eens maar bij lays is de paprikka en hot wel lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon de original, die andere hebben allemaal heel veel kleur- en smaakstoffen
quote:
Frisdrank vallen ook niet koolzuurhoudende limonades onder.quote:Op maandag 18 november 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt onder frisdrank.
Dacht meer aan gazeuse ofzo.
Ja klopt. Lag gewoon aan mijn verwachting.. jammer.quote:Op maandag 18 november 2013 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Frisdrank vallen ook niet koolzuurhoudende limonades onder.
Na 6 januari kan dat niet meer.quote:Op maandag 18 november 2013 15:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat is een keuze, je had aan kunnen geven je oude bonus kaart te willen behouden, dat heb ik ook gedaan.
Wel met mijn oude blauwe bonuskaart, die op mijn naam staat.quote:Op maandag 18 november 2013 16:01 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Na 6 januari kan dat niet meer.
Bron?quote:Op maandag 18 november 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wel met mijn oude blauwe bonuskaart, die op mijn naam staat.
quote:Na 6 januari 2014 zijn de oude kaarten niet meer geldig en worden alle oude Bonuskaartnummers en bijbehorende gegevens verwijderd of onomkeerbaar versleuteld. Je online bestelhistorie in de AH webwinkels blijft wel beschikbaar, die is niet gekoppeld aan je oude Bonuskaartnummer
De "oude kaarten" zijn de standaard bonus kaarten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |