Nee, onder mijn niveau.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
TS mocht niet bij de landmacht.
Dat denk ik inderdaad ook altijd. Maar ze beginnen natuurlijk ook vrij jong.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
En dan van die lui dat je denkt wauw, moeten die 'vechten' voor ons land?
Niet weten dat ze in het leger ook uni functies hebbenquote:
Tsja, ik denk dat die 'übernerds' tijdens een opleiding aan de KMA meer fysieke oefeningen doen dat ze voorheen achter hun bureau deden.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:43 schreef hoink581 het volgende:
Ik vind het altijd zo wonderbaarlijk dat de meeste types die bijvoorbeeld de KMA gaan doen echt van übernerd naar geüniformeerde kleerkast veranderen in 3 jaar.
Maar ik vraag me dan ook af hoe het komt dat de KMA zulke types aantrekt. Je zou verwachten bij een opleiding die veel fysieke opleiding doet, daar ook types op afkomen die van te voren al veel bezig waren met trainen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat die 'übernerds' tijdens een opleiding aan de KMA meer fysieke oefeningen doen dat ze voorheen achter hun bureau deden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |