Op een tijdelijk probleempje na super.quote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef cigarette14 het volgende:
Hoe bevalt jullie de HTC One? Ga een nieuwe telefoon uitzoeken.. Twijfel tussen de nieuwe Iphone 5s of de HTC.
Ik denk dat je van allebei geen spijt zult hebben. Het is een beetje wat je belangrijk vindt. Android vs iOS, 1080p versus handzaamheid, prijs versus apple logoquote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef cigarette14 het volgende:
Hoe bevalt jullie de HTC One? Ga een nieuwe telefoon uitzoeken.. Twijfel tussen de nieuwe Iphone 5s of de HTC.
Dit dus.quote:Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat je van allebei geen spijt zult hebben. Het is een beetje wat je belangrijk vindt. Android vs iOS, 1080p versus handzaamheid, prijs versus apple logo
Volgens techradar is HTC One net de betere koop, maar daar zijn anderen het ongetwijfeld weer niet mee eens.
http://www.techradar.com/(...)c-one-1131862/review
Goed, ik had hiervoor een X, ik weet waar je naar verwijst met 'slechte wifi'.quote:Op maandag 16 december 2013 16:19 schreef cigarette14 het volgende:
Dank. En hoe is de Wifi ontvangst bij de HTC? Bij de HTC one x die ik momenteel heb is de ontvangst heel slecht.
Nooo, zondequote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb mijn One een paar keer laten vallen (slecht, I know), maar dacht altijd dat er niets kapot was gegaan.. Van de week haalde ik mijn hoesje er even af en zie ik dat er links onder een scheur zit in de zijkant
Hoesje er snel weer opgedaan dus, dan zie je het niet
haha
Sinds ik de One heb gebruik ik ook meer internet...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nooo, zonde
Mijn One doet het nog perfect
Laatst wel een snelle battery drain, maar na een reboot werkte alles weer prima
Ik merk trouwens dat ik bizar veel internet gebruik. Niet alleen de app geeft het aan, ik besef ook dat ik het doeik doe alles via mijn databundel. Misschien toch maar upgraden naar 4gb ipv mijn huidige 2,5
Ik krijg ze ook steeds vroeger in de maand bij KPNquote:Op woensdag 18 december 2013 10:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Sinds ik de One heb gebruik ik ook meer internet...Krijg elke keer van die smsjes van Hi "je zit op zoveel % blabla"
Een derde HTC One? Echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben nu aanbeland bij toestel nummer 3.
Nee, dit was de schuld van Coolblue zelf haha. De eerste keer heb ik een nieuwe gekregen omdat ie al faalde toen ik hem aanzette. Deze keer heb ik hem zelf terug gebracht omdat de camera niet scherp stelde en zouden ze hem terug sturen naar de reparateur en het zou ongeveer 3 weken duren. Dan zou ik hem vandaag dus uiterlijk binnen krijgen. Maar afgelopen vrijdag sprong de status opeens over naar dat ie naar de reparateur was gestuurd, wat zou betekenen dat ze hem 2,5 (!!!) week bij hun hebben laten liggen. Daar was ik het natuurlijk niet mee eens en ik heb een mailtje + een facebookberichtje gestuurd en uiteindelijk kwam eruit dat hij helemaal niet opgestuurd was en hebben ze in plaats van hem op te sturen en mij nog langer laten wachten, een nieuw toestel in de winkel klaar gelegd. Dus ik hoop dat dit wel werkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Een derde HTC One? Echt?Krijg je ook vooraf bericht als ze hem niet meer kunnen maken?
Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat ze hem vandaag zouden brengen maar zag de hele dag niets. Aan het einde van de middag zag ik dat ik twee gemiste oproepen had, bleek voor aan afleverafspraak te zijn. Nu komt hij morgen. Ze konden niet vinden wat er mis was met mijn toestel en konden hem niet repareren, ik krijg dus een nieuwe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef senesta het volgende:
Ik heb HTC gebeld, ze komen hem morgenochtend halen voor reparatie..
Iemand enig idee hoe lang ik hem ongeveer kwijt zal zijn?
Verwijderen en opnieuw downloaden, heb ik ook al een paar keer gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:01 schreef BlackLining het volgende:
Bah, mijn Swype trial is verlopendus nu geen swype of spellingscontrole meer.
Binnenkort maar weer eens een creditcard organiseren.
Zit alleen geen 3500 mah in denk ik. Als de mophie juice al 100 euro kost en over de helft beschikt.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:39 schreef Skillstorm het volgende:
Cover charger
Dat is best wel baas.
Ja, de prijs wel.quote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan van een familielid een 3 maanden oude HTC One met medialink airplay overnemen voor 300 euro, volledig schadevrij.
Ik heb nu een aaifoon 4 en zit eigenlijk te twijfelen tussen een S4 of de One.
Wilde eerst voor mijn vriendin kopen maar die vindt hem te groot.
Is de prijs wel een beetje normaal? Ja toch
Ik begin daar meer en meer aan te twijfelen moet ik zeggen..quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, de prijs wel.
Maar als je dat hier komt vragen zullen wij uiteraard altijd de One aanraden.
Nou, ik bedoel maar, het is het HTC One topic en over het algemeen zullen mensen dan de HTC One aanraden.quote:Op zondag 22 december 2013 02:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik begin daar meer en meer aan te twijfelen moet ik zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |