Dan ga je toch lekker naar Italië, nep Nederlander.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In Italië krijg je veel kritiek als je niet meezingt en terecht. Ziet er zo ongeïnteresseerd uit anders.
Ik ben geen eens Nederlands.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar Italië, nep Nederlander.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
hafcfan maakt zichzelf wel compleet belachelijk
Depay is ook geen Nederlander net als ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan andere nep nederlanders noemen, rare jongen ben je.
Geboren in Nederland, Nederlandse ouder.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Depay is ook geen Nederlander net als ik
Depay is in Nederland geboren en heeft een Nederlandse moeder en is dus net zo Nederlands als jij en ik. Ik bedoel alleen ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederlandse moeder, waar heb je het overquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh dacht dat die uit Marokko kwam.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geboren in Nederland, Nederlandse ouder.
Jij kan maar beter niet meer posten hier.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh dacht dat die uit Marokko kwam.![]()
Fail
Terwijl we een paar minuten geleden nog riepen dat hij niet uit Marokko kwam.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh dacht dat die uit Marokko kwam.![]()
Fail
Ik lees niet alle post laat staan die van jou.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terwijl we een paar minuten geleden nog riepen dat hij niet uit Marokko kwam.
Deze gast is ziek in zijn hoofd.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik lees niet alle post laat staan die van jou.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kan maar beter niet meer posten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |