Als ik thuis ben, kijk ik welke gasten hij heeft en dan roep ik: Zónder mij, Humberto! De keren dat ik eens keek, werd ik niets wijzer.quote:
Dat denk ik ook.quote:Ik denk dat dat nieuwe tijdstip DWDD kijkers gaat kosten, veel mensen die nog aan de afwas zijn, kinderen naar bed aan het brengen zijn enx
RTL Boulevard Laatquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, kijk ik welke gasten hij heeft en dan roep ik: Zónder mij, Humberto! De keren dat ik eens keek, werd ik niets wijzer.
Welterusten. Ik wacht nog even op wyccie.quote:[..]
Dat denk ik ook.
Anyway
Zie je, Wickedangel? Ik had gelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:47 schreef wyccie het volgende:
SHE! SHE! Het was SHE! Niet SCH.
Ze zou voor Serious Request een naaktfotoshoot laten maken als er genoeg mensen zouden doneren. Teruggekrabbeld, uitgejouwd en verdwenen.
IJsmeis had naaktfotos op internet laten(?) rondslingeren in een zipbestand (IJsmeis.rar).
Ik kom al te lang en te veel op Fok.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is er weer![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nog steeds bij te lezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:52 schreef Berkery het volgende:
Tong verveelt zich nog niet:
http://www.wijzijnvoetbal(...)-birst-maar-nat.html
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij te lezen.
Hoe lang is het geleden dat er buiten Joe Strummer een plaatje is gepost ?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl is ook terugHoe lang was jij geband?
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit solidariteit hebben we geen plaatjes gepost tijdens jouw ban, tong.
Fout. Maar wel in de goede richting.quote:
Ook niet. Je zat goed met gitarist.quote:Op zondag 22 december 2013 12:58 schreef pyl het volgende:
In dat geval lijkt me een gokje op Robert Gordon op zijn plaats.
Denk aan Buster Pointdexer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |