quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je dacht: "Hij geeft op! Hij is gevlucht!"
Think twice, mijn comebacks zijn overal berucht.
Spacy, jij hebt flow, dat geef ik je toe
Maar je teksten zo rubbish badtripbob wordt nog moe.
Eerst zwarte piet, dan wat homo geroep
Richt je op de feiten dan spit je geen poep
Mijn mary omgebouwd, dat heb ik zeker,
Eerst netjes maken, dan de aansteker
Ze bracht me hoger dan jij ooit zult weten
Hoe is het uitzicht daar beneden?
Wacht ho, ho ik ben niet klaar
Lidda, -die stad-, woon je daar?
Laat me niet lachen, maak het niet dol
Wonen in lidda? Daar is toch geen hol.
(Mur het is een grapje, come on t is een rap, nu terug onder de tafel, dan geef ik je wat pep)
Spacy, ik dacht eerst, best een raar type
Toen zag ik je topics en ging me wat verdiepen,
Je bent een toffe user, I'll grant you that
Maar in this rapping honts world, klojo is the real cat.
Ben een beat aan het maken in ableton live om deze shit op te droppen voor julliequote:Op woensdag 20 november 2013 13:38 schreef Matip het volgende:
klojo, eerlijk is eerlijk; je ging lekker
quote:
nudes in dm graag.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef Sardu het volgende:
Zo, voor het eerst in een jaar tijd weer bij de kapper gezeten.![]()
Volgend jaar weer.
Rrrrrquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rrrrr![]()
Er is bijna niks af. Want ik heb awesome haar.![]()
Voor 2 tientjes wel een kwartier tetten in je nek.quote:
*moet...naar...werk...moet...leidinggevende...tieten laten zien...*quote:Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
je wil baas je tieten laten zien
Damn, m'n plan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
*moet...naar...werk...moet...leidinggevende...tieten laten zien...*
Welke plaat?quote:
Hurrhurr, de reden waarom ik waarschijnlijk nooit weer een vriendin zal krijgen.quote:
je bent zelf een fotoquote:
bek hiouwequote:Op woensdag 20 november 2013 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
jullie zijn allemaal beamer projecties
Egniequote:Op woensdag 20 november 2013 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
jullie zijn allemaal beamer projecties
Whehe, heb ik (nog) geen pic van. Mur kreeg een kadootje, als ik een pic hebt zal ik m posten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
Mag ik ook je bazige haar zien Sar?
Okeeequote:Op woensdag 20 november 2013 17:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, heb ik (nog) geen pic van. Mur kreeg een kadootje, als ik een pic hebt zal ik m posten.
Whehe, 1.90 en krap aan 1.60. Dat zal er prima uitzien.quote:
Lange jongensquote:Op woensdag 20 november 2013 17:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, 1.90 en krap aan 1.60. Dat zal er prima uitzien.![]()
![]()
En ze kan natuurlijk niet terugkomen in stoners zonder hickey.
Oehquote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
HOI![]()
![]()
Mijn asian zit nu in de gym.
Gewoon iets in de stad drinken wss.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
OehMijn baard gaat ook naar de gym
Zie hem vanavond weer
Hebben jullie al een plan voor jullie date?
Hahaha, sinds gisteren is het een vereiste.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lange jongensEn lijkt mij een beetje te op de eerste date maar we zullen zien
Jij weetquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lange vrouwen.![]()
Lange benen bij vrouwen.![]()
Prima eerste datequote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon iets in de stad drinken wss.
Lang is altijd een vereiste? Of doel je op iets andersquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha, sinds gisteren is het een vereiste.![]()
Lange vrouwen.![]()
Lange benen bij vrouwen.![]()
Gwen Stefani.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ook weer niet, want kleine meisjes vind ik ook wel leuk (niet op die manier), die zijn weer meer... ik weet niet. Beschermbaar?
Als lang een vereiste is voor jou, ben je bij mij op het goeie adres.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lang is altijd een vereiste? Of doel je op iets anders
Neequote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als lang een vereiste is voor jou, ben je bij mij op het goeie adres.
Okequote:
Die zangeres van royalsquote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Snowbells het volgende:
Noem eens een vrouw, die ik ook wel ken. Die ik kan tekenen met een kroon?
Ja, lange vrouwen lijken sneller dominant ofzo, ik weet niet. Kleine meisjes vind ik veel meer knuffelbaar.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan :p wacht ik maak foto
Wat is deze? Foto maken mofquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn wiet tolerantie is nu zo laag, dat als ik maar 2-3jonko's met Sativa wiet neem, mijn bloeddruk zo hoog wordt dat mijn beeld dik blurry wordt en gaat flitsen.![]()
Fucking dom, nu moet ik mijn tolerantie ziek langzaam weer gaan opbouwen, hij lijkt bijna niet omhoog te gaan.
quote:
Waarom wil je veel tolerantie, niks lekkerders dan goed stoned worden van een kleine joint toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Jezus
Oké die is wel goed.
Maar even serieus, ik smoke elke dag 3-4 jonko's voor 2,5week nu elke dag, en nog steeds is mijn tolerantie net zo laag.. hoe is dat mogelijk? Wil je ruilen van tolerantie?
Toen ik hoge tolerantie had wilde ik altijd lage tolerantie, nu heb ik lage tolerantie en wil ik hoge tolerantie.![]()
Is stoer ja togquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom wil je veel tolerantie, niks lekkerders dan goed stoned worden van een kleine joint toch?
Scheelt nog geld ook
True, ik zal nu ~3 hijsjes nemen, 10min wachten en kijken hoe ik me voel, anders nog 3, weer wachten, etc.. maar dat gaan mijn maten wel raar vinden aangezien ik de dagen hiervoor altijd meesmookte met pure en shit. Maar het voelt echt niet gezond om zo'n hoge bloeddruk te hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom wil je veel tolerantie, niks lekkerders dan goed stoned worden van een kleine joint toch?
Scheelt nog geld ook
Nee, ik wil meedoen met jonko spellen en precies op hetzelfde level zitten.quote:
Dat kind heeft ook een schroefje los denk ik.quote:
Ik doelde wel op wat anders.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lang is altijd een vereiste? Of doel je op iets anders
Ook als ze (veel) langer is dan jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik doelde wel op wat anders.![]()
Maar een lange vrouw is wel hemels.![]()
Nee, maar er komt wel meer bij kijken. Je hebt ook lange vrouwen met van die koeieheupen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ook als ze (veel) langer is dan jij?
Ja je kan toch gewoon rustig blowen en op 't moment dat je genoeg hebt gehad gewoon stoppen, ik rook ook niet meer als ik zoiets heb van jo genoegquote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
True, ik zal nu ~3 hijsjes nemen, 10min wachten en kijken hoe ik me voel, anders nog 3, weer wachten, etc.. maar dat gaan mijn maten wel raar vinden aangezien ik de dagen hiervoor altijd meesmookte met pure en shit. Maar het voelt echt niet gezond om zo'n hoge bloeddruk te hebben.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, maar er komt wel meer bij kijken. Je hebt ook lange vrouwen met van die koeieheupen.![]()
1.80 is een mooie lengte voor zover ik weet.
Geen idee.quote:
Kloptquote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, maar er komt wel meer bij kijken. Je hebt ook lange vrouwen met van die koeieheupen.![]()
1.80 is een mooie lengte voor zover ik weet.
Ach en die kortjes zijn opzich ook prima, kan je mooi door je bed heen werpen en ze zien er geil uit in je overhemd.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ah netjes.
Persoonlijk ligt de hoogte voor mij wel iets lager, maar ben ook kleiner (1.75 ofzo geloof ik? ik heb geen idee, misschien langer ondertussen, misschien ben ik gekrompen)
Qua breedte heb ik het liefst slank, beetje vet mag wel, maar geen zwembandjes.
Ah okequote:Op woensdag 20 november 2013 18:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
10 jaar geleden 1.82 en nu zal ik het niet weten. Enige wat ik wel weet is dat ik prima naast een vrouw van 1.80 lopen.
Goed idee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja je kan toch gewoon rustig blowen en op 't moment dat je genoeg hebt gehad gewoon stoppen, ik rook ook niet meer als ik zoiets heb van jo genoeg
Wacht maar tot je baarheupjens door komen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil meer taille zeg maar, van de zijkant ziet mijn figuur er wel tof uit alleen echt van voren best wel recht zeg maar..
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil meer taille zeg maar, van de zijkant ziet mijn figuur er wel tof uit alleen echt van voren best wel recht zeg maar..
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wacht maar tot je baarheupjens door komen.
Ik accepteer het ook zeker hoor!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]+ accepteer jezelf zoals je bent op dit moment, daarmee moet je het toch doen
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]+ accepteer jezelf zoals je bent op dit moment, daarmee moet je het toch doen
laag, niet hoogquote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Unscrewed het volgende:
Mijn wiet tolerantie is nu zo laag, dat als ik maar 2-3jonko's met Sativa wiet neem, mijn bloeddruk zo hoog wordt dat mijn beeld dik blurry wordt en gaat flitsen.![]()
Fucking dom, nu moet ik mijn tolerantie ziek langzaam weer gaan opbouwen, hij lijkt bijna niet omhoog te gaan.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso raar vinden dat je bloeddruk omhoog gaat met 'maar' 2-3 joints
Ik kan plateauzolen van 25 cm aan en dan ben ik nog steeds kleiner dan Asianquote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Je tolerantie gewoon accepteren![]()
En een vrouw moet op hakken gewoon nog steeds korter zijn dan de man vind ik
Ik ben op mijn hoogste hakken van 12 cm nog steeds 8 cm kleinerquote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan plateauzolen van 25 cm aan en dan ben ik nog steeds kleiner dan Asian
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ze moet natuurlijk ook niet als een reus boven je uit torenen, maar met hakken van 10cm valt er voor mij ook weinig meer aan te doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Het is zo koud in onze badkamer
Bij mij in mijn hele huis.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Daarom vloer verwarmingquote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
gwn yolo tochquote:Op woensdag 20 november 2013 18:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat kind heeft ook een schroefje los denk ik.
Jij bent toch juist heel heet?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Vrouw moet gewoon altijd korter zijn imo, daarom mannen van +185quote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ze moet natuurlijk ook niet als een reus boven je uit torenen, maar met hakken van 10cm valt er voor mij ook weinig meer aan te doen.
Ga buiten houthakken en in de kachel stoppen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij mij in mijn hele huis.woonkamer is nu 18 graden, boven is het 13 graden
. Badkamer wil ik niet eens weten
gewoon andere strain roken, hoppa weg tolerantiequote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
In onze woonkamer is het 19, in mijn kamer echt 0 gevoels temperatuurquote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu nietquote:Op woensdag 20 november 2013 18:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jij bent toch juist heel heet?
Mijn vriendin is op hele hoge hakken net iets langer dan ik benquote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
zuidpool?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn vriendin is op hele hoge hakken net iets langer dan ik ben
straks, zo even ff pompe in de gym tochquote:
Als je het waagt om hier over squatten te gaan praten dan ditch ik jequote:Op woensdag 20 november 2013 18:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
straks, zo even ff pompe in de gym toch
Een vrouw moet luisteren. Voor de rest maakt het me weinig uit, als het mij maar aanstaat.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vrouw moet gewoon altijd korter zijn imo, daarom mannen van +185
Ik doe niet aan squattenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je het waagt om hier over squatten te gaan praten dan ditch ik je
Wat staat er op het menu?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog niet, zit nu aan het bier
Hard op weg, nog niet stoned. Met maar 3 uur slaap lig ik dan in de trein te maffen.quote:
Deadlift > Squatten. Want mijn gym heeft geen squatrekquote:
ok niet over trainen praten hierquote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Deadlift > Squatten. Want mijn gym heeft geen squatrek
Middeleeuwse plaggenhut?quote:
< pistolsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is bruut koud buiten man. Ik moest gisteravond naar huis fietsen zo om 23:00 en het was maar 2 gradenquote:
Had ik het liefste ook gedaan, maar dan kan ik zelf wss de rekening betalenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik had in mijn jaren 40 app altijd de verwarming op 25+
Maar deadlift en squatten is niet voor dezelfde spierenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
HE NIET OVER TRAINEN HIERquote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar deadlift en squatten is niet voor dezelfde spieren
Is dat verbodenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ok niet over trainen praten hier
ouders een optie?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Had ik het liefste ook gedaan, maar dan kan ik zelf wss de rekening betalen
Ja ikquote:Op woensdag 20 november 2013 19:06 schreef Sardu het volgende:
Stoners die trainen.![]()
Denken dat het stoners ook maar ene reet boeit dat trainen.![]()
20quote:Op woensdag 20 november 2013 19:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hoe oud bentu egienglijk meneer?
stereotypes brekenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:06 schreef Sardu het volgende:
Voor een deel wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar deadlift en squatten is niet voor dezelfde spieren
Die kan ik nog steeds nietquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ikWil weer op europees niveau meedoen met taekwondo
Ik sport best veelquote:Op woensdag 20 november 2013 19:06 schreef Sardu het volgende:
taikwandoquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ikWil weer op europees niveau meedoen met taekwondo
pistols zijn echt posermovesquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor een deel wel.
[..]
Die kan ik nog steeds niet
Ik ook, maar niet als in trainen.quote:
Bij mij kijken ze al als ik meer dan 1 plate deadliftquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil ook weer twaalf zijn![]()
Gewoon onbezorgd in de brugklas zitten
Die zijn dodelijk inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 19:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dragonflies is trouwens nog altijd de koning aller oefeningen
En dan dat meisje de hele dag met een sjaal lopenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Eerste wat ik dan zou doen is een zuigzoen maken.
Zeg dat nog een keer als je in de ring hebt gestaan tegenover een taekwondokaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
taikwandodat is toch voor mensen met een voetfetish?
Hopen dat haar moeder erover begint zodra ze in de auto zitten.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan dat meisje de hele dag met een sjaal lopen
Mooie tijdenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hopen dat haar moeder erover begint zodra ze in de auto zitten.![]()
Half jaar fitness abo gehad. Half jaar 3 avonden per week in de kroeg gezeten.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe allebei.
Aikido als sport en fitness en hardlopen voor de physique
Ja overtrainen of met steroiden trainen is ook niet mooi idd, maar goed natuurlijke spieren krijg je helaas ook niet zomaarquote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Half jaar fitness abo gehad. Half jaar 3 avonden per week in de kroeg gezeten.![]()
Vooral fitness heb ik niks mee. Natuurlijke spieren zijn ook een stuk mooier dan dat geaap in een sportschool. Conditie opzich wel maar dat gaat als vanzelf.
Boh dat overtrainen is inderdaad lelijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja overtrainen of met steroiden trainen is ook niet mooi idd, maar goed natuurlijke spieren krijg je helaas ook niet zomaar
Je moet het wel leuk vinden natuurlijk, maar elke dag hetzelfde zou ik ook niet volhouden. Gewoon veel variatie.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Half jaar fitness abo gehad. Half jaar 3 avonden per week in de kroeg gezeten.![]()
Vooral fitness heb ik niks mee. Natuurlijke spieren zijn ook een stuk mooier dan dat geaap in een sportschool. Conditie opzich wel maar dat gaat als vanzelf.
Apekooiquote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boh dat overtrainen is inderdaad lelijk.
Natuurlijke spieren is een kwestie van hele dag apekooien.![]()
Stang boven je deur doet al meer dan gewichten van je af duwen.
Elke dag rondje stormbaanquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je moet het wel leuk vinden natuurlijk, maar elke dag hetzelfde zou ik ook niet volhouden. Gewoon veel variatie.
Damn you people.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Maar nu zitten we over trainen te praten
quote:
Ken zijn naam toch niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je kan baard stalken hij heeft mijn vv. geaccepteerd
Net vond je fitness nog niksquote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik kwam afgeven maar bleek dat ik er zelf meer onderdeel van was dan verwacht.
krijgen is niet zon probleem, onderhouden wel, een week geen tijd = killingquote:Op woensdag 20 november 2013 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja overtrainen of met steroiden trainen is ook niet mooi idd, maar goed natuurlijke spieren krijg je helaas ook niet zomaar
Nog steeds niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Net vond je fitness nog niks
Waarom? Let stoners be stoned goddammit...quote:
Een goeie bak spieren krijgen is ook best een opgaven hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
krijgen is niet zon probleem, onderhouden wel, een week geen tijd = killing
picsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Z'n foto's zijn dan wel oud maar hij ziet er wel goed uit
Ook die van z'n zusje.quote:
Wat voor trainen doe je dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog steeds niet.![]()
Maar trainen en fitness zijn niet hetzelfde.
Best of both worldsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Waarom? Let stoners be stoned goddammit...
nouja, als je dik&lui bent is het moeilijk ja, vriend van mij zeurt al 4 jaar over zijn buikje, maar geen dag dat ie er iets aan doetquote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een goeie bak spieren krijgen is ook best een opgaven hoor.
Maar onderhouden is inderdaad lastiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I knowquote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Z'n foto's zijn dan wel oud maar hij ziet er wel goed uit
Weinig.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat voor trainen doe je dan?
Niks dusquote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Weinig.![]()
Keihard werken, skateboarden, lopen en apekooien.
Eerlijk gezegd ken ik niet zo veel stoners die echt dik zijn... maar het is meer dat ik zelf liever lui dan moe benquote:
picsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Anders zou ik hem niet daten he
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nouja, als je dik&lui bent is het moeilijk ja, vriend van mij zeurt al 4 jaar over zijn buikje, maar geen dag dat ie er iets aan doet
ik moet wel mijn armen meer trainen, loopt wat uit verhouding merkte ik op in de badkamerDat is sowieso erg, maar dat doen alle dikke mensen wel klagen maar er niks aan willen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Omdat er geen benchpress, legcurls of squats bij staan?quote:
Mwuah er zit ook nog iets tussen dik en gespierd natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik niet zo veel stoners die echt dik zijn... maar het is meer dat ik zelf liever lui dan moe ben
dat heeft een wetenschappelijke reden; die bouwen veel sneller toleranties op door hun vetpercentagesquote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik niet zo veel stoners die echt dik zijn... maar het is meer dat ik zelf liever lui dan moe ben
Omdat er niks tussen staat wat je hartslag überhaupt omhoog krijgt maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat er geen benchpress, legcurls of squats bij staan?![]()
![]()
hij wou een mooie fiets kopen om wat te beginnen.. toch maar nieuwe auto gekochtquote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is sowieso erg, maar dat doen alle dikke mensen wel klagen maar er niks aan willen doen
Waar, ik ken dan ook weinig gespierde stoners...quote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuah er zit ook nog iets tussen dik en gespierd natuurlijk
werken is slecht voor mijn hartquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat er niks tussen staat wat je hartslag überhaupt omhoog krijgt maar ieder zijn ding natuurlijk
Je mag wel een dagje mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat er niks tussen staat wat je hartslag überhaupt omhoog krijgt maar ieder zijn ding natuurlijk
Ja?!? Dus mensen met meer vet worden in principe minder snel stoned doordat THC sneller in het vet opgeslagen wordt?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat heeft een wetenschappelijke reden; die bouwen veel sneller toleranties op door hun vetpercentages
ja zo ongeveerquote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ja?!? Dus mensen met meer vet worden in principe minder snel stoned doordat THC sneller in het vet opgeslagen wordt?
Whuttt
Hhhmmm, wat ik me dan aan de andere kant afvraag: van die dunne gastjes die elke dag flink blowen en dan ook nog eens flink los gaan tijdens de vreetkick...quote:
Sporten, snelle verbrandingquote:Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hhhmmm, wat ik me dan aan de andere kant afvraag: van die dunne gastjes die elke dag flink blowen en dan ook nog eens flink los gaan tijdens de vreetkick...
Hoe blijven ze dan zo dun?
wellicht door de 20% verhoogde hartslagquote:Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hhhmmm, wat ik me dan aan de andere kant afvraag: van die dunne gastjes die elke dag flink blowen en dan ook nog eens flink los gaan tijdens de vreetkick...
Hoe blijven ze dan zo dun?
Damn... Mind blown!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wellicht door de 20% verhoogde hartslag
laten we zeggen dat ze per dag gemiddeld 3 uur stoned zijn, dan kon je dat volgens dat onderzoek vergelijken met iemand die 3 uur per dag stevig doorfietst.. 3uur lang, dag in dag uit
daar val je wel van af he
gefeliciteerd, je lever is stukquote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Snowbells het volgende:
Ik neem een paracetamol, ik krijg opeens dikke braakneigingen
Bedankt voor de mededeling, ik zal het noteren in je dossier.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling, ik zal het noteren in je dossier.
Vas werkt voor de NSAquote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling, ik zal het noteren in je dossier.
IK WIST HET JE BENT ZWANGER!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Snowbells het volgende:
Altijd chillquote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net aan een joint begonnen dus ja
Twaalf gradenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd chillOok net joint aangestoken, oliekachel aangegooid en nu wachtten tot het hier lekker warm is. Het was hier 12 graden haha, al een week kachel niet aangedaan
Ik zat van de week en vorige week wel in de woonkamer te computerenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twaalf graden![]()
Ik heb het al koud bij 18
Dat is wel lekker. Gewoon met een deken bij de haard zittenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat van de week en vorige week wel in de woonkamer te computerenDaar stond houtkachel wel aan
Houtkachelquote:Op woensdag 20 november 2013 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat van de week en vorige week wel in de woonkamer te computerenDaar stond houtkachel wel aan
Haha het is wel chill ja. Mijn oliekacheltje is zo duur in gebruikquote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Houtkachel![]()
Dat mis ik wel een beetje uit toen ik gekraakt woonde. Koken op dat ding en lekker warm
Ik zag deze een tijdje geleden op fb langskomen:quote:Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha het is wel chill ja. Mijn oliekacheltje is zo duur in gebruikWel een veilig duur ding maar ja vreet toch snel een fles lampenolie per dag of twee dagen (¤1,70 per keer)
Ik hoop eigenlijk dat hij wint.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)n-van-miljoenenjacht Deze man kan niet zo goed tegen zijn verlies
Wat een zeiksokquote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)n-van-miljoenenjacht Deze man kan niet zo goed tegen zijn verlies
Dan vervalt hiermee je recht van spreken.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij wint.
Waarom? Hij moest gewoon de goede knop indrukken, heeft hij niet gedaan dus ik vind dat hij helemaal geen recht heeft op meer geld. Hij moet niet zo jankenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een zeiksok![]()
Maar goed als er meer uit te halen is dan zou ik ook en procedure aanspannen
Tuurlijk manquote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan vervalt hiermee je recht van spreken.![]()
Dag lang dat doen is intensiever dan als een aap aan wat gewichten hangen.
En dit. Tering ik zal al een gat in de lucht springen als ¤125.000 winquote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]ik hoorde t op de radio.
Arm zieltje, hij moet al blij zijn dat ie wat krijgt.
Maar als je daar in een rechtzaak een miljoen van kan maken dan span je toch een rechtzaak aan?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dit. Tering ik zal al een gat in de lucht springen als ¤125.000 win
Nou als in die regelelementen niet staat dat de rode knop doorslaggevend is dan heeft hij wel een kans. Hij drukte er per ongeluk op en ik denk dat hij dat aangaf in het programma. Dat heb ik niet gezien maar maak ik op uit dat bericht.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Hij moest gewoon de goede knop indrukken, heeft hij niet gedaan dus ik vind dat hij helemaal geen recht heeft op meer geld. Hij moet niet zo janken
Nou nee eigenlijk niet. A) Kan het programma er niks aandoen B) Als je verliest ben je alsnog veel geld van je ¤125.000 kwijt aan advocaat kostten enzquote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar als je daar in een rechtzaak een miljoen van kan maken dan span je toch een rechtzaak aan?
Precies, als straf voor zijn klagen zou ik m gewoon alles weer in laten leveren.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dit. Tering ik zal al een gat in de lucht springen als ¤125.000 win
Nee duw een tampon in je neusquote:Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef Snowbells het volgende:
Bloedneus voor het eerst in m'n leven
Ga ik dood?????????????????????
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef Snowbells het volgende:
Bloedneus voor het eerst in m'n leven
Ga ik dood?????????????????????
Ik zou hem recht in gezicht zeggen dat het een ondankbare hond is en eisen dat hij het complete bedrag overmaakt naar giro 555 omdat hij al jankt over het feit dat hij 'maar' een dikke ton heeft gewonnen en die mensen daar niks hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies, als straf voor zijn klagen zou ik m gewoon alles weer in laten leveren.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:45 schreef Oerbeer het volgende:
Amarantha. 'Sup bby. Want uggs an ipad?
Advocaten zijn duur maar zo duur nou ook weer nietquote:Op woensdag 20 november 2013 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nee eigenlijk niet. A) Kan het programma er niks aandoen B) Als je verliest ben je alsnog veel geld van je ¤125.000 kwijt aan advocaat kostten enzen ik voorspel dat die man de zaak verliest dus hij had beter zijn ¤125.000 kunnen houden
Ik zou van niemand eisen een bedrag over te maken naar 555.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou hem recht in gezicht zeggen dat het een ondankbare hond is en eisen dat hij het complete bedrag overmaakt naar giro 555 omdat hij al jankt over het feit dat hij 'maar' een dikke ton heeft gewonnen en die mensen daar niks hebben.
Ik zou het maar van één iemand eisen en dat is Trijntje Oosterhuisquote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou van niemand eisen een bedrag over te maken naar 555.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)oproepen-als-getuigequote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
En deze man schijnt best kans te maken
quote:"Het sterkste juridische argument zou zijn dat de notaris te veel hooi op z'n vork heeft genomen en daardoor misschien niet onafhankelijk was, omdat hij weet wat er in die koffertjes zit, daar is-ie nou juist notaris voor", aldus Bram Moszkowicz aan de desk bij RTL Boulevard.
Zijn verweer dat er achteraf nog iets aan de reglementen zou zijn aangepast, veegt de voormalige advocaat van tafel.
"Er is iets toegevoegd om een en ander te verduidelijken, maar inhoudelijk was alles van te voren bekend en ook ondertekend door de banketbakker", zegt Bram. "Dat gaat hem ook niet helpen."
Ik wel van iemand die jankt over het feit dat die maar 125.000 euro heeft gewonnenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou van niemand eisen een bedrag over te maken naar 555.
Wie eist bewijst. Kan ie wel gaan bewijzen dat die notaris weet wat er in die koffer zit, feit is dat ie zelf op die knop heeft gedrukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Advocaten zijn duur maar zo duur nou ook weer nietEn advocaten kunnen wel een redelijke inschating maken of een zaak te winnnen is. En deze man schijnt best kans te maken
Ik weet wie het zegt. Scheelt al een heleboelquote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zou dit niet pikken hoor ama
Ja dat komt omdat jij die uggs en Ipad al in je bezit hebt. Jij valt niet te verleiden met leuke cadeautjes. Schandalig eigenlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zou dit niet pikken hoor ama
Truequote:Op woensdag 20 november 2013 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt. Scheelt al een heleboel
Vraag of je ook een J magquote:Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Hij zit nu achter mij te draaien
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:50 schreef krullenbolletje het volgende:
Komt een jongen de bus in, meteen hele wiet walm
Zou zo ik kunnen zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Hij zit nu achter mij te draaien
Zou wel tof zijn als jij het wasquote:Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[..]
Zou zo ik kunnen zijnNiet deze keer maar toch
Maar aan de andere kant is er geen overeenstemming tussen wil en verklaring.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)oproepen-als-getuige
[..]
Rip snowquote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik krijg opeens allemaal enge dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |