abonnement Unibet Coolblue
pi_134225191
Kim mooi buikje hoor.
Haha burdie wel alert dat je steeds meer babyspullen ziet.

Enfermera, ik mis mijn taille ook, ik lig altijd op mijn zij te slapen met arm onder mij, precies in mijn taille (eerder nooit echt opgelet), maar nu wordt ik vaak wakker dat mijn arm helemaal verdoofd is, want die knel ik dan af :X.
pi_134225481
Mooie buik Kim O+
pi_134225704
Ik ben niet zo'n slankie als de meesten van jullie (na het Z&G gebeuren ga ik me aanmelden bij het dieetclub topic :+) en mijn hoofd stond er niet leuk op, maar het is toch wel duidelijk zichtbaar nu :D Vanochtend op mijn werk genomen.

23w1d
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134226451
Mooie tweelingbol Musique! Groeit goed! O+ O+
pi_134232567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:57 schreef Musique het volgende:
Ik ben niet zo'n slankie als de meesten van jullie (na het Z&G gebeuren ga ik me aanmelden bij het dieetclub topic :+) en mijn hoofd stond er niet leuk op, maar het is toch wel duidelijk zichtbaar nu :D Vanochtend op mijn werk genomen.

23w1d
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ken ik dat waar je werkt. :D.

En prachtige buik natuurlijk!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 14 december 2013 @ 11:30:50 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134256225
Musique O+ Prachtig tweelinghuisje!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_134256604
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Kimpossible het volgende:
Hier begin ik steeds meer over de gehele linie te ontploffen. Alles wordt dik!
[ afbeelding ]
26+4
Ik dacht al, wat is ze toch dik aan het worden -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:57 schreef Musique het volgende:
Ik ben niet zo'n slankie als de meesten van jullie (na het Z&G gebeuren ga ik me aanmelden bij het dieetclub topic :+) en mijn hoofd stond er niet leuk op, maar het is toch wel duidelijk zichtbaar nu :D Vanochtend op mijn werk genomen.

23w1d
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!
  zaterdag 14 december 2013 @ 12:01:33 #208
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_134256709
Musique! O+ mooi huis ben jij aan het bouwen daar!

Oh en die foto's, volgens mij heb ik een heel goede misleidende corrigerende spiegel ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jullie zijn lief! O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_134257184
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:01 schreef Kimpossible het volgende:
Musique! O+ mooi huis ben jij aan het bouwen daar!

Oh en die foto's, volgens mij heb ik een heel goede misleidende corrigerende spiegel ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jullie zijn lief! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134258285
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:01 schreef Kimpossible het volgende:
Musique! O+ mooi huis ben jij aan het bouwen daar!

Oh en die foto's, volgens mij heb ik een heel goede misleidende corrigerende spiegel ofzo.

Maar jullie zijn lief! O+
Ooh Kim, daar ga ik straks ook naartoe (ben zelfs paar cm kleiner)
En als het er zoals bij jou uit gaat zien dan teken ik er voor!
Voel me nu bij 11 weken en beginnend bolletje er eerder uitzien als way too much gegeten :{
pi_134258947
Kim je hebt een heel mooi figuurtje en een prachtige babybol!! Niks te dik hoor!

Musique wat een mooie 2ling bol!! Groeit goed ^O^

Hier is mijn taille ook foetsie net als mijn enkels }:|
  zaterdag 14 december 2013 @ 14:48:09 #212
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_134259936
O+ dit doet goed na een week collega's die je derrière met breedbeeldtelevisies en ander groot gespuis vergelijken :')
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_134260055
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:48 schreef Kimpossible het volgende:
O+ dit doet goed na een week collega's die je derrière met breedbeeldtelevisies en ander groot gespuis vergelijken :')
Nou, gezellige collega's. Zijn het mannen ofzo?
  zaterdag 14 december 2013 @ 14:58:34 #214
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_134260191
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, gezellige collega's. Zijn het mannen ofzo?
2 (jongere) mannen en een tactloze vrouw van 45 die het nodig vind om die mannen lekker te voeden met dat soort praatjes. Maar dat ik het niet echt heel leuk vind, zulke grapjes x 100, lijkt niet binnen te komen. Ik hoor ook wel maanden dat ik inderdaad wel echt zwanger ben van een meisje, want die nemen al je schoonheid weg. Dus. M'n mannelijke collega probeerde alles nog recht te breien door te zeggen dat ik straks wel echt een MILF word. Ja euh, hoi he?! :W

Nog 6 weekjes en dan verlof! Ha! Haha
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_134261041
Leuke collega's heb jij zeg Kimpossible :N. Je ziet er goed uit en hebt een mooie buik. Er komen hier eigenlijk alleen maar mooie buiken voorbij.

Dan ook eindelijk mijn eerste bijdrage. Hier lijkt het nu wel een beetje op een beginnend babybuikje en niet meer op teveel eten. In m'n dagelijkse kleding nog wel helaas, maar bij een feestje van het werk moet er wel wat beters aan ;) . Wel expres pas na het feest genomen zodat er echt buikje te zien is, 's morgens voor ik naar m'n werk ging was er weinig op de foto te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134261598
Kim wat een collega's zeg!

Kursor mooi hoor! Bij mij is het niet veel meer, nog niet genoeg voor een foto ;)
pi_134267632
Kursor ook al zo mooi slank!! En wat een mooie mini bol O+

Nou hieronder dan mijn dikke 37 weken bol :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134270013
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef ikke_84 het volgende:
Kursor ook al zo mooi slank!! En wat een mooie mini bol O+

Nou hieronder dan mijn dikke 37 weken bol :7

in een woord prachtig! O+
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:55:02 #219
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_134270074
Kursor, ik zie een heus beginnetje hoor!

Ikke O+ wat een prachtige bolle bol heb je daar!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_134286793
mooie buiken dames!
pi_134286942
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:58 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

2 (jongere) mannen en een tactloze vrouw van 45 die het nodig vind om die mannen lekker te voeden met dat soort praatjes. Maar dat ik het niet echt heel leuk vind, zulke grapjes x 100, lijkt niet binnen te komen. Ik hoor ook wel maanden dat ik inderdaad wel echt zwanger ben van een meisje, want die nemen al je schoonheid weg. Dus. M'n mannelijke collega probeerde alles nog recht te breien door te zeggen dat ik straks wel echt een MILF word. Ja euh, hoi he?! :W

Nog 6 weekjes en dan verlof! Ha! Haha
Omg wat erg zeg. Ik ben tegen geweld, absoluut. Maar sommige zou je toch een knal voor hun (lege) hersens wilen verkopen? Wie zijn zij dan om nare dingen tegen jou te zeggen?

Zwangere vrouwen zijn zo mooi, maakt niet uit hoe je eruit ziet O+ O+
pi_134287847
-grapje- ;)

[ Bericht 44% gewijzigd door _Hestia_ op 16-12-2013 01:41:34 ]
  zondag 15 december 2013 @ 14:35:58 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134289456
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

_O-

Dan slaag ik zelfs niet eens meer voor die test met mijn Kerstbol _O-
Als je voorover buigt toch wel gewoon :?.
KuikenGuppy
pi_134289704
-grapje- ;) Foto is uit fobo verwijderd-

[ Bericht 21% gewijzigd door _Hestia_ op 16-12-2013 01:42:41 ]
  zondag 15 december 2013 @ 20:10:33 #225
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_134303003
Mijn 24 weken in trouwjurk bollie <3

doei
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')