Hey beste FOK!ers,
Ik ging vandaag naar school in een dikke panty. Maar toen kwam het! Ik voelde een ondraagbare drang om te gaan krabben aan de onderkant van mijn bovenbenen want ik had er ontzettende jeuk!
Ik kon het niet meer laten, de jeuk was onverdraagzaam, je MOET krabben, dus ik begon te krabben. Maar het ziet er voor anderen uit alsof je aambeien hebt en dat je jeuk aan je anus hebt. Het ziet er niet echt charmant uit, ook al krab ik gewoon aan mijn bovenbenen!
De oorzaak van dit probleem: de gladde pauperstoelen van school. Als je gaat zitten wrijft de panty (en rokje) tegen de stoel aan, dit zorgt voor een ontiegelijke jeuk aan je benen en kontje.
En dit is niet even vijf minuutjes, maar soms een uur lang! En ik wil gewoon een dikke panty kunnen dragen omdat ik dat wil. Moet de school maar normale stoelen kopen!
Klacht: ongelooflijke jeuk krijgen door die pauperstoelen op school dat het lijkt alsof je een soa of aambeien aan je anus hebt terwijl je gewoon aan je bovenbenen krabt!

Fijne avond nog, lieve FOK!ers
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!