WiFi is de trein is niet altijd stabiel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:03 schreef ReMcOrE het volgende:
treinen hebben toch ook vaak WiFi tegenwoordig?
en ik zou echt, voor m'n gevoel, continue bezig moeten zijn met m'n telefoon om zoveel te verstoken
Je kunt beter middels postduif communiceren dan via WiFi in de trein. Dat werkt dus écht voor geen meter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:03 schreef ReMcOrE het volgende:
treinen hebben toch ook vaak WiFi tegenwoordig?
en ik zou echt, voor m'n gevoel, continue bezig moeten zijn met m'n telefoon om zoveel te verstoken
Is of gaan ze blokkeren. althans, je kan niet meer YouTube en Spotify kijken/luisterenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:16 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
WiFi is de trein is niet altijd stabiel.
En als je een uurtje Internet radio luistert, dan gaat het wel hard.
Facebook neemt ook aardig wat data.
Dit jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kunt beter middels postduif communiceren dan via WiFi in de trein. Dat werkt dus écht voor geen meter.
Die Hotspots zijn van KPN, die kunnen tenminste wel Internet verbindingen leverenquote:Op maandag 30 december 2013 12:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit ja
Hoewel die hotspots op de stations wel weer prima werken.
Jup.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:07 schreef ReMcOrE het volgende:
de snelheid is wel een enorme vooruitgang t.o.v. mijn DHD
heb dus Android 4.3 en Sense 5.5, dat is de meest recente software? (hij vindt in ieder geval niks aan updates)
Ja, 4.4 komt ergens in januariquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:07 schreef ReMcOrE het volgende:
de snelheid is wel een enorme vooruitgang t.o.v. mijn DHD
heb dus Android 4.3 en Sense 5.5, dat is de meest recente software? (hij vindt in ieder geval niks aan updates)
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik dat voor me moet zien.quote:Op internet is informatie verschenen over de opvolger van het huidige vlaggenschip van HTC, de One. Forbes meldt dat het nieuwe toestel, codenaam HTC M8, naar alle waarschijnlijkheid de HTC One Two gaat heten. Hij moet in februari 2014 het levenslicht zien, het is dus niet onwaarschijnlijk dat het toestel op het Mobile World Congress in Barcelona wordt gepresenteerd.
Ook over de specificaties werden enkele uitspraken gedaan. Naar verluidt draait het toestel op een Qualcomm Snapdragon 800 SoC met een kloksnelheid van 2,3 GHz en beschikt hij over een 1080p-paneel met een schermdiagonaal van 4,9-inch. Verder hoort een verwisselbare cameralens tot de mogelijkheden, hierdoor moet de fotokwaliteit in situaties met veel of juist weinig omgevingslicht fors verbeteren. Ook zou het toestel een vingerafdruklezer krijgen.
Ik ben verbaasd eigenlijk hoeveel verschil er zit tussen mijn iPhone4 waar ik niet boven de 15Mbps uitkom en met mijn HTC Onequote:Op woensdag 1 januari 2014 23:37 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, ik kwam afgelopen nacht ook ergens achter; we hebben hier thuis 4G ontvangst van Vodafone.
Niet dat het ook maar ene f*ck uitmaakt i.v.m. 3.5G.![]()
[ afbeelding ]
We zitten momenteel aan de rand van een 4G antenne...
In Friesland hebben we nu sinds kort ook 4G van KPN, maar ja, ik heb prepaid waardoor ik niet op 4G kan. Vodafone en T-Mobile pas in 2015 als ik het mag gelovenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:37 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, ik kwam afgelopen nacht ook ergens achter; we hebben hier thuis 4G ontvangst van Vodafone.
Niet dat het ook maar ene f*ck uitmaakt i.v.m. 3.5G.![]()
[ afbeelding ]
We zitten momenteel aan de rand van een 4G antenne...
Verbazingwekkend dat je hier de 15,39 haaltquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd eigenlijk hoeveel verschil er zit tussen mijn iPhone4 waar ik niet boven de 15Mbps uitkom en met mijn HTC One
[ afbeelding ]
Op wifi wel te verstaan dan
Van die batterij merk ik geen verschil, voor de rest vind ik de update alleen maar beter net als sense 5.5.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe bevalt de laatste update (Android 4.3)? Ik heb een aantal klachten gelezen over de batterijduur, meer mensen hier last van? En (verder nog) andere minpunten t.o.v. de vorige Androidversie?
Ik heb wel het idee dat 'ie net wat minder soepel loopt met 4.3quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef warp995 het volgende:
[..]
Van die batterij merk ik geen verschil, voor de rest vind ik de update alleen maar beter net als sense 5.5.
In alle schermen of meer in de specifieke sense-gerelateerde schermen waar echt veranderingen zijn aangebracht (zoals dat blinkfeedscherm, foto/videoprevies, etc)?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat 'ie net wat minder soepel loopt met 4.3
Algeheel, vooral in 3D-spellen merk je het.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In alle schermen of meer in de specifieke sense-gerelateerde schermen waar echt veranderingen zijn aangebracht (zoals dat blinkfeedscherm, foto/videoprevies, etc)?
Hmmm.... Ik zit nog te twijfelen of ik de update zal installeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Algeheel, vooral in 3D-spellen merk je het.
Ja nu je het zegt, heb ik soms idd dat wanneer ik wat zwaardere apps opstart/gebruikt dat het idd wat minder soepel gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat 'ie net wat minder soepel loopt met 4.3
Ik zal het gewoon doen, ik stoor me dr iig niet echt aan het viel me ook pas net op toen CaptainCookie het zeiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hmmm.... Ik zit nog te twijfelen of ik de update zal installeren.
Iig beiden bedankt voor de feedback!![]()
Andere/verdere ervaringen hoor ik graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |