SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt, gelukkig is het simpel op de amerikaanse te nemen. daar al een stuk meer aanbod, maar ook nog wel beperkt.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het aanbod op netflix wel vrij beperkt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar dat kan niet via die app op de xbox toch? Want daarom vind ik het juist zo fijnquote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt, gelukkig is het simpel op de amerikaanse te nemen. daar al een stuk meer aanbod, maar ook nog wel beperkt.
Vanuit me bed op me gigantische flat screen lekker filmpjes en series pompen.![]()
Even wachten dus DSLquote:Op woensdag 20 november 2013 20:05 schreef Reemi het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)est-weddenschap.html
live naakt weerbericht zometeen![]()
op die van de ps3 wel iig, gewoon in je internetsettings van de console een amerikaanse dns invullenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar dat kan niet via die app op de xbox toch? Want daarom vind ik het juist zo fijn
Vanuit me bed op me gigantische flat screen lekker filmpjes en series pompen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dus dat werkt? Nicequote:Op woensdag 20 november 2013 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op die van de ps3 wel iig, gewoon in je internetsettings van de console een amerikaanse dns invullen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit zijn een beetje de gouden teams waar ik nu mee speel:
Serie A team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bundesliga team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligue 1 team:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ook een BPL team maar daar kon ik helemaal niets mee.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Aha.... ga ik dat eens proberen. Zal ook is ff googlen erna.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op die van de ps3 wel iig, gewoon in je internetsettings van de console een amerikaanse dns invullen![]()
yup, op ps3 tenminstequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alle mannen hebben hun vrouw het huis uit gestuurd natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:13 schreef DutchSL het volgende:
Alleen maar vrouwen op de tribunes bij dat Franse programma.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: