SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Diegene die neville heeft opgepikt voor 120k bin heeft pas een SMLENORock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee iddquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij zitten ze echt pas sinds 22u in packs..kan toch haast niet anders
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dafuq, hoe weet je dat iemand hem voor 120k BIN had? Binnen een minuut een bid van 1.5 miljoen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die neville heeft opgepikt voor 120k bin heeft pas een SMLENO![]()
nah denk het niet hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Maver24 het volgende:
Maar die gozer die Neville had voor 120k die is vast mega blij nu![]()
Op een stream en hij stond daar gelist en was binnen 1sec wegquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, hoe weet je dat iemand hem voor 120k BIN had? Binnen een minuut een bid van 1.5 miljoen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Maver24 het volgende:
Maar die gozer die Neville had voor 120k die is vast mega blij nu![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Suikerbrood?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Suker bôle (alleen Friezen snappen deze grap) staat nu ook op de markt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Suker bôle (alleen Friezen snappen deze grap) staat nu ook op de markt.
Noorse competitie is wel een beetje gay in FM. Het is nu 25 November en hoef alleen nog 2 CL wedstrijden (al uitgeschakelden dan pas in Maart weer competitie
![]()
![]()
Alsof ik niet weet dat een Sukerbôle een bôlesoart is wêryn sûker mei bakt wurdt.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Suker bôle (alleen Friezen snappen deze grap) staat nu ook op de markt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik wilde wachten tot de kerst, maar heb hem nu ook maar gekocht. Bezig met Anderlechtquote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Noorse competitie is wel een beetje gay in FM. Het is nu 25 November en hoef alleen nog 2 CL wedstrijden (al uitgeschakelden dan pas in Maart weer competitie
Echt wennen die tactieken...je kan echt weinig tweaken, of ik ben scheel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik bin in DarkSonic2 en wenje yn Fryslân.
Guon minsken letten wier net opRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De prijzen van de legends zijn echt wel absurd hoog.. heeft EA ook iets gezegd over hoe lang ze in packs zullen zitten?![]()
Alweer Anderlecht. Hebben wel veeel talentenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot de kerst, maar heb hem nu ook maar gekocht. Bezig met Anderlecht
Echt wennen die tactieken...je kan echt weinig tweaken, of ik ben scheelVoor altijd natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van de legends zijn echt wel absurd hoog.. heeft EA ook iets gezegd over hoe lang ze in packs zullen zitten?![]()
Ik speelde hiervoor voornamelijk mobiel, dus moet echt wennen aan de vele opties. Nu ineens wil mijn team gesprekken omdat het slecht ging (10e in competitie oid) maar ik kan alleen maar ontkennen dat het slecht gaatquote:Op woensdag 20 november 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot de kerst, maar heb hem nu ook maar gekocht. Bezig met Anderlecht
Echt wennen die tactieken...je kan echt weinig tweaken, of ik ben scheelNu worden ze allemaal boos.
![]()
Ik had vandaag dat een speler een gesprek wilde. In dat gesprek zei hij dat hij me niet wil spreken en klaar met me is..quote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speelde hiervoor voornamelijk mobiel, dus moet echt wennen aan de vele opties. Nu ineens wil mijn team gesprekken omdat het slecht ging (10e in competitie oid) maar ik kan alleen maar ontkennen dat het slecht gaatNu worden ze allemaal boos.
Van de Sar voor 1 mil![]()
![]()
classic spelen danquote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speelde hiervoor voornamelijk mobiel, dus moet echt wennen aan de vele opties. Nu ineens wil mijn team gesprekken omdat het slecht ging (10e in competitie oid) maar ik kan alleen maar ontkennen dat het slecht gaatNu worden ze allemaal boos.
weinig gezeik
![]()
Ja icm bondscoach België..lekker vertrouwd beginnen. Talenten zijn wel aardig, maar wel voor niveau Belgische competitie..zie er weinig toekomstige toppers bij. Had wel meer verwacht van Tielemans en Bruno o.a.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alweer Anderlecht. Hebben wel veeel talenten
[..]
Voor altijd natuurlijk
Mitrovic wel een held denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |