! AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM!!!! ♥♥

Wat is het heerlijk om naar ons clubje te kijken! Staan ze nog 2-0 voor ook zo horen ze te spelen!! We Love you Ajax we do we Love you Ajax we do we Love you Ajax we do oooh Ajax we Love you!!♥

Straks ons clubie weer kijken!!♥

Net lekker gegeten nu ff douche warm wand egt koud brr en dan lekker kaarsjes aan en bank hangen met me schat!!♥

Vandaag heerlijk rustig dagje thuis genieten heerlijk! Nu lekker andyvistampot met gehaktbal en spekkies aan het maken hmm heerlijk! Straks lekker appeltaartje maken en dan lekker genieten met me schat van de avond!! Lekker kaarsjes aan en bank hangen.. Love my life!! #Genieten met me schatje houden van hem en ons prinsesje!! Ziels veel!!♥

Gister gezellig wezen gourmetten bij zusje zwager nichtje en neefje Geoffrymelindamilanakyro Heiwegen Lieftink en ook samen Met prinsesje tekening gemaakt voor Sinterklaas voor in de schoen en liedjes gezongen was leuk egt heerlijk kind hihi♥ al lekker 2 filmpjes gekeken met schatje lekker op bedje nu nog filmpje kijken. Straks weer naar zusje en zwager de rest van het vlees opeten hihi.. Fijne Zondag Iedereen!! #Houden van mijn liefje en ons prinsesje!!

Een hele goede morgen, Gister egt een super toffe dag/avond gehad op de bruiloft van Des**** Bo****** en Bas***** Bo****** was allemaal goed geregeld super gehad!! De avond ook super gezellig gehad lekker gedanst op de muziek van Anice Kaihatu je heb goed gedraait mattie!! Thanks!! Nu lekker ontbijt op bed aan me mannetje geven heeft die wel verdient die lieverd!!♥ Fijne zaterdag iedereen!! #love mijn man en ons prinsesje!!♥

Nouja en dat gaat zo nog wel even door. Uiteraard met kutplaatjes tussen die je in deze topic ook tegenkomt ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door A.Jensen op 27-11-2013 16:49:08 ]
  Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 22:49:05 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_133660890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef A.Jensen het volgende:
Past perfect voor deze topic titel dacht ik zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komen jullie toch vandaan, Israël hier ver vandaan, wonen daar ook super joden, ja daar wonen super joden, vinden joden voetbal fijn, als ze maar voor Ajax zijn!!!! AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM!!!! ♥♥

Wat is het heerlijk om naar ons clubje te kijken! Staan ze nog 2-0 voor ook zo horen ze te spelen!! We Love you Ajax we do we Love you Ajax we do we Love you Ajax we do oooh Ajax we Love you!!♥

Straks ons clubie weer kijken!!♥

Net lekker gegeten nu ff douche warm wand egt koud brr en dan lekker kaarsjes aan en bank hangen met me schat!!♥

Vandaag heerlijk rustig dagje thuis genieten heerlijk! Nu lekker andyvistampot met gehaktbal en spekkies aan het maken hmm heerlijk! Straks lekker appeltaartje maken en dan lekker genieten met me schat van de avond!! Lekker kaarsjes aan en bank hangen.. Love my life!! #Genieten met me schatje houden van hem en ons prinsesje!! Ziels veel!!♥

Gister gezellig wezen gourmetten bij zusje zwager nichtje en neefje Geoffrymelindamilanakyro Heiwegen Lieftink en ook samen Met prinsesje tekening gemaakt voor Sinterklaas voor in de schoen en liedjes gezongen was leuk egt heerlijk kind hihi♥ al lekker 2 filmpjes gekeken met schatje lekker op bedje nu nog filmpje kijken. Straks weer naar zusje en zwager de rest van het vlees opeten hihi.. Fijne Zondag Iedereen!! #Houden van mijn liefje en ons prinsesje!!

Een hele goede morgen, Gister egt een super toffe dag/avond gehad op de bruiloft van Desiree Boontjes en Bastiaan Boontjes was allemaal goed geregeld super gehad!! De avond ook super gezellig gehad lekker gedanst op de muziek van Anice Kaihatu je heb goed gedraait mattie!! Thanks!! Nu lekker ontbijt op bed aan me mannetje geven heeft die wel verdient die lieverd!!♥ Fijne zaterdag iedereen!! #love mijn man en ons prinsesje!!♥

Nouja en dat gaat zo nog wel even door. Uiteraard met kutplaatjes tussen die je in deze topic ook tegenkomt ;(
Ik weet niet wat ik erger vind... die foto's in de spoiler of de tekst en die namen 8)7
pi_133660956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef A.Jensen het volgende:
Past perfect voor deze topic titel dacht ik zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komen jullie toch vandaan, Israël hier ver vandaan, wonen daar ook super joden, ja daar wonen super joden, vinden joden voetbal fijn, als ze maar voor Ajax zijn!!!! AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM!!!! ♥♥

Wat is het heerlijk om naar ons clubje te kijken! Staan ze nog 2-0 voor ook zo horen ze te spelen!! We Love you Ajax we do we Love you Ajax we do we Love you Ajax we do oooh Ajax we Love you!!♥

Straks ons clubie weer kijken!!♥

Net lekker gegeten nu ff douche warm wand egt koud brr en dan lekker kaarsjes aan en bank hangen met me schat!!♥

Vandaag heerlijk rustig dagje thuis genieten heerlijk! Nu lekker andyvistampot met gehaktbal en spekkies aan het maken hmm heerlijk! Straks lekker appeltaartje maken en dan lekker genieten met me schat van de avond!! Lekker kaarsjes aan en bank hangen.. Love my life!! #Genieten met me schatje houden van hem en ons prinsesje!! Ziels veel!!♥

Gister gezellig wezen gourmetten bij zusje zwager nichtje en neefje Geoffrymelindamilanakyro Heiwegen Lieftink en ook samen Met prinsesje tekening gemaakt voor Sinterklaas voor in de schoen en liedjes gezongen was leuk egt heerlijk kind hihi♥ al lekker 2 filmpjes gekeken met schatje lekker op bedje nu nog filmpje kijken. Straks weer naar zusje en zwager de rest van het vlees opeten hihi.. Fijne Zondag Iedereen!! #Houden van mijn liefje en ons prinsesje!!

Een hele goede morgen, Gister egt een super toffe dag/avond gehad op de bruiloft van Desiree Boontjes en Bastiaan Boontjes was allemaal goed geregeld super gehad!! De avond ook super gezellig gehad lekker gedanst op de muziek van Anice Kaihatu je heb goed gedraait mattie!! Thanks!! Nu lekker ontbijt op bed aan me mannetje geven heeft die wel verdient die lieverd!!♥ Fijne zaterdag iedereen!! #love mijn man en ons prinsesje!!♥

Nouja en dat gaat zo nog wel even door. Uiteraard met kutplaatjes tussen die je in deze topic ook tegenkomt ;(
Damn... die ging bij mij meteen in block.
pi_133661468
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Damn... die ging bij mij meteen in block.
Ik had ze niet eens toegelaten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')