Je bedoelt dat schudden?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Gerevived worden en dan als soldaat met parkinson rond moeten lopen
Slam gaat niet meer op rijdende voertuigen in HC want ontploft bij rijden?
fixedquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef GanGStaR het volgende:
en sowieso dat motion blur uit zetten
Ik ga gewoon lekker rennen. Ik kom vanzelf wel weer wat tegen.quote:Op zondag 24 november 2013 02:49 schreef Quotidien het volgende:
Wat doen jullie als je bij grote maps op een punt staat (spawn of iedereen dood ofzo) waar niemand meer is, en de dichtbijzijnde enemy flag nogal een stuk rennen is?Ik heb dit vaak namelijk, dat je dan ergens bent en dat het gevecht afgelopen is, of dat je squad ruk is en je daar dus moet spawnen, etc. Gewoon minutenlang rennen (om ergens afgeknald te worden door een sniper) ?
Op een quad spawnen en om rijden om zo te flankenquote:Op zondag 24 november 2013 02:49 schreef Quotidien het volgende:
Wat doen jullie als je bij grote maps op een punt staat (spawn of iedereen dood ofzo) waar niemand meer is, en de dichtbijzijnde enemy flag nogal een stuk rennen is?Ik heb dit vaak namelijk, dat je dan ergens bent en dat het gevecht afgelopen is, of dat je squad ruk is en je daar dus moet spawnen, etc. Gewoon minutenlang rennen (om ergens afgeknald te worden door een sniper) ?
Engineer is ook een support classicquote:Op zondag 24 november 2013 15:17 schreef Quotidien het volgende:
Wow die engineer heeft ook alleen maar knudde primary weapons, echt totaal underpowered.
De UMP is op zich wel oké.quote:Op zondag 24 november 2013 15:17 schreef Quotidien het volgende:
Wow die engineer heeft ook alleen maar knudde primary weapons, echt totaal underpowered.
De TAR en de ACW-R hebben een gigantisch hoge RoF. De TAR is gewoon close range hipfire en je hebt hem sowieso dood. In bursts schieten voor wat verder weg.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Quotidien het volgende:
Die carbines en zijn vooral voor long range toch? En ook die UMP lijkt me voor long-medium range, als je een gebouw inmoet begin je echt helemaal niks tegen iemand met een AEK of Famas ofzo.
Moet ook niets van EA kopen op release.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef cherrycoke het volgende:
crash na crash na crash na crash ik ben er weer klaar mee voor vandaag
heel de dag geen crashes maar nu opeens uit het niets crashes+ een memory leakquote:Op zondag 24 november 2013 18:47 schreef ems. het volgende:
Opmerkelijk dat er zoveel verschil zit tussen verschillende mensen qua crashes. Vriend van mij waar ik altijd mee speel wordt er ook nog constant door geplaagd terwijl ik de afgelopen week welgeteld één keer gecrasht ben, en dat was toen ik de game quitte na een hele match.
Waardoor ik dan weer wel toevallig mijn L8 unlock kwijt was geraakt en ik nu dus weer met die kloteassignment moet doen maar dat terzijde
Gelijk heb je. We spelen hier ook niet met een hele grote groep en sowieso veelal niet samen dus. En niet iedereen heeft zin in hardcore en de andere helft weer niet in normal.quote:Op zondag 24 november 2013 17:39 schreef hiddit het volgende:
Heren ik ga stoppen met de BoF server omdat hij altijd leeg staat
PDW's zijn meer voor close range. Dus met de UMP zal je tegen hetzelfde probleem aanlopen. Al is die op mijn BF3 gebaseerde ervaring wel vrij accuraat. Voor medium/longe range is een carbine handiger.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Quotidien het volgende:
Die carbines en zijn vooral voor long range toch? En ook die UMP lijkt me voor long-medium range, als je een gebouw inmoet begin je echt helemaal niks tegen iemand met een AEK of Famas ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |