Beste Fokkers!
Ik zit dus op een instelling (al geruim een langere tijd) voor behandeling van mijn autisme. Krijg daar ook PMT en medicatie voor. Maar nu heb ik natuurlijk ook heel veel loze momenten, meestal zit ik dan met medebewoners te internetten. Nu is het zo gesteld dat er op de afdeling geen bekabeld of wifi netwerk is. Als ik bijvoorbeeld Crysis 2 zit te downloaden komt er wel per week een update van 100mb uit die ik dan moet downloaden, ik heb dan wel een dongel van T-Mobile van 10GB en er is ook iets nieuws ingegaan waarbij je als je 10GB op is, je voor 5 euro ofzo een snelheid reset kon doen. Volgens mij krijg je gewoon weer 10gb en is dat dan niet onbeperkt. Ik zit zelf in de bossen, dus het netwerk van T-Mobile is niet echt lekker. Is zit ook soms met mijn Vodafone RED te internetten, daarvoor gebruik ik een Hotspot. En heb echt eens een rekening gekregen van WTF 300 euro omdat ik er over ging... Nu is mijn vraag, kan ik zonder dat ik de tv/radio aansluiting van mijn kamer nodig heb, alsnog op een of andere manier dan ook onbeperkt internetten op een lekkere snelheid? Ik heb het best nodig, want 9 uur van de tijd plus in de avond lig ik meestal in me kamer te rotten van verveeldheid en als ik dan films kan kijken en muziek kan luisteren zonder dat het me geld kosten en data, heel graag. Ik hoor graag van jullie!