quote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik las ooit eens dat Belgische coca cola gemaakt werd met Belgische bronwater en Belgische suikerbieten , ik weet niet hoe dat in Nederland is.
In de US mag er geen bepaalde stof meer worden toegevoegd, in Europa doen ze dat nog wel dus de smaak is iets anders.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik las ooit eens dat Belgische coca cola gemaakt werd met Belgische bronwater en Belgische suikerbieten , ik weet niet hoe dat in Nederland is.
Mijn vraag is eigenlijk, zou de echte coca cola iets anders smaken in de Verenigde staten dan in Nederland/België?
Ik denk dat het een kleine verschil is.
Ik heb ooit een flesje fanta gekocht in Spanje en die was nadrukkelijk veel geler dan die van bij ons.
Light frisdrank drinkenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef wonderer het volgende:
Ik vind de (diet) coke niet te zuipen in Amerika en in Nederland wel. In Amerika vind ik Pepsi lekkerder. Dus ja, smaakt wel degelijk anders.
Ik maak zelf wel uit wat ik drink en om welke reden, tyvm.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Light frisdrank drinken
Pak gewoon melk of water als je je zo druk maakt om je gezondheid.
Dat maak je ook zelf uit gelukkig, het is hier geen dictatoriaal regime.. Had alleen commentaar op je opmerking.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wat ik drink en om welke reden, tyvm.
Wat aan de andere kant van de wereld ook gewoon anders smaakt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
Nee Cola is net als Heineken
Niet, Heikenenbrouwerijen vanover de hele wereld sturen samples naar Nederland, waar gekeurd wordt of wel authentiek van smaak zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 01:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wat aan de andere kant van de wereld ook gewoon anders smaakt.
En toch smaakte mijn Heineken in Melbourne anders dan in Amsterdam. Zwakker, of zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet, Heikenenbrouwerijen vanover de hele wereld sturen samples naar Nederland, waar gekeurd wordt of wel authentiek van smaak zijn
Klopt in de USA is biet- of rietsuiker een dure luxe, als je het al kan krijgen, de voedingsindustrie gebruikt massaal corn syrup als suiker, dus ook in de coca cola.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ja, daar zit wel degelijk verschil in, de suiker in de Amerikaanse CC bevat namelijk geen bietsuiker maar maissuiker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |