abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133463920
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133464162
Ik kom gelijk even het verse topic in kletteren...

Mijn smeekbeden zijn verhoord... HIJ SLAAPT!
Heel de dag actief in touw geweest met 't beestje, naast het normale niet slapen het humeur van een gestampte bladluis, als ik het maar waagde om geen aandacht aan hem te besteden. Vanaf 04.30 vanmorgen. Needless to say, ik heb nog steeds mijn pyama aan :')

Ohja, had ik het nu goed begrepen dat er 2 meets zijn?
1 mini meet die nogal groot uitgevallen is en een échte meet?
pi_133464183
Oh Animalmix N is wel echt ziek zeg. Zielepietje :*
pi_133464591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:27 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom gelijk even het verse topic in kletteren...

Mijn smeekbeden zijn verhoord... HIJ SLAAPT!
Heel de dag actief in touw geweest met 't beestje, naast het normale niet slapen het humeur van een gestampte bladluis, als ik het maar waagde om geen aandacht aan hem te besteden. Vanaf 04.30 vanmorgen. Needless to say, ik heb nog steeds mijn pyama aan :')

Ohja, had ik het nu goed begrepen dat er 2 meets zijn?
1 mini meet die nogal groot uitgevallen is en een échte meet?
Wat fijn dat hij nu slaapt.

En wat betreft de meet dat klopt!!!
pi_133464709
Zo.. wij zijn er weer! Wel bijgelezen, maar amper iets onthouden, sorry!
Het concert was gáááf!!!! Ons hotelletje was vreselijk klein, viel van ellende bijna uit elkaar, maar had wel een goed bed en het was schoon (genoeg ;) ) Vanochtend heerlijk door Amsterdam gewandeld, gelunched en vanmiddag weer naar huis gereden...
... waar opa en oma het heerlijk hebben gehad met de kindjes O+ Zij blij, wij blij... dit is voor herhaling vatbaar!

Erm.. twee meets? Mis ik nu iets?
pi_133465028
Klinkt goed Shandaly en fijn dat je energie heb opgedaan.

En op 4 jan is er een grote meet ter ere van gulara.
En 30 nov komen er een aantal bij elkaar bij fieder. Ik zou daar sowieso heen gaan en nu zijn er een aantal bijgekomen na een klein oproepje hier.
pi_133465089
Klinkt goed shandaly!

AM, wat een sneu vogeltje heb je daar ;(

Spirit, ik denk dat je je eigen gevoel moet volgen. Klinkt alsof je best weet wat volgens jou goed is voor Isa, dus ga daar maar lekker vanuit :Y

Suiker wat een heerlijke post O+ En wederom is het zo herkenbaar! Dat omkijken en lachen, het kijken in de spiegel (E heeft gisteren steeds voorovergebogen om in een spiegeltje te kijken O+! ), en het fysieke ontwikkelen! E is nog lang niet aan het kruipen, maar strekt en buigt wel ineens dr beentjes als ze op dr buik ligt. En duwt af en toe dr kont omhoog :D
pi_133465309
O+ LB

Lekker genieten Shandaly!

Hier maar weer slapen. Een weekje fulltime in de rapportenperiode werken is stiekem best vermoeiend!
pi_133465313
Kijk nou!

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133465336
O+ Tally!
pi_133465514
Tally wat goed. En wat een leuke foto.

Loj slaap lekker alvast.

En ik vergeet steeds te reageren op suiker. Je verteld zo leuk over F. Volgens mij heeft hij echt super ouders!
  woensdag 20 november 2013 @ 21:49:37 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133465522
Ik duim voor een goede nacht Loj! Echt, ik moet best vaak aan jou denken als ik zelf moe ben na een nacht waar jij waarschijnlijk een moord voor zou doen...
pi_133465662
Wat knap Tally! En wat een lieve foto O+

Loj, op naar een goede nacht!
pi_133465708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik duim voor een goede nacht Loj! Echt, ik moet best vaak aan jou denken als ik zelf moe ben na een nacht waar jij waarschijnlijk een moord voor zou doen...
Lief!!!
Maar vergeet niet dat we onze baby's niet mogen vergelijken, dus dit ook niet he ;)
Als jij moe bent na een vermoeiende nacht is dat ook gewoon heel stom!
(He, kom niet lekker uit m'n woorden, ik moet nu echt slapen ;) )
:*
pi_133466128
Mijn schoonvader kwam trouwens vandaag met een opmerking die ik hier even wilde delen:

"Er zijn duizenden boeken geschreven over kinderen, maar er is er geen een over jouw kind geschreven"

En daar zit zoveel waarheid in.
pi_133466463
Bedankt iedereen voor de lieve wensen vandaag! Ik heb ze steeds gelezen, maar geen tijd gehad voor FOK vandaag :)

Silvijn heeft een heel fijne verjaardag gehad en heeft lekker met zijn taart gespeeld en een beetje gesnoept. En hij had de hele tijd knalroze wangen van excitement, zo lief O+

Tot ziens in het volgende topic!
pi_133466699
Lief! Doe je hier nog wel even een verjaardagstaartfoto?
  woensdag 20 november 2013 @ 22:14:25 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133466707
Schoonmoeders... Zucht. Gezellig dat ze op bezoek komen maar helaas vindt ze dat haar manier de juiste is, tot mijn grote frustratie.
Bv:
-in een doek dragen is onzin, hij moet leren alleen te zijn (5 wkn oud :'))
-T. kwijlt een klein beetje: Ach hij heeft het zuur/krampjes ;(
-T. rekt zich een keer uit: Ach hij heeft het zuur/krampjes ;(
-T. steekt z'n tong uit: Ach hij heeft het zuur/krampjes ;( ( }:|)
-En, heb je hem al pap gegeven? (vijf! 5! weken)
-Gewoon laten huilen hoor, hij wil alleen aandacht.
-Hij weet echt wel hoe hij je moet bespelen hoor!
-Ik zou Nutriton geven, daar deed -randomname- het onwijs goed op.
-Slaapt hij nog niet door?
-Oh gelukkig, hij huilt bij jullie ook.

Zuchtzuchtzucht. }:| Ik slik m'n frustratie in, maar pfuh..
pi_133466800
Tally wat een lieve foto O+

Shandaly klinkt als een topdag

Loj jij bent zo O+

Kyara zit inderdaad een waarheid in O+

Hillie fijn dat ie nu slaapt

Spees klinkt als een leuke dag. Ik ga je missen :'(
pi_133466845
Gotc niet prettig :*
pi_133466875
He bah GotC. Dan heb je het idee dat je je de hele tijd aan het verdedigen bent he.

Hier ook schoonouders op bezoek. Ontzettend leuk om te zien hoe ze van de kleinkinderen genieten. En goed gesprek met schoonmoeder over hulp in huis. Zij vraagt dan of ze nog iets kan doen en ik ga dan niet vragen of ze wil af wassen of zo. Maar ik vind het wel fijn dat ze me ermee helpt. En zij wilde mij niet voor de voeten lopen. In elk geval gaat ze elke keer als ze hier is wat keukenkastjes uitsoppen (daar kom ik dus niet aan toe). En ze wilde graag weer gaan breien en toen ik opperde om wat voor de kinderen te breien was ze verbaasd maar ze vond het superleuk. Dus ik ben maar vast wat plaatjes gaan doormailen :@

Even een positief schoonouder verhaal dus.
pi_133466915
Oh irritant gotc maar waarschijnlijk bedoeld ze het goed.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:25:45 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133467200
Het is allemaal goedbedoeld, maar zucht.. Nu doet ze dat ook bij m'n zwager+schoonzusje (die hebben een dochter van 6mnd) ook, alleen gaan zij er vol tegenin.
Als ik zie hoeveel verdriet dat iedereen doet... Dan maar ja en amen zeggen en de adviezen direct weer vergeten.

Verder is het een schat van een vrouw, doet alles voor iedereen. Maarja :'). Zelfs m'n Wallaboo was niet goed, want -naam- had die ook niet.
pi_133467208
Omen :* hoe is het daar?

GotC, dat is vervelend! Gewoon niet wat je wilt horen!

Spees nog wel een afscheidsverjaardagsfoto he :)
pi_133467328
Morgen blijf ik nog thuis. En maandag ben ik dan weer helemaal beter.
Met Riley gaat alles wel heel goed. Zit geen seconde stil, is vrolijk en nu al ondeugend. En ze gaat steeds minder op een baby lijken qua gedrag. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')