wat vindt je vriendin daar van?quote:
Sexyquote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat vindt je vriendin daar van?
spatie wil vast wel een trioquote:
Ik nietquote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spatie wil vast wel een trio
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zo'n echte? Eentje die zelf ademt?
Chill, chill. Vertel eens wat meer. Sinds wanneer hebben jullie wat, wat is haar bouwjaar etc.quote:
Anderhalf week of zo, en bouwjaar 1992.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Chill, chill. Vertel eens wat meer. Sinds wanneer hebben jullie wat, wat is haar bouwjaar etc.
fritesaus en patat frites kruiden.quote:
Nice. 1992, is ze dan niet een paar jaartjes ouder dan jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Anderhalf week of zo, en bouwjaar 1992.
Klopt, zij is 21 en ik achttien.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. 1992, is ze dan niet een paar jaartjes ouder dan jij?
Ging wel, maar ik ging vandaag in mijn 1tje naar de snackbar en daarna blowen in 2 tussenuurtjes, ik weet niet, volgens mij ben ik slecht bezig!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
Prima Ryan, en de jouwe?
(dit bericht is een antwoord op Ryan's vraag in deel #3018)
Snap ook niet hoe ik dat flikquote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gvd, je bent bijna jailbait voor haar.Vet.
Beste Ryan,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ging wel, maar ik ging vandaag in mijn 1tje naar de snackbar en daarna blowen in 2 tussenuurtjes, ik weet niet, volgens mij ben ik slecht bezig!
Misschien omdat ze weet dat je een bekende acteur wordt door Pro Deo.quote:
Ja, dat is niet slim van je.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ging wel, maar ik ging vandaag in mijn 1tje naar de snackbar en daarna blowen in 2 tussenuurtjes, ik weet niet, volgens mij ben ik slecht bezig!
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien omdat ze weet dat je een bekende acteur wordt voor Pro Deo.
[..]
Ja, dat is niet slim van je.
Je had gewoon moeten spijbelen.
Dit is grappig want Jonas is de vader van Ryan.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Ryan,
Hier spreekt Jonas.
Ik lees jouw posts al een tijdje en ik maak me zorgen om je.
Je blowt steeds vaker en je resultaten gaan achteruit.
Tevens kom je erg over als iemand met mentale retardatie.
Dit komt mogelijk door al het blowen.
Graag help ik je verder.
Met vriendelijke groet,
Jonas
Ik heb geen mentale retardatiequote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Ryan,
Hier spreekt Jonas.
Ik lees jouw posts al een tijdje en ik maak me zorgen om je.
Je blowt steeds vaker en je resultaten gaan achteruit.
Tevens kom je erg over als iemand met mentale retardatie.
Dit komt mogelijk door al het blowen.
Graag help ik je verder.
Met vriendelijke groet,
Jonas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |