Je neemt het weer te serieusquote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een negativiteit, vannacht was er ook al zo iemand
Hahah wat een ingehouden sarcasmequote:
Oh okéquote:
neequote:
Misschien had ik mijn PI moeten aanpassenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een negativiteit, vannacht was er ook al zo iemand
Zie je, het werkt.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nu zwart en wit aan, niemand accepteert mij toch in dit leven.
oh, goedquote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee
Ik bedoel dat ze LR te serieus neemt
Neequote:
Zei ik vannacht ook al niet iets met vooroordelen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee
Ik bedoel dat ze LR te serieus neemt
Ja, maar ik snap nog steeds niet hoe je zoiets een vooroordeel kunt vindenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zei ik vannacht ook al niet iets met vooroordelen?
quote:
toffe truiquote:
Ga je daarmee ook naar schoolquote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn AH-werkkleding is toch het toppunt van m'n swag.
Wellicht meer gewoon een oordeel..quote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap nog steeds niet hoe je zoiets een vooroordeel kunt vinden
Het enigste lichtpunten van mijn leven was mod op CRE worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zie je, het werkt.
Ach... als het zo doorgaat kleed in mij in mijn geheel niet meer aan. De kans op een baan of uberhaupt een toekomst is toch tot een nulpunt gedaald.
zou jou ook serieus nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij denken jullie wel vaker dat ik dingen serieus neem wanneer ik dat niet doe.
Neequote:
Die ziet er lekker warm uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |