Oh echt, ernstig of euh? Mooi kut. Ga lekkere dingen makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gewoon omdat het kouder word, winter is coming![]()
Daar word ik wel depressief van trouwens
Kan nu al niet wachten tot het weer lekker weer wordt.
Jij hebt toch een mooi paar tussen je benen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Haha kerstboom, zal ik dit jaar een kerstboom opzetten?! Wel veel werk. En heb heul geen ballen.. maar lijkt me wel grappig
Ja, ik dacht er langer dan 3 seconden over na en ik dacht al van nopequote:
Nee niet ernstigquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, ernstig of euh? Mooi kut. Ga lekkere dingen maken. Kaarsjes aan dat soort shit
?
Een mooi paar kerstbomen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt toch een mooi paar tussen je benen?
Ze heeft een heel oerwoud aan dennennaalden tussen haar benenquote:
Oh, gelukkigquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet ernstigMaar ik vind het gewoon 3x niks
Ik begin er hier niet aanquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Haha kerstboom, zal ik dit jaar een kerstboom opzetten?! Wel veel werk. En heb heul geen ballen.. maar lijkt me wel grappig
Ja, en nu ben ik een vrouwquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was jij ooit een meisje dan?
Prikt behoorlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft een heel oerwoud aan dennennaalden tussen haar benen
op FOK! zitten geen vrouwenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en nu ben ik een vrouw![]()
[..]
Prikt behoorlijk
Het is meer dat het zo tiefuskoud isquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik vind het altijd wel chill dat ik denk dat het al super laat is maar dat is het niet
. En ik vind in het donker fietsen altijd heel fijn, en wandelen.. en dat was het. Nouja, heb er gewoon geen last van eigenlijk
.
Ja en ik ga 21 december voor 10 dagen naar NLquote:
Oh, ja eens. Haha, nou een muts lijkt me jou wel schattig staanquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meer dat het zo tiefuskoud isIk wil geen handschoenen en muts op. Ik wil zonder jas naar buiten.
Welterustenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op FOK! zitten geen vrouwen![]()
en met deze truth bomb ga ik slapen![]()
Oh, nee heeft niet veel zin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en ik ga 21 december voor 10 dagen naar NL
Whut..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag toch wat meegemaakt joh.. Moest werken bij een vrouw waarvan ik van te voren al gewaarschuwd was door bedrijf dat ze nogal iets tegen buitenlanders had en ontzettend grof is. Nou, ze was gewoon echt ontzettend racistisch en ze begon verhalen te vertellen over nazi-muziek en 'apen' en weet ik veel wat. Ga ik naar boven toe.. hele muur onder de hakenkruizen en teksten van 'kanka zwarte' en shit. Echt wtf man
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |