SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geven ze ook IF's voor U21 wedstrijden van vandaag?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had zo'n leuke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
http://www.futhead.com/14/players/9580/arkadiusz-milik/
Tegen Malta een hattrick en vandaag ook weer
Hij heeft ook een goed schot en staat vaak op de juiste plek voor afvallende ballen. Het is misschien niet de ideale spits voor Ajax maar dat is Hoesen al helemaal niet, maar gelukkig lijkt het erop dat De Jong er even mag blijven staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar wel iets mis als je dat als enige kwaliteit kan omschrijven.![]()
dit jaar is ie 3 coins waardquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
SanchezVorig jaar veel winst op gemaakt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
''Ik neuk jullie allemaal du moeder''Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Niemand die mijn woordgrap leuk vindt dus.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
was gewoon een goeie actie hij wist dat die gozer abseits stondquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Veldkneus![]()
Als het Willems was stonden hier al 40 haatberichten.![]()
Weet je ook waarom die berichten dan kwamen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Veldkneus![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Veldkneus![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op het moment is hij meer waard dan vorig jaar hoor.Ik keek laatst en hij was 500 coins waard ofzo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hihi calimero.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
wauw
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zelfde minuut als Mandzukic
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Koop een hondenstep kutquote:Hala Madrid !
Als Immers 1 kans mist staan er ook 40 haatberichten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Veldkneus![]()
tja snap ik kut stadionquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
dat was een mooi staaltje kansloos gedrag daar in de Amsterdam Arena.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kijk eens in de spiegel johquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef MolFan het volgende:
Cilessen kijkt altijd alsof die net wakker is![]()
Even laten zien wie er de grootste pen0r heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef wonton het volgende:
Goede actie van Lens. Robben zou liggen janken om de grond"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik gok Lensquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Even laten zien wie er de grootste pen0r heeft inderdaad.![]()
![]()
SSLENOquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige scheidsrechters letten echt niet op?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die tackle van Coentrao.
Zuid-Afrika.
Fer niet rest welquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef wieisboos het volgende:
lekker statisch middenveld met schaars strootgod en fer![]()
KOVACICSRNA
2-0
5 man voorbijHala Madrid !
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tijd dat Strootgod Falcao een gebroken been schopt
ik had hem echt een stomp op zn bek gegeven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Lens wacht Armero wel even in de kleedkamers op.Young bloods everywhere....![]()
Zou dat aan Fer overlaten wat een klerekastquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Lens wacht Armero wel even in de kleedkamers op.![]()
![]()
Tegen malta kan ik zelfs nog een hattrick makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/9580/arkadiusz-milik/
Tegen Malta een hattrick en vandaag ook weerMatla is wel een tof land. Maar voetballen kunnen ze niet
Ze hebben zelfs niet eens echt een stadion daar
Alleen wat voetbal veldjes met wat tribunes.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vandaag tegen Griekenland ook dus 2 hattricks in 1 week.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tegen malta kan ik zelfs nog een hattrick makenMatla is wel een tof land. Maar voetballen kunnen ze niet
Ze hebben zelfs niet eens echt een stadion daar
Alleen wat voetbal veldjes met wat tribunes.
Dat zal toch wel IF-waardig zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ligt eraan. Hoeveel heeft Sjaak Polak er weer gemaakt deze week?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaag tegen Griekenland ook dus 2 hattricks in 1 week.
Dat zal toch wel IF-waardig zijn?![]()
Geen idee of EA die wedstrijden mee telt voor ifs.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaag tegen Griekenland ook dus 2 hattricks in 1 week.
Dat zal toch wel IF-waardig zijn?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kutfrankrijk..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
das Phantomtor.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
1-0quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
heb mn team weer back. Game not over.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal opnieuw beginnen waarschijnlijk. Iemand heeft je gegevens geraden of van je gekregen. Game over.![]()
Nee, alleen als Oekraïne er 1 maakt.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kovacic nieuwe Messi
Hala Madrid !
Omhaal Olic onderkant latHala Madrid !
jepquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wisten jullie al dat alle legends tegelijk in packs komen vrijdag?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar gaat de xbox marktquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wisten jullie al dat alle legends tegelijk in packs komen vrijdag?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is het nu al zo erg dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel slechter kan het toch niet wordenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
messi voor 650 coins zou ik niet erg vindenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel slechter kan het toch niet worden![]()
![]()
Hala Madrid !
fuck jullie Frankrijk."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Een vriend van me zetten vorig jaar wel perongeluk zijn ibra voor 600 coins er opquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
messi voor 650 coins zou ik niet erg vinden
![]()
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
wat heeft iedereen ineens tegen frankrijk hier danHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oekraine Frankrijk vertrouw ik niks vanHala Madrid !
Frankrijk minstens zo kansloosquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus dan ga je maar juichen voor zo'n kansloos kloteland als oekraïne?![]()
![]()
inb4 Platini die wat heeft geregeld.quote:
Frankrijk heeft wel goede spelers.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik deed een suggestie. Ik heb niks tegen Frankrijk. Op zich een prima voetballand, maar ik mag de Fransen zelf ook niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus dan ga je maar juichen voor zo'n kansloos kloteland als oekraïne?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ze hebben in ieder geval toffe spelers en die zie ik veel liever op een WK dan die josti's van oekraïnequote:![]()
Oekraïne speelt doorgaans leuk hoor. En het is meer een ploeg dan Frankrijk, dus geef ik ze op het WK meer kans...quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus dan ga je maar juichen voor zo'n kansloos kloteland als oekraïne?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oekraïne speelt doorgaans leuk hoor. En het is meer een ploeg dan Frankrijk, dus geef ik ze op het WK meer kans...![]()
bakkert volgt ook het voetbal in oekraïne
![]()
Nee hoor, maar Oekraïne weet het Frankrijk lastig genoeg te maken. En Frankrijk is echt het land van de verwende topspelers die zich allemaal te goed voelen om een keer in teamverband wat te presteren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach het gaat over het Oost blok en Bakkert meent er verstand van te hebben
Er zijn weinig ploegen die slechter zijn als team dan Frankrijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
bakkert volgt ook het voetbal in oekraïne
Deze man weetquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Oekraïne weet het Frankrijk lastig genoeg te maken. En Frankrijk is echt het land van de verwende topspelers die zich allemaal te goed voelen om een keer in teamverband wat te presteren.![]()
Yarmolenko en Konoplyanka op het WK zou wel leuk zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zie je wie er nu spelen? Dat zijn echt niet de verwende topspelers hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Oekraïne weet het Frankrijk lastig genoeg te maken. En Frankrijk is echt het land van de verwende topspelers die zich allemaal te goed voelen om een keer in teamverband wat te presteren.![]()
Riberyquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zie je wie er nu spelen? Dat zijn echt niet de verwende topspelers hoorGiroud
Allemaal arrogantjes
![]()
haha grappigquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
RiberyGiroud
Allemaal arrogantjes
![]()
Frankrijk hommo's.
Eens, maar iets daarvoor werd hij weer onterecht teruggefloten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef DutchSL het volgende:
Benzema gewoon buitenspel, dat heeft Platini weer goed geregeld.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zweden met het offensief, maar Ronaldo eindigt dit met de Blitzkrieg."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
TR gemachtquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
Zweden met het offensief, maar Ronaldo eindigt dit met de Blitzkrieg.![]()
quote:
Gewoon even laten zien dat hij de meest beslissende speler ter wereld is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef ThadCastle het volgende:
Die Ronaldo is wel echt weer een kwal in die playoff wedstrijden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Club & landgenoot Eliseu ook 76, maar veel betere stats.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq Antunes heeft dit jaar ineens 76 overall terwijl hij vorig jaar nog 67 overall had.![]()
Wauwquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq Antunes heeft dit jaar ineens 76 overall terwijl hij vorig jaar nog 68 overall had.Feyenoord Rotterdam![]()
altijd een kwal. Jammer dat ie zo goed isquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef ThadCastle het volgende:
Die Ronaldo is wel echt weer een kwal in die playoff wedstrijden.![]()
![]()
Vrijdag terugkopen voor 200quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch nog mooi 300K over gehouden aan al mijn spelers. Heb er denk ik zo'n 150k verlies op gemaakt
Even kijken hoe ziek het vrijdag is, eventueel wat spelers kopen.![]()
Ja dat is ook de bedoeling ik had Cech net met 14k verliest verkochtquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vrijdag terugkopen voor 200
Even kijken hoe ziek het vrijdag is, eventueel wat spelers kopen.![]()
![]()
Iedereen die bij Malaga speelt of heeft gespeeld en niet te oud is krijgt ineens een dikke statboost? Piazon ook +12 vergeleken met vorig jaar (de UP had 63 maar de NUP 61)quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Club & landgenoot Eliseu ook 76, maar veel betere stats.![]()
Eliseu was al goed, hij zat in mijn favoriete team ooit in FUT 12quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen die bij Malaga speelt of heeft gespeeld en niet te oud is krijgt ineens een dikke statboost? Piazon ook +12 vergeleken met vorig jaar (de UP had 63 maar de NUP 61)![]()
![]()
Strootman laat zich weer eens kennen. Schop hem dan gelijk helemaal neer.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wat is daar 'quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schaars spreekt natuurlijk vloeiend Portugees na zijn seizoen in Portugal' aan?
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef MolFan het volgende:
Vlaar is al een 5 star skiller hidden gem jwz"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zou kunnen.. weet niet. Maar vroeg me af waarom je hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij denkt dat Schaars even in het Portugees aan het klessebesse is met Rodriguez?vond dat hij vloeiend Portugees spreekt.
Huilie huilie CR7, beter krijgt hij nog een 'Boulahrouz' trap![]()
Jaja BraziliëBazenpartij
Hopelijk niet in een poule met Nederland
Hala Madrid !
Brasil heeft het altijd lastig tegen NL hequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef BDIL het volgende:
Jaja BraziliëBazenpartij
Hopelijk niet in een poule met Nederland
Laat ze maar komen
![]()
![]()
Rood Oekraïne. Zal ook wel discutabel zijn dan.
Ik hoorde dat hij ook gefixed wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee piemel mlapa, werkt de swap character glitch nog? Ik lees dat het gefixt is?Heb gelukkig nog miljoentje
kakitaniquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ja ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij ook gefixed wasHeb gelukkig nog miljoentje
![]()
![]()
ZlatanHala Madrid !
Iemand zei ook dat racen generfed was.quote:
Dit wordt nog leuk.
leuk manquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iemand zei ook dat racen generfed was.dat beach bum gezeik valt ook vies tegen geloof ik
![]()
2 in 20 minuten, dat denk ik niet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heists moeten eindelijk een keer online komenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk mandat beach bum gezeik valt ook vies tegen geloof ik
Ibracadaschwalbe."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
inb4 Tbakkert met een tweede wereldoorlog referentie.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo, Belgen weer even met beide benen op de grond.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
inb4 Tbakkert met een tweede wereldoorlog referentie.
Ik denk dat ze eerst Mantsjoerije moeten veroveren en dan dit keer niet Hawaï aanvallen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ibra
godver, wat een goal.
Heldje hoor![]()
Hiervoor kijk je dit soort wedstrijden.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
http://www.rtlxl.nl/?__sb(...)63-a2ec-18b2e939e75fquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
toch maar even stream erbij pakken"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
dat kan ook maar ik heb er al een van espn. Toch bedanktquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/?__sb(...)63-a2ec-18b2e939e75f![]()
Dat had dus rood voor Zlatan moeten zijn.![]()
RonaldoGouden Bal
Hala Madrid !
![]()
![]()
![]()
Ronaldo
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
wel weer slecht verdedigd, die ander had gewoon mee moeten rennen met Ronaldo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dat die ronaldo een keer zijn poten breekt en dan ook nog ff dat kut gezicht van hemFeyenoord Rotterdam![]()
Lekker voor dat publiek daar, hele tijd Messi Messi roepen.
GOUDEN BAL
Hala Madrid !
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
BAAS!
zal zlatan wel missen op het WK![]()
maar wel netjes afgemaakt van ronaldo
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit is gewoon de beste voetballer van deze tijd en na 4 jaar gaat er volgens mij weer eens gerechtigheid plaatsvinden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik wilde dat hij Gouden Bal kreeg voor die playoffs. Nu hij weer de kwal uithangt mag hij echt de tering krijgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
Dit is gewoon de beste voetballer van deze tijd en na 4 jaar gaat er volgens mij weer eens gerechtigheid plaatsvinden.![]()
![]()
Je hebt het over Messi begrijp ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
Dit is gewoon de beste voetballer van deze tijd en na 4 jaar gaat er volgens mij weer eens gerechtigheid plaatsvinden.![]()
dat zou wel hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat Messi de gouden bal wint alleen al om die janksmoel van Ronaldo te zien![]()
![]()
Je ziet toch veel liever CR7 in deze vorm dan Zlatanquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef FCsuarez het volgende:
zal zlatan wel missen op het WK![]()
maar wel netjes afgemaakt van ronaldo
Young bloods everywhere....![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het over Messi begrijp ik
Die ga je niet zien wantquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat Messi de gouden bal wint alleen al om die janksmoel van Ronaldo te zienRonaldo
skipt dat hele gala gewoon.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: