Geloof me dat wil je niet, je hebt er veel werk aan! Jij hebt al mooi haar van jezelfquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil best ruilen met je.
Thanksquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind je haar er op foto's wel altijd erg mooi uit zien hoor, TS
Maar dat stijlen is inderdaad veel werk.. (Ik stijl mijn haar ook gedeeltelijk)
En heel slecht.
(pure) argan olie is toch best duur?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb het kroeshaar van mijn vader en het dunne haar van mijn moeder![]()
Enige wat bij mij werkt is heel veel conditioner (zonder silliconen en andere troep) en geen shampoo. Oh en kilo's argan olie voor tijdens het opdrogen
Ja ik moet het ook in lagen inderdaad, anders krijg je zo'n driehoek kapsel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb ook wazig haar, moet in lagen anders is het te zwaar, kilo's masker er in anders is het te pluizig maar dan niet weer te zwaar masker anders is het snel weer vet.Leave-in heb ik ook wel maar een tijdje geleden had ik er eentje speciaal voor snel kroezend haar (of kroeshaar) en die maakte mijn haar binnen een minuut na aanbrengen moddervet
Leuk dik en veel haar maar makkelijk is het niet altijd want in tegenstelling tot velen heb ik vaak teveel volume en samen met pluis en krul heb je dan een mooie blonde afro.
Ik had bij de kapperszaak voor 10 euro zo'n blauw flesje gekocht. Best klein maar je doet er wel lang meequote:
Jij hebt geen kroeshaar..quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:15 schreef Matip het volgende:
Argan olie valt best mee inderdaad, voor het kroeshaar dat ik heb dan tenminste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 19-11-2013 19:46:25 ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb van mezelf ook krullen, maar niet zo mooi als die van jullie. Mijn haar is best wel zwaar, waardoor de krullen ook 'uitgezakt' lijken. Ze beginnen ook niet op mijn hoofd, maar ong 3/4e vanaf de lengte.
Zou arganolie ook helpen mijn krullen mooier te maken? Of ben ik gedoemd met dit haar?Je haar is prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zou het gewoon proberen!
Ik ben juist blij dat het iets droger is geworden toen ik het ging kleuren, eindelijk eens van dat invette haar af.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik moet het ook in lagen inderdaad, anders krijg je zo'n driehoek kapsel.
Ik heb belachelijk veel, maar vrij dun en droog haar. Wel sterk, dat scheelt, maar het wordt zo snel droog. Blonde afro had ik toen ik besloot m'n haar te laten blonderenWat een droge bende werd dat zeg.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb van mezelf ook krullen, maar niet zo mooi als die van jullie. Mijn haar is best wel zwaar, waardoor de krullen ook 'uitgezakt' lijken. Ze beginnen ook niet op mijn hoofd, maar ong 3/4e vanaf de lengte.
Zou arganolie ook helpen mijn krullen mooier te maken? Of ben ik gedoemd met dit haar?Gewoon proberen, enige kan gebeuren is dat je teveel gebruikt en je haar opnieuw moet wassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik het gewoon onderin je haar, niet in de buurt van je hoofdhuid.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Touché, toch maar proberen dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon proberen, enige kan gebeuren is dat je teveel gebruikt en je haar opnieuw moet wassen.Gebruik het gewoon onderin je haar, niet in de buurt van je hoofdhuid.
Het gras is altijd groener aan de overkantquote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Zeer terechte klacht.
En dan heb je mensen die zeggen: "Mensen die steil haar hebben, willen krullen en mensen die krullen hebben, willen steil haar."
Er zit een heel groot verschil tussen krullen en kroeshaar.
Met krullen kun je tenminste nog wat. Kroeshaar ziet er niet uit en je hebt er ook nog eens heel veel werk aan.
zeker weten?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Caramel, maar blanke mensen kunnen ook kroeshaar hebben hoor.
Alsof kroeshaar niet mooi kan zijn, het is maar net hoe je het verzorgt, en hoe je het draagt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet, je hebt er veel werk aan! Jij hebt al mooi haar van jezelf
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ] Had ik maar dit soort haar![]()
Ik vind het persoonlijk gewoon niet mooi staan...ik heb veel volume dus het staat al snel best slordig. Maarja over het algemeen ben ik niet echt onzeker alleen over mijn haar welquote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Alsof kroeshaar niet mooi kan zijn, het is maar net hoe je het verzorgt, en hoe je het draagt.
Ken je India Arie's nummer? 'I'm not my hair'
Je komt heel onzeker op mij over, misschien met wat meer zelfverzekerheid ga jij je haar ook mooier vinden.
Ik als kroes-harige snap wat je bedoelt. Ikzelf heb tranen getuit over mij haar omdat het niet wou groeien. Maar je zult toch moeten accepteren dat je haar niet stijl is. Dus mijn tip; doe er wat leuks mee! leuke vlechtjes, bantu-knots (krijg je leuke draai-krullen van) je kunt ontzettend veel met kroeshaar, geloof me!quote:Op woensdag 20 november 2013 20:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk gewoon niet mooi staan...ik heb veel volume dus het staat al snel best slordig. Maarja over het algemeen ben ik niet echt onzeker alleen over mijn haar welIk ken het liedje niet, zal er eens naar luisteren
dat is geen kroeshaar, dat is gewoon golvend haar dat hartstikke warrig zit. Dit is kroeshaar:quote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Zie OP en voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Thanks, ik zal wat youtube filmpjes kijken, ik had altijd het idee dat je weinig kan met kroeshaarquote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik als kroes-harige snap wat je bedoelt. Ikzelf heb tranen getuit over mij haar omdat het niet wou groeien. Maar je zult toch moeten accepteren dat je haar niet stijl is. Dus mijn tip; doe er wat leuks mee! leuke vlechtjes, bantu-knots (krijg je leuke draai-krullen van) je kunt ontzettend veel met kroeshaar, geloof me!
Op youtube staan talloze video's van blackhair-lady's![]()
Mede daardoor is mijn onzekerheid (bijna, haha) weg ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Thanks, ik zal wat youtube filmpjes kijken, ik had altijd het idee dat je weinig kan met kroeshaarKen je nog haarproducten die goed werken? Mijn haar ziet er nu zo uit
is dat kroeshaar, niet echt lijkt mij? ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht dat je zwart was..., uhh nou ik gebruik dus dit soort producten:
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
Wauw veel producten! Ja ik heb net gedouched, niet geborsteld en er zit haarolie in. Als ik het ga kammen en het is helemaal droog dan is het echt kroes zoals op de foto die jij had gepostquote:Op woensdag 20 november 2013 21:07 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
is dat kroeshaar, niet echt lijkt mij? ...![]()
ik dacht dat je zwart was..., uhh nou ik gebruik dus dit soort producten:
[ afbeelding ]
Dit doet gewoon pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat is geen kroeshaar, dat is gewoon golvend haar dat hartstikke warrig zit. Dit is kroeshaar:
[ afbeelding ]
Kroeshaar heeft het probleem dat het heel snel 'droog' wordt. Daarom inderdaad veel producten gebruiken op oliebasis.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Wauw veel producten! Ja ik heb net gedouched, niet geborsteld en er zit haarolie in. Als ik het ga kammen en het is helemaal droog dan is het echt kroes zoals op de foto die jij had gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |