SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De man die nooit beslissend is voor Argentinië? CR7 heeft het overal laten zien. Wil Messi weleens zien in Engelandquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het over Messi begrijp ik![]()
Waarom, Ronaldo is gewoon een fenomeen en daar verandert zijn uiterlijk en maniertjes niks aan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik twijfel nu toch sterk aan de seksuele voorkeur van de users hier
TT
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zijn wedstrijden tegen onder andere Chelsea voorspellen weinig goeds.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
De man die nooit beslissend is voor Argentinië? CR7 heeft het overal laten zien. Wil Messi weleens zien in EngelandOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
gewoon Pique voor de lolzquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hele prijs is toch al niet serieus te nemen laat ze dan ook maar all out gaan![]()
![]()
nu doet hij het beter dan messi inderdaad maar de afgelopen 4 jaar niet hoor. waarom dan gerechtigheid.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
Dit is gewoon de beste voetballer van deze tijd en na 4 jaar gaat er volgens mij weer eens gerechtigheid plaatsvinden.
maar dit jaar gaat het gewoon een bayern baas worden hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jimmy Durmaz, halve Turk erin.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vroeger waren het 2 prijzen. 1 werd door captains gekozen tot het beste voetballer van het jaar in de wereld en andere kreeg het op basis van prestaties door een Franse organisatie. Was ook veel beter.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hele prijs is toch al niet serieus te nemen laat ze dan ook maar all out gaanHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik ben het meestal eens met je, maar deze keer niet. De laatste tijd is hij gewoon de beste van de wereld. Klaar. Overal beslissend. Altijd dé man op het veld. Geweldig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik twijfel nu toch sterk aan de seksuele voorkeur van de users hier
Maar ik had/heb toch een voorkeur voor Zlatan (op het WK), maar helaas..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mwah, de verhouding tussen die van 2012 en 2011 vind ik vrij raar, maar dat ga ik nu niet helemaal proberen uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu doet hij het beter dan messi inderdaad maar de afgelopen 4 jaar niet hoor. waarom dan gerechtigheid.
maar dit jaar gaat het gewoon een bayern baas worden hoor.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Door zo'n nederlaag zijn ze meer underdog dan voorheen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
Japan maakt Belgie helemaal af. Belgie is zijn underdog rol ook kwijt![]()
Jij zag ze als favoriet voor deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door zo'n nederlaag zijn ze meer underdog dan voorheen hoor![]()
lol zuid afrika heeft gewonnen van spanje. HAd ik nog helemaal niet meegekregen
Feyenoord Rotterdam![]()
Dacht dat je het over de rol van Belgie op de WK had.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij zag ze als favoriet voor deze wedstrijd?![]()
Vriendschappelijke tellen niet mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef DutchSL het volgende:
Honda en Ronaldo zullen wel IF's krijgen lijkt me.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |