dat is geen kroeshaar, dat is gewoon golvend haar dat hartstikke warrig zit. Dit is kroeshaar:quote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Zie OP en voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Thanks, ik zal wat youtube filmpjes kijken, ik had altijd het idee dat je weinig kan met kroeshaarquote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik als kroes-harige snap wat je bedoelt. Ikzelf heb tranen getuit over mij haar omdat het niet wou groeien. Maar je zult toch moeten accepteren dat je haar niet stijl is. Dus mijn tip; doe er wat leuks mee! leuke vlechtjes, bantu-knots (krijg je leuke draai-krullen van) je kunt ontzettend veel met kroeshaar, geloof me!
Op youtube staan talloze video's van blackhair-lady's![]()
Mede daardoor is mijn onzekerheid (bijna, haha) weg ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Thanks, ik zal wat youtube filmpjes kijken, ik had altijd het idee dat je weinig kan met kroeshaarKen je nog haarproducten die goed werken? Mijn haar ziet er nu zo uit
is dat kroeshaar, niet echt lijkt mij? ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht dat je zwart was..., uhh nou ik gebruik dus dit soort producten:
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
Wauw veel producten! Ja ik heb net gedouched, niet geborsteld en er zit haarolie in. Als ik het ga kammen en het is helemaal droog dan is het echt kroes zoals op de foto die jij had gepostquote:Op woensdag 20 november 2013 21:07 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
is dat kroeshaar, niet echt lijkt mij? ...![]()
ik dacht dat je zwart was..., uhh nou ik gebruik dus dit soort producten:
[ afbeelding ]
Dit doet gewoon pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat is geen kroeshaar, dat is gewoon golvend haar dat hartstikke warrig zit. Dit is kroeshaar:
[ afbeelding ]
Kroeshaar heeft het probleem dat het heel snel 'droog' wordt. Daarom inderdaad veel producten gebruiken op oliebasis.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Wauw veel producten! Ja ik heb net gedouched, niet geborsteld en er zit haarolie in. Als ik het ga kammen en het is helemaal droog dan is het echt kroes zoals op de foto die jij had gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |