SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geven ze ook IF's voor U21 wedstrijden van vandaag?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had zo'n leuke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
http://www.futhead.com/14/players/9580/arkadiusz-milik/
Tegen Malta een hattrick en vandaag ook weer
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij heeft ook een goed schot en staat vaak op de juiste plek voor afvallende ballen. Het is misschien niet de ideale spits voor Ajax maar dat is Hoesen al helemaal niet, maar gelukkig lijkt het erop dat De Jong er even mag blijven staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar wel iets mis als je dat als enige kwaliteit kan omschrijven.![]()
dit jaar is ie 3 coins waardquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
SanchezVorig jaar veel winst op gemaakt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
''Ik neuk jullie allemaal du moeder''Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Niemand die mijn woordgrap leuk vindt dus.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
was gewoon een goeie actie hij wist dat die gozer abseits stondquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Veldkneus![]()
Als het Willems was stonden hier al 40 haatberichten.![]()
Weet je ook waarom die berichten dan kwamen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Veldkneus![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Veldkneus![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op het moment is hij meer waard dan vorig jaar hoor.Ik keek laatst en hij was 500 coins waard ofzo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hihi calimero.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
wauw
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zelfde minuut als Mandzukic
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: