Verrek ja inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 12:57 schreef RPG het volgende:
Het is gewoon een site waar je credits koop om te bieden. Elk bod van 1 cent kost je dus een bedrag. Uiteindelijk betalen dus een heleboel mensen zodat jij goedkoop iets kan kopen
quote:In one example, one failed bidder spent £211.60 for a £450 item they did not win, the winner spent £217.60 on bids (needing to add the final winning price) whilst MadBid.com took in £612 in total from all bidders.
Maar als het maar 1 cent per credit is dan tikt dat toch niet aan? 't wordt zoals ik zie steeds met 1 cent verhoogd;quote:Op maandag 18 november 2013 12:57 schreef RPG het volgende:
Het is gewoon een site waar je credits koop om te bieden. Elk bod van 1 cent kost je dus een bedrag. Uiteindelijk betalen dus een heleboel mensen zodat jij goedkoop iets kan kopen
Ik zat ook al even te zoeken. Volgens dit artikel is het omgerekend ong. ¤0,12 a ¤0,15 per credit.quote:Op maandag 18 november 2013 13:14 schreef Adomas het volgende:
Weet iemand hoe duur zo'n credit is op die site?
Zo te zien bij bijv. die macbook pro is dat 12/15 cent per 2 seconden.quote:Op maandag 18 november 2013 13:20 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ik zat ook al even te zoeken. Volgens dit artikel is het omgerekend ong. ¤0,12 a ¤0,15 per credit.
Het is dus een website waar ze tokkies laten betalen om een kans te maken om electronica te kopen.![]()
Dit soort practijken doet me altijd denken aan die spiegeltjes en kraaltjes voor inboorlingen..
Nee, want per item verschillend moet je 1 tot 10 credits per bod uitgeven. Dus dat is max 1 euro per bod.quote:Op maandag 18 november 2013 13:24 schreef Adomas het volgende:
[..]
Zo te zien bij bijv. die macbook pro is dat 12/15 cent per 2 seconden.
joh....quote:Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Adomas het volgende:
Ow. Nog triester dus. Die lui verdienen daar dus vet aan.
Deze manquote:Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Adomas het volgende:
Wat verwachtte je? Dat die site inderdaad voor 10% van de daadwerkelijke waarde spullen zou verkopen?quote:Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Adomas het volgende:
Nee, maar ik dacht niet dat die biedingen (in credits) zó duur waren (dus 8x15 cent oid).quote:Op maandag 18 november 2013 17:53 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat verwachtte je? Dat die site inderdaad voor 10% van de daadwerkelijke waarde spullen zou verkopen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef baragor het volgende:
Ik zit net ff te kijken, een iphone 5s 16GB staat op dit moment ( ze zijn nog aan het bieden) op ¤ 232,50. Per bod moet je 8 credits gebruiken. een eenvoudig rekensommetje:
23250 * 8 * ¤ 0,12 = het duizelingwekkende bedrag van ¤ 22320,- !!!! voor een telefoontje waar ze zelf nog geen ¤ 700 voor betaald hebben. GOUDEN HANDEL .... voor madbid dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |