Met Zoë kan je bijvoorbeeld een persoon die door je foto loopt verwijderen, en je highlight reels worden er een stuk vetter van.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef BeamofLight het volgende:
ik weet echt nog niks van dat ding. 2x op de home-knop is ineens handig. Kom net achter HTC-Zoe (kan ook wel eens handig worden).
Bij mij ook, maar ik heb geen problemen dat ik harder moet drukker ofzoquote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Skillstorm het volgende:
Ik merk wel dat de power knop een beetje speling begint te krijgen. Hij zit bij mij een beetje diep in het toestel, weet niet zo goed wat
ik hier van moet vinden.
Ik ook niet trouwens.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef warp995 het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik heb geen problemen dat ik harder moet drukker ofzo
Nee nee, dat is het absoluut niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef warp995 het volgende:
[..]
Dan zal het geen probleem zijn om hem o te sturen voor reparatie.
naar mijn mening ook vele malen beter dan swiftkey. Heerlijk!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef BlackLining het volgende:
Wat is dat Swype toetsenbord een enorme verademing trouwens zegheerlijk
Haha klopt, ze lijken ook best op elkaarquote:Op woensdag 20 november 2013 21:55 schreef BlackLining het volgende:
Edit knopje is zit links![]()
Ik zag het wel
Oww. Bij mij doet hij dat wel? Effe instellingen checken misschien? Of opnieuw downloaden?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:55 schreef BlackLining het volgende:
Edit knopje is zit links![]()
Ik zag het wel
Stoor me er alleen aan dat na een punt en spatie, Swype niet vanzelf een hoofdletter ingeeft.
Ik heb het geprobeerd, wordt gewoon verdrietig om dat aluminium bedekt te zien. : ( Ik moet op mijn geluk vertrouwen als hij valt.quote:
Kut is dat idd. Die van mij is al 3 keer gedonderdquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:32 schreef Skillstorm het volgende:
Gvd, mijn One zo hard uit mijn hand laten glijden...
Kwam echt heel hard op het scherm neer op tegels...
Geen schade, niet een krasje, ik had een hartverzakking man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |