abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 22:58:38 #1
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6064820
ja hallo, ik heb klein probje en misschien heeft iemand tips voor me
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik ben aan het verven op me slaapkamer (de muren) en ik heb 1 muur die loopt langs het trapgat voor 3 kwart, oppervlakte verven is geen punt en onderaan langs de plinten ook niet, daar kanik namelijk nog bij.
alleen hoe ga ik dat aanpakken bij het plafond?? ik kan er niet bij om af te plakken en ik kan er ook niet bij met een kwast om langs die plinten te gaan, ja kwast op stok of zo bestaat dat? iemand suggesties hoe dat aan te pakken?

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

alvast sjenxies

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

MaRtInEkE

pi_6065022
Precies zoals je zegt, kwast op stok. Je kunt ze volgens mij gewoon kopen, en anders gewoon een roller op een bezemsteel een stel spijkers erdoor meppen en klaar ben je. En voor de randjes hetzelfde met een smalle kwast.

P.S. is een ladder geen optie?? Kun je vaak nog wel aardig klemzetten in een trapgat.

A mind with a heart of it's own
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:10:10 #3
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_6065051
of je vraagt iemand van 1.90m plus om je plafond te verven
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:15:31 #4
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6065154
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:08 schreef DrMarten het volgende:

P.S. is een ladder geen optie?? Kun je vaak nog wel aardig klemzetten in een trapgat.

vind ik beetje eng idee om ladder in trapgat te zetten, maar kan het proberen ja
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar kwast op stok wordt dat wel netjes denk je? ben niet zo secuur op afstand denk ik

dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:16:05 #5
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6065167
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:10 schreef GizartFRL het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

uhmm ja das ook heel goed plan, nu nog iemand vinden die zo lang is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_6065218
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:10 schreef GizartFRL het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Alsof die het wel haalt om zonder hulpmiddelen (behalve de kwast/roller natuurlijk) een plafond te schilderen.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:18:51 #7
15864 Suncross
Stacheldrahtfloss
pi_6065227
fuck link en img werken niet

klote-tvshop

dan maar de text peesten:

Paintstick

Dit is dé perfecte verfset! Met stang en gepatenteerd vulsysteem dat tevens de verf naar de roller pompt! Geen geklieder, geen gespat! U werkt snel en verbruikt minder verf. Als u klaar bent pompt u de overgebleven verf gewoon terug in de verf-emmer!

Te vinden op www.tvshop.com en dan naar auto/doehetzelf

Harmless victims, left to die...
pi_6065308
ik bied me aan als vrijwilliger...
moet je alleen wel ff geduld hebben: ben nu van mijn (welverdiende??) vakantie aan het genieten...
En om nou effe op en neer te vliegen vanuit Mexico (!!!) om effe een muurtje te verven...
hhhmmmm...
kweenie....

NOT !!!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_6065321
Ik had hetzelfde probleem, en eerst geprobeerd met een kwast en later roller aan een telescoopsteel.
Dat lukte niet.
Het ging wel met zo'n in 4en deelbare ladder, die kun je op verschillende manieren neerzetten en toen lukte het uiteindelijk na een hoop proberen wel goed. Je moet alleen niet al te veel hoogtevrees hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De groeten van Ben
pi_6065324
Plafonds worden gewoonlijk eerst geschilderd en dan pas de muren: je werkt van hoog naar laag.
Een roller op een telescoopsteel doet het werk maar spettert overal op.
Je kan ook een zg easypainter of Suncross paintstick op een telescoopstok doen maar dan moet je nog heeeel voorzichtig zijn niet alle verf eruit te drukken zodat het gaat druipen.
Voor ongelijke hoogtes zoals trapgaten zijn bij de BoMij stellages en reformladders te huur.
Op die manier kan je ook aflappen en afplakken wat anders niet lukt.. Als het een gepleisterd plafond is of harde contructieplaten in een systeemplafond moet je het voorsoppen met verdunde amoniak (verhouding kopje op emmer water) net zo lang tot er geen vuil meer af komt. Op dat plafonds bovenin woningen op de 'tocht' zit veel aanslag die in het huis omhoog is gegaan. Doe je dat niet dan bladdert de verf er binnen de kortste keren af. Bij zacht gaatjesboardplafond er gewoon overheen schilderen of licht afnemen met een vochtig amoniak-doekje als dat kan.
Succes ermee en kijk uit: ovenin zo'n trapgat hangen alle dampen dus ook die van je amoniak en verf: goed luchten en voorzichtigaan op de ladder/steiger.

[Dit bericht is gewijzigd door barman op 01-10-2002 23:24]

dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:23:07 #11
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_6065330
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:16 schreef Martineke het volgende:

[..]

uhmm ja das ook heel goed plan, nu nog iemand vinden die zo lang is

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

* GizartFRL meldt met 1.93m
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:31:46 #12
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6065488
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:22 schreef barman het volgende:
Plafonds worden gewoonlijk eerst geschilderd en dan pas de muren: je werkt van hoog naar laag.
ja maar.....ik verf me muur
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:32:36 #13
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6065501
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:22 schreef jaspernl het volgende:
ik bied me aan als vrijwilliger...
moet je alleen wel ff geduld hebben: ben nu van mijn (welverdiende??) vakantie aan het genieten...
En om nou effe op en neer te vliegen vanuit Mexico (!!!) om effe een muurtje te verven...
hhhmmmm...
kweenie....

NOT !!!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

jammer zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar dan nog prettige vakantie verder

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:33:03 #14
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6065515
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:22 schreef BenKetting het volgende:
Ik had hetzelfde probleem, en eerst geprobeerd met een kwast en later roller aan een telescoopsteel.
Dat lukte niet.
Het ging wel met zo'n in 4en deelbare ladder, die kun je op verschillende manieren neerzetten en toen lukte het uiteindelijk na een hoop proberen wel goed. Je moet alleen niet al te veel hoogtevrees hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en waar haal ik zo'n ding vandaan?
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:33:53 #15
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6065529
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:23 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

mooi,
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
nu nog zin maken om te verven zo hoog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Welkommmmmmm...
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:36:09 #16
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_6065560
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:33 schreef Martineke het volgende:

[..]

mooi,

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
nu nog zin maken om te verven zo hoog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Welkommmmmmm...

hmmz, Brabant. dan ben ik geneigd kilometervergoeding te vragen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_6065591
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:33 schreef Martineke het volgende:

[..]

en waar haal ik zo'n ding vandaan?

ik heb hem toen geleend, maar ze zijn gewoon bij gamma etc te koop.
Zo ziet hij eruit:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Van altrex is vrij prijzig (rond de 400 gulden), maar hij is er ook van minder dure merken. Ik heb er wel een een voor 125 gulden gezien.
Succes ermee!

De groeten van Ben
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:38:05 #18
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6065598
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:36 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

hmmz, Brabant. dan ben ik geneigd kilometervergoeding te vragen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

hahahaha ken ik net zo goed zo'n duur ding halen van tvshop, net zo duur uit dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:38:49 #19
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6065609
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:37 schreef BenKetting het volgende:

[..]

ik heb hem toen geleend, maar ze zijn gewoon bij gamma etc te koop.
Zo ziet hij eruit:

[afbeelding]

Van altrex is vrij prijzig (rond de 400 gulden), maar hij is er ook van minder dure merken. Ik heb er wel een een voor 125 gulden gezien.
Succes ermee!

jezus wat een gevaarte zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en om nou zo;n ding te kopen voor 1x verven is ook weer zoiets he
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ken ik misschien toch maar beter kmvergoeding betalen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

sjenxies

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_6066553
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:23 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

* Light is langer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 2 oktober 2002 @ 20:03:10 #21
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6077266
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:04 schreef Light het volgende:

[..]

* Light is langer

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

mooi dan kom jij maar, woon je toevallig in brabant hoef je ook geen knvergoeding tevragen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_6077657
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 20:03 schreef Martineke het volgende:

[..]

mooi dan kom jij maar, woon je toevallig in brabant hoef je ook geen knvergoeding tevragen?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik woon niet in Brabant, sorry.

En gezien het schilderwerk dat hier nog steeds gedaan moet worden weet ik niet of het handig is om mij ervoor te vragen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

woensdag 2 oktober 2002 @ 20:34:10 #23
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6077803
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 20:25 schreef Light het volgende:

[..]

Ik woon niet in Brabant, sorry.

En gezien het schilderwerk dat hier nog steeds gedaan moet worden weet ik niet of het handig is om mij ervoor te vragen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

vast wel een beetje hier en een beetje daar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hoef alleen maar bovenste randje bij plafond (rest doe ik zelf wel)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 2 oktober 2002 @ 20:39:09 #24
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_6077903
Duw een sneeuwschuiver of behangstrijk ding of een recht stuk karton op een stok in de afscheiding muur plafond.
en met je andere hand rol je de roller.

kom je uit een ei

woensdag 2 oktober 2002 @ 20:43:07 #25
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6077978
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 20:39 schreef robbieRdam het volgende:
Duw een sneeuwschuiver of behangstrijk ding of een recht stuk karton op een stok in de afscheiding muur plafond.
en met je andere hand rol je de roller.

kom je uit een ei

ga jij lekker moeilijk hangen in het trapgat zonder houvast en sneeuwschuiver en karton en roller en alles in je klauwen ken wel zien wie hier uit een ei komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop