abonnement Unibet Coolblue
pi_133471016
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef Sosa het volgende:

[..]

maar dan ga je er vanuit dat iedereen ze gebruikt.
Nope... Als iedereen ze gebruikt mag je daar nog wat nullen achter plakken...
pi_133471046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef Sosa het volgende:

[..]

maar dan ga je er vanuit dat iedereen ze gebruikt.
hoezo? er is nu een market cap van 6.7 miljard USD; als 15x meer mensen dan nu van Bitcoin horen (en het huidige gemiddelde blijft constant) dan ben je er al.
pi_133471147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

hoezo? er is nu een market cap van 6.7 miljard USD; als 15x meer mensen dan nu van Bitcoin horen (en het huidige gemiddelde blijft constant) dan ben je er al.
Klopt.
Er is niet veel meer voor nodig om Bitcoin net zo groot te laten zijn als FaceBook.

Bill Gates zou er zo al 5 Miljard in kunnen pompen en er geen boterham minder om hoeven eten.
pi_133471199
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:35 schreef DarkNoize het volgende:
Wat duurt dat versturen toch lang zeg, grote nadeel van Bitcoins :(
Bitcoin: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 1 seconde, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is duurt 10 minuten.
Banken: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 24 uur tot meer dan een week, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is kan zelfs maanden duren.

Ik zeg, Bitcoin wint.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133471343
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Bitcoin: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 1 seconde, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is duurt 10 minuten.
Banken: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 24 uur tot meer dan een week, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is kan zelfs maanden duren.

Ik zeg, Bitcoin wint.
Kleine kanttekening op die 10 minuten... dat is een gemiddelde. Vanavond zat er op een gegeven moment 1 uur en 10 minuten tussen 2 blocks. :P
pi_133471358
Voor het tukken nog wat verkocht op $592,90 en zo nog wat kleine orders plaatsen om hopelijk in een dip op te vangen. App natuurlijk aan, tot morgen :)
pi_133471448
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond ff niet zo opgelet, wat is de verwachting voor vannacht/morgen? Weer een dipje en later herstel, of gaan we wel weer naar boven nu?

Wie werpt er even een blik in z'n glazen bol :7
Dat lijkt me niet zo moeilijk, heb je gezond verstand voor nodig en geen glazen bol.

* Verwachting voor korte termijn: wisselvallig, want veel paniekerige geldbeluste noobs die geen flauw benul hebben waar ze hun geld eigenlijk in hebben gestopt.
* Verwachting voor lange termijn: sky high, tot de maan ($10K+) want Bitcoin heeft een gigantisch wereldwijd potentieel, deze technologie kan een enorme revolutie teweeg brengen (vergelijkbaar met het internet destijds), en het marktvolume en acceptatie zijn nog geen fractie van wat het kan worden als ook maar één promille van het betalingsverkeer van paypal, visa of mastercard zou overstappen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  donderdag 21 november 2013 @ 00:20:05 #83
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133471519
Dat lijkt me niet zo moeilijk, heb je gezond verstand voor nodig en geen glazen bol.

* Verwachting voor korte termijn: wisselvallig met hier en daar een bui.
* Verwachting voor lange termijn:
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133471654
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Bitcoin: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 1 seconde, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is duurt 10 minuten.
Banken: versturen naar waar dan ook ter wereld duurt 24 uur tot meer dan een week, zekerheid dat de transactie onomkeerbaar is kan zelfs maanden duren.

Ik zeg, Bitcoin wint.
Je maakt de fout door volgens logica te denken. Mensen zijn mensen, ze handelen op basis van emotie en vertrouwen. Bitcoins zijn iets onbegrijpelijks en onaantastbaar voor de meeste mensen.
pi_133471697
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:26 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

Je maakt de fout door volgens logica te denken. Mensen zijn mensen, ze handelen op basis van emotie en vertrouwen. Bitcoins zijn iets onbegrijpelijks en onaantastbaar voor de meeste mensen.
Het internet was ook onbegrijpelijk en is nog steeds onaantastbaar.. Lijkt me voor de meeste mensen niet zo'n probleem. Wordt gretig gebruik van gemaakt toch??
pi_133471846
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:28 schreef ShyntoZ het volgende:

[..]

Het internet was ook onbegrijpelijk en is nog steeds onaantastbaar.. Lijkt me voor de meeste mensen niet zo'n probleem. Wordt gretig gebruik van gemaakt toch??
In dat opzicht zijn wij wellicht - in the grand scheme of things - ook early adopters. Als het eenmaal aanslaat bij de meerderheid kan het snel gaan... zoals bij mobiele telefoons / smartphones / Facebook. De tijd zal het leren...
pi_133471847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:26 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

Je maakt de fout door volgens logica te denken. Mensen zijn mensen, ze handelen op basis van emotie en vertrouwen. Bitcoins zijn iets onbegrijpelijks en onaantastbaar voor de meeste mensen.

Denk daar eens over na.

Als je Bitcoins wil kopen zie je al hoe vervelend het huidige banksysteem is. Je maakt geld over naar Bitstamp, en het duurt een week voor het daar op je tegoed staat.
Stuur een Bitcoin en een half uur later kun je er al mee handelen.

En dan vergeet ik voor het gemak even de shit rondom de omgevallen bank(en?) in IJsland en de overheid die in Cyprus veel geld heeft afgepakt. Met Bitcoin kan dat niet. Jouw geld = jouw geld, zolang je er zelf verstandig mee omgaat.
pi_133471932
Er zitten wel voordelen bij Bitcoins, maar jullie blijven hardnekkig naar het verleden wijzen: kijk hoe het ging met telefoon, hoe het ging met facebook!

Uit verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Jullie mogen dan E-mail, FB, Google, etc. aanhalen.

Maar dat zijn succesverhalen. Er is in het verleden ook genoeg mislukt. Maar dat is iedereen ook weer zo vergeten. Wie herinnert de W@p? Of KPNQuest? Und so weiter...
pi_133472005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:37 schreef Robuustheid het volgende:
Er zitten wel voordelen bij Bitcoins, maar jullie blijven hardnekkig naar het verleden wijzen: kijk hoe het ging met telefoon, hoe het ging met facebook!

Uit verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Jullie mogen dan E-mail, FB, Google, etc. aanhalen.

Maar dat zijn succesverhalen. Er is in het verleden ook genoeg mislukt. Maar dat is iedereen ook weer zo vergeten. Wie herinnert de W@p? Of KPNQuest? Und so weiter...
Ik zeg ook als het aanslaat bij de meerderheid, kan het snel gaan ;) Niets is zeker en het zou ook zomaar uit kunnen doven. Mijn persoonlijke ervaring is tot nu toe in ieder geval erg positief.
pi_133472164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:37 schreef Robuustheid het volgende:
Er zitten wel voordelen bij Bitcoins, maar jullie blijven hardnekkig naar het verleden wijzen: kijk hoe het ging met telefoon, hoe het ging met facebook!

Uit verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Jullie mogen dan E-mail, FB, Google, etc. aanhalen.

Maar dat zijn succesverhalen. Er is in het verleden ook genoeg mislukt. Maar dat is iedereen ook weer zo vergeten. Wie herinnert de W@p? Of KPNQuest? Und so weiter...
Dat is zeker waar. Ik zie genoeg mogelijkheden voor Bitcoin om groot en bekend te worden, dus ik geloof erin. Maar ook ik zet echt niet 100% van mijn vermogen erin, want het kan zo ook weer allemaal voorbij zijn; we moeten de boel ook niet overschatten en onrealistisch worden.
pi_133472196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:26 schreef Robuustheid het volgende:
Je maakt de fout door volgens logica te denken. Mensen zijn mensen, ze handelen op basis van emotie en vertrouwen. Bitcoins zijn iets onbegrijpelijks en onaantastbaar voor de meeste mensen.
Want euro's op je bank, die zijn wel tastbaar? Een banktransactie is ook niet meer dan een paar bits van de ene naar de andere server sturen.

maar okee, logica vs emotie inderdaad ;(
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133472255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:37 schreef Robuustheid het volgende:
Wie herinnert de W@p? Of KPNQuest? Und so weiter...
Wasdat? Voegde dat wezenlijks iets toe? Waren dat innovatieve revolutionaire ontwikkelingen die een grote technologische stap voorwaarts met enorme maatschappelijke impact konden maken? (Zoals de boekdrukkunst, het internet, en Bitcoin)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133472385
2 uur lang bijna continue stijging.
Zal binnen het half wel weer inzakken :P
Forcefield City Bewoner
pi_133472515
Dit filmpje bevestigt nogmaals dat Bitcoins de toekomst zijn:
pi_133473175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 01:11 schreef ShyntoZ het volgende:
Dit filmpje bevestigt nogmaals dat Bitcoins de toekomst zijn:
Je moet natuurlijk niet "cryptocurrency" verwarren met Bitcoin. Wie zegt dat Bitcoin de definitieve of enige vorm is? Dat heeft nog de grootste invloed op de toekomstige prijs uiteindelijk. En om het mobiele telefonie voorbeeld er bij te slepen, Nokia, Motorola en Sony Ericsson waren vroeger de bom. Dus ook al is Bitcoin de eerste met echt wat progressie, dat hoeft niet de uiteindelijke winnaar te zijn. Nintendo was gigantisch en niemand zag het zitten in de Xbox. Bam.

Uiteindelijk is het gewoon een gok. Dat kun je nog zo wegredeneren met market caps maar het is en blijft een gok.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_133473412
De kans is aanwezig dat dit deel van de topicreeks over 5 of 10 jaar door iemand wordt bekeken en dat wij hier dan als zeer intelligente en vooruitziende mensen worden beschouwd :P
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133473421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 02:20 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk niet "cryptocurrency" verwarren met Bitcoin. Wie zegt dat Bitcoin de definitieve of enige vorm is? Dat heeft nog de grootste invloed op de toekomstige prijs uiteindelijk. En om het mobiele telefonie voorbeeld er bij te slepen, Nokia, Motorola en Sony Ericsson waren vroeger de bom. Dus ook al is Bitcoin de eerste met echt wat progressie, dat hoeft niet de uiteindelijke winnaar te zijn. Nintendo was gigantisch en niemand zag het zitten in de Xbox. Bam.

Uiteindelijk is het gewoon een gok. Dat kun je nog zo wegredeneren met market caps maar het is en blijft een gok.
Zou kunnen. Maar aan de andere kant als het bitcoin protocol zelf wordt uitgebouwd en uitgebouwd dan blijven we er misschien gewoon gebruik van maken.

Het email protocol dat we vandaag nog gebruiken is al een tijdje verouderd heb ik me laten vertellen en er schijnen betere alternatieven voor te zijn. Maar de voordelen zijn blijkbaar niet zo groot dat we gaan overstappen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133473491
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De kans is aanwezig dat dit deel van de topicreeks over 5 of 10 jaar door iemand wordt bekeken en dat wij hier dan als zeer intelligente en vooruitziende mensen worden beschouwd :P
Dat is alleen het geval als de 1% ook keihard in cryptocurrency stappen. :P And that defeats the purpose. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 21 november 2013 @ 07:17:52 #99
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133473908
Komop koers, naar de 600!
  donderdag 21 november 2013 @ 07:38:11 #100
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133474019
Zo vannacht sell order geplaatst op 575, gelukkig weer wat winst gepakt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')