Je bent een hipster maar je kleed je niet zo, gewoon wel casualquote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beschrijf het eens voor mij pls
Ah mijn depressiviteit is te laag voor dit topic wou je zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs als mod kom je er niet tussen met dit soort posts. Je moet tenminste de sentimenten aanspreken.
"Het is koud buiten. Dit deed mij tevens de leegte in mijn leven inzien"
Bijvoorbeeld.
Somsquote:
qua kleding niet maar voor de rest welquote:
mijn standaard outiftquote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon.. Maak een foto?
Ben je van de simpele vestjes met een spijkerbroek en wat voor schoenen draag je of ben je wat hipper of ja.
Niksquote:
die hipstersquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
[..]
mijn standaard outift
roze vans, skinny jeans, een lekker wijd zittende kanariegele trui, mijn snapback.
Oh, ja die ken ik wel meerquote:Op woensdag 20 november 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
qua kleding niet maar voor de rest wel
joggingbroek alleen doe ik ana voor den foksquote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik draag altijd joggingsbroeken door de weeks.
Vestjes, jeans,Vansquote:
Ik fok ook wel eens in mijn apenpak.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
joggingbroek alleen doe ik ana voor den foks
Wat een negativiteit, vannacht was er ook al zo iemandquote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Toen ik mij vanochtend aankleedde koos ik voor zwart aangezien mijn gemoedstand toch allang dood en begraven is.
#Tjacka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |