Ik heb die wel eens gezien. Echt triest om te zien hoe slecht het gaat met zo iemand. Ik merk overigens op dat een zware alcoholist er slechter aan toe is dan zware junk lichamelijk. Bijvoorbeeld veel kapotte organenquote:
Ongelooflijk... Voor mij is het misschien makkelijk om te zeggen, maar hoe kan je jezelf zó kapot maken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk het wel. Kon bijna niet erger. Die gast is ook overleden in rehab omdat hij al te ver heen was. Hij moest per dag ongeveer een liter wodka, als hij het niet op tijd kreeg werd hij helemaal gek. Hij was niet zozeer agressief, maar gewoon helemaal in de war, vermagerd (want at niet meer), hallucineerde, en hij had z'n heup gebroken met een of ander dronken ongeluk, dus liep ook nog eens fucked up.
Idd die maakte wel indruk zeker omdat het helemaal geen verkeerde jongen was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ryan Rogers. Die heeft het niet gered uiteindelijk (overleden).
Maar die had iig geen agressieve dronk en was eigenlijk erg sympathiek.
Erg triest was dat.
My godquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk het wel. Kon bijna niet erger. Die gast is ook overleden in rehab omdat hij al te ver heen was. Hij moest per dag ongeveer een liter wodka, als hij het niet op tijd kreeg werd hij helemaal gek. Hij was niet zozeer agressief, maar gewoon helemaal in de war, vermagerd (want at niet meer), hallucineerde, en hij had z'n heup gebroken met een of ander dronken ongeluk, dus liep ook nog eens fucked up.
Goedkoop hok en uitkeringquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
My god
Ik vraag me wel af hoe deze gast woont. Lijkt op zichzelf te wonen maar hoe betaalt ie dat dan?
Dit. Mijn god.quote:
Dit. Heb zo het idee dat hij absoluut niet wil.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat dit niet werkt bij hem, itt de andere personen uit de andere afleveringen.
D'r UIT!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit is gewoon pijnlijk om te kijken
nou ja, in the end waarschijnlijk wel, anders hebben ze ook niet echt een aflevering, maar dat sentimentele brievengedoe komt nu echt niet bij hem binnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Heb zo het idee dat hij absoluut niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |