heb al 3 jaar lang mijn Desire HD in een pouch zitten, nooit ergens last van gehadquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat als er maar een paar zandkorrels ofzo in zitten je je telefoon bekrast?
Aha ja ik dus helaas wel na een paar dagen al bij een vorige telefoonquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb al 3 jaar lang mijn Desire HD in een pouch zitten, nooit ergens last van gehad
Wtf? Waar ik werk is dit 5 minuten werk..?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
wil ik mijn nieuwe simkaart activeren, kan ik dat niet zelf omdat ik nu een 'oude' (2G) simkaart heb(al een jaar of 8/9
) dus ze hebben formulier ingevuld bij Hi, uiterlijk maandag wordt het geregeld; tot die tijd dus niet bellen/appen met m'n One
huh? Mijn simkaart stamt geloof ik uit 2000, maar ik kon gewoon direct 3g gebruiken bij KPN. Kaartje moest natuurlijk wel geknipt worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
wil ik mijn nieuwe simkaart activeren, kan ik dat niet zelf omdat ik nu een 'oude' (2G) simkaart heb(al een jaar of 8/9
) dus ze hebben formulier ingevuld bij Hi, uiterlijk maandag wordt het geregeld; tot die tijd dus niet bellen/appen met m'n One
tsja, ik heb wel een nieuwe (micro-)sim bij m'n contractverlenging gekregen (want dat moet in een One) maar blijkbaar kan ik dat activeren niet zelfquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wtf? Waar ik werk is dit 5 minuten werk..?
Wat een vaag gedoe. Bij ons krijg je een nieuwe simkaart, geactiveerd en wel. 5 minuten werk en je kunt al bellend de winkel uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, ik heb wel een nieuwe (micro-)sim bij m'n contractverlenging gekregen (want dat moet in een One) maar blijkbaar kan ik dat activeren niet zelf
Hiquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig zit er, volgens de mevrouw van de Hi Klantenservice, maximaal 4 uur tussen het uitvallen van m'n oude sim en het activeren van m'n nieuwe...
dus morgen en maandag de One maar bij de hand houden
Prepaid? Gebruik je dan alleen wifi, of koop je iedere maand zo blox?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
huh? Mijn simkaart stamt geloof ik uit 2000, maar ik kon gewoon direct 3g gebruiken bij KPN. Kaartje moest natuurlijk wel geknipt worden.
Ik heb wel prepaid trouwens
zit daar al 9 jaar naar tevredenheid met mijn abonnement, dit is mijn 4e verlenging (incl. nieuwe telefoon) en eigenlijk nooit wat te klagen gehadquote:
Heb voor 7,50 onbeperkt internetquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef warp995 het volgende:
[..]
Prepaid? Gebruik je dan alleen wifi, of koop je iedere maand zo blox?
niks mis mee. Niet al te duur en goed bereik dankzij KPN netwerk.quote:
in de omgeving waar ik woon(noordoost Friesland) heeft KPN de beste dekking, vrijwel overal. Vodafone en T-Mobile hebben in sommige dorpen geeneens dekking.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:15 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zit nu bij Hi en T-Mobile.
Hoewel de updates bij T-Mobile goed zijn hebben ze wel goede service over het algemeen en over hun dekking kan ik ook niet klagen.
Hi pas sinds een week en heb geen problemen ondervonden.
Gemixte ervaringen zorgt voor gemixte meningen, dus iedere telecom provider zal wel zijn haters en likers hebben.
Ik werk ook bij een KPN merkquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
niks mis mee. Niet al te duur en goed bereik dankzij KPN netwerk.
Vodafone en T-Mobile daarintegen
zoals?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een KPN merkdus eens wel. Maar hi faalt wel met meer dingen
Onbeperkt internet voor 7,50? Dat is zeker wel netjes. Ik heb zelf ook een los toestel gekocht met een simpele sim only bundel erbij. Vind het wel prima zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:10 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb voor 7,50 onbeperkt internet. En bel veel via VoIP.
Toegegeven, het is niet snel, (128 kbps) maar op de meeste plaatsen heb ik wel WiFi.
FOK, Facebook, Twitter, Google maps, whatsapp, Skype, e.d. werken er wel goed op. Alleen grote websites duren wel wat langer.
Voor 7,50 inderdaad. Bij Hiquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:46 schreef warp995 het volgende:
[..]
Onbeperkt internet voor 7,50? Dat is zeker wel netjes. Ik heb zelf ook een los toestel gekocht met een simpele sim only bundel erbij. Vind het wel prima zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |