Geen idee wie dat zijn en waar je het over hebtquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:49 schreef d4v1d het volgende:
Krijgt Hef - waar ik overigens nog nooit van had gehoord - 3 awards. Waaronder 'beste artiest'.
Doet die daarna een nummertje live gaat gelijk de eerste line over die geld, bitches en money. De rest van zijn optreden kon ik ook niks zinnigs van maken..
mr.probz was ook genomineerd voor beste artiest en zijn lyrics zeggen echt zoveel meer dan deze man die op schept over zijn geld, bitches en money.
Hef ging er ook van door met de beste album award. Ook onterecht want twee andere genomineeede waren Fit en Great Minds
OP quotenquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn en waar je het over hebt
Owh, dat mag niet van jou?? Goh zeg, daar ga ik me veel van aantrekkenquote:
kneusjes denken met dat soort posts in de smaak te vallen hier in klb, laat hem maar gewoon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 04:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat mag niet van jou?? Goh zeg, daar ga ik me veel van aantrekken
Joh, je doet maar. Maar ik snap niet waarom je een op quote.quote:Op dinsdag 19 november 2013 04:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat mag niet van jou?? Goh zeg, daar ga ik me veel van aantrekken
Uhh, omdat ik wens te reageren op wat daar in staat?? DUHHH!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 04:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Joh, je doet maar. Maar ik snap niet waarom je een op quote.
Nou dat was dus de OP waar het topic om draait.. Door hier te reageren, ook zonder de OP te quoten, reageer je dus op de OPquote:Op dinsdag 19 november 2013 04:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, omdat ik wens te reageren op wat daar in staat?? DUHHH!!
Knullie, wil je je daar nou echt zo druk over maken??? Ik quote een OP omdat ik daar op wens te reageren.. Jij vindt dat dom.. Prima en /care.. Laat lekker gaan zeg..quote:Op dinsdag 19 november 2013 04:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou dat was dus de OP waar het topic om draait.. Door hier te reageren reageer je dus op de OP?
De OP quotenquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:49 schreef d4v1d het volgende:
Krijgt Hef - waar ik overigens nog nooit van had gehoord - 3 awards. Waaronder 'beste artiest'.
Doet die daarna een nummertje live gaat gelijk de eerste line over die geld, bitches en money. De rest van zijn optreden kon ik ook niks zinnigs van maken..
mr.probz was ook genomineerd voor beste artiest en zijn lyrics zeggen echt zoveel meer dan deze man die op schept over zijn geld, bitches en money.
Hef ging er ook van door met de beste album award. Ook onterecht want twee andere genomineeede waren Fit en Great Minds
Ik kan dit niet maar aanquote:Op dinsdag 19 november 2013 05:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De OP quoten
Een topic over onbekenden openen
...
De OP quoten
Hef is die man van de Playboy, denk ik. Ik had geen idee dat die man ook kon zingen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb nog nooit van de state awards gehoord, niet vreemd dat ik geen enkele artiest uit dat rijtje ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |