abonnement Unibet Coolblue
pi_133377671
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 15:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Jamaar Justin O+
Ja daarom ook O+ Ik wil em gewoon echt een keer live zien :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 18 november 2013 @ 15:40:11 #177
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133377680
En nu ben ik aan het overwegen om me in te gaan schrijven voor wat 10km evenementjes. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133377786
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu ben ik aan het overwegen om me in te gaan schrijven voor wat 10km evenementjes. :')
Whaaa baas :D doen O+ _O_
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133377818
Ik heb al 2 weken niet meer gelopen :@ :'( Maar deze week 2x trainen + wedstrijd en knie-aids en vorig weekend ook heel weekend weg...
Komend weekend zitten we in België; ga kijken om dan weer een keer 's ochtend te lopen :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 18 november 2013 @ 15:45:54 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133377868
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Whaaa baas :D doen O+ _O_
Gisteren ging echt zo lekker. O+ Ben ook nog nooit zover geweest. :') (Is ook wel te zien aan m'n tijden bij de laatste 2km, magoe. Da's niet erg.)

quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al 2 weken niet meer gelopen :@ :'( Maar deze week 2x trainen + wedstrijd en knie-aids en vorig weekend ook heel weekend weg...
Komend weekend zitten we in België; ga kijken om dan weer een keer 's ochtend te lopen :Y
Gewoon weer gaan als 't even kan, je sport genoeg om niet meteen terug te donderen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133378015
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Gisteren ging echt zo lekker. O+ Ben ook nog nooit zover geweest. :') (Is ook wel te zien aan m'n tijden bij de laatste 2km, magoe. Da's niet erg.)

[..]

Gewoon weer gaan als 't even kan, je sport genoeg om niet meteen terug te donderen. O+
Ja precies! Puur omdat ik even velen derby had kon het niet (en 's avonds ook iedere keer iets.. heb bijna geen tijd gehad om te ademen :') ).

Ja joh; dat boeit toch niet :D Je doet het lekker wel O+ _O_
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 18 november 2013 @ 15:53:50 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133378096
Mijn zus ging tijdens Muse bijna omver door de warmte tijdens het concert, was toen week of 30-35 zwanger. En dat is geen mietje.
Dus die heeft in de gang van Ziggodome op koele plek op afstand staan luisteren terwijl wij uit ons pan gingen vooraan.
Ik gok dat Robbie Williams wat rustiger is qua dansen en zweten, maar alsnog zou ik er niet heen gaan als ik zwanger was.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 november 2013 @ 15:55:35 #183
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133378148
Ik ben ook al weer 3 weken niet gaan lopen.. Daarvoor wel 2x in een week en daarvoor ook al een maand niet.
Eigenlijk moet ik eens goede schoenen halen want ik krijg nu last van mijn knieën als ik ga lopen. En dat zorgt ervoor dat ik minder loop want au. En omdat ik minder loop denk ik dat die schoenen weer een stomme investering zijn want gebruik ik ze eigenlijk wel. Mooien visuele (hehe) cirkel :')
  maandag 18 november 2013 @ 15:56:03 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133378156
Ik twijfel wel over Robbie Williams, Take That concert van paar jaar geleden was zo fucking tof (en dat voor 7,50 op ticketveiling _O_ ) en Robbie heeft wel tof album net uitgebracht ook en altijd wel gave shows.....
hmmmm
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 november 2013 @ 15:56:22 #185
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133378166
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 15:51 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja precies! Puur omdat ik even velen derby had kon het niet (en 's avonds ook iedere keer iets.. heb bijna geen tijd gehad om te ademen :') ).

Ja joh; dat boeit toch niet :D Je doet het lekker wel O+ _O_
Ik ben er bij mezelf achter dat die snelheid vanzelf wel komt gelukkig. :P Ik heb nu tenminste al kilometertijden die ónder de 7min/km zitten ipv steeds rond 7.30min/km. :')

Wel leuk, m'n endoPR's blijven ook bij m'n enige officiële loopje staan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 18 november 2013 @ 15:57:38 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133378208
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben ook al weer 3 weken niet gaan lopen.. Daarvoor wel 2x in een week en daarvoor ook al een maand niet.
Eigenlijk moet ik eens goede schoenen halen want ik krijg nu last van mijn knieën als ik ga lopen. En dat zorgt ervoor dat ik minder loop want au. En omdat ik minder loop denk ik dat die schoenen weer een stomme investering zijn want gebruik ik ze eigenlijk wel. Mooien visuele (hehe) cirkel :')
ga even een keer naar zo'n hardloopwinkel, dan kun je verschil voelen, dat vond ik echt wel een wereld van verschil.
Laatst km of 2 gedaan op mijn laarzen en dat was géén succes (no shit Sherlock :P maar was even niet anders), week lang last van mijn knieën :')
Op goeie loopschoenen nergens last van.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 november 2013 @ 15:59:42 #187
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133378264
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben ook al weer 3 weken niet gaan lopen.. Daarvoor wel 2x in een week en daarvoor ook al een maand niet.
Eigenlijk moet ik eens goede schoenen halen want ik krijg nu last van mijn knieën als ik ga lopen. En dat zorgt ervoor dat ik minder loop want au. En omdat ik minder loop denk ik dat die schoenen weer een stomme investering zijn want gebruik ik ze eigenlijk wel. Mooien visuele (hehe) cirkel :')
Als je daadwerkelijk last krijgt, zou ik toch wel gaan kijken voor schoenen. Want die visuele cirkel gaat ook andersom op, als het pijn doet, ga je niet lopen. Terwijl je dat zonder pijn misschien wel had gedaan. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 18 november 2013 @ 16:00:04 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133378275
Etensplannen maar gewijzigd, want we hebben nog veel teveel restjes van groenten en zut in de koelkast :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 november 2013 @ 16:01:13 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133378315
Stephen Hawking ging ook altijd lopen zonder goeie schoenen en kijk wat er van hem terecht is gekomen ;(

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 november 2013 @ 16:06:12 #190
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133378476
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:57 schreef Molo het volgende:

[..]

ga even een keer naar zo'n hardloopwinkel, dan kun je verschil voelen, dat vond ik echt wel een wereld van verschil.
Laatst km of 2 gedaan op mijn laarzen en dat was géén succes (no shit Sherlock :P maar was even niet anders), week lang last van mijn knieën :')
Op goeie loopschoenen nergens last van.
B is destijds ook naar een hardloopwinkel gegaan voor advies en die is nog steeds heel blij met zijn schoenen. Voorheen heeft ie ook een paar pogingen tot hardlopen ondernomen maar uiteindelijk steeds gestopt door allerlei pijntjes en blessures en die heeft hij nu niet. Dus ze zijn het volgens mij wel waard.

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk last krijgt, zou ik toch wel gaan kijken voor schoenen. Want die visuele cirkel gaat ook andersom op, als het pijn doet, ga je niet lopen. Terwijl je dat zonder pijn misschien wel had gedaan. :P
Jah I know. Er zijn wel momenten geweest dat ik had willen lopen maar het niet gedaan heb omdat ik geen zin had in pijnlijke knieën. En dat is gewoon mijn zwakke punt, is altijd al geweest. Er zit ergens iets met een aanhechting niet helemaal lekker of zo? Ik krijg van heel veel squatten bv ook last, en van schokken zoals bv bij springen. Dus ik zou ook gewoon schoenen met goeden demping of iets moeten hebben. Hoop alleen dat dat dan ook echt helpt en dat ik dan niet 130 euro of meer uitgeef voor iets dat uiteindelijk alsnog niet werkt. Of misschien moet ik niet te snel 5 min aan een stuk willen rennen maar de lessen van 4 min bv veel langer herhalen voor een soort gewenning of zo?
  maandag 18 november 2013 @ 16:07:14 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_133378513
ik ben trouwens wel echt superblij met mijn wandelschoenen zeg. Donderdagavond ruim 8 km gelopen en totaal geen voetaids _O_
disclaimer
  maandag 18 november 2013 @ 16:07:37 #192
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133378522
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens wel echt superblij met mijn wandelschoenen zeg. Donderdagavond ruim 8 km gelopen en totaal geen voetaids _O_
Dat klinkt goed :D
  maandag 18 november 2013 @ 16:08:42 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133378555
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens wel echt superblij met mijn wandelschoenen zeg. Donderdagavond ruim 8 km gelopen en totaal geen voetaids _O_
het zou zo mooi zijn om naar die winkel terug te gaan en exact dat te zeggen O+

Ik ga er ook maar eens voor kijken, we willen in januari weekje gaan wandelen (bejaardentempo dat wel want het moet wel leuk blijven) en ik haat altijd mijn voeten dan. (naast mijn conditie :') )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 november 2013 @ 16:09:58 #194
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133378583
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

B is destijds ook naar een hardloopwinkel gegaan voor advies en die is nog steeds heel blij met zijn schoenen. Voorheen heeft ie ook een paar pogingen tot hardlopen ondernomen maar uiteindelijk steeds gestopt door allerlei pijntjes en blessures en die heeft hij nu niet. Dus ze zijn het volgens mij wel waard.

[..]

Jah I know. Er zijn wel momenten geweest dat ik had willen lopen maar het niet gedaan heb omdat ik geen zin had in pijnlijke knieën. En dat is gewoon mijn zwakke punt, is altijd al geweest. Er zit ergens iets met een aanhechting niet helemaal lekker of zo? Ik krijg van heel veel squatten bv ook last, en van schokken zoals bv bij springen. Dus ik zou ook gewoon schoenen met goeden demping of iets moeten hebben. Hoop alleen dat dat dan ook echt helpt en dat ik dan niet 130 euro of meer uitgeef voor iets dat uiteindelijk alsnog niet werkt. Of misschien moet ik niet te snel 5 min aan een stuk willen rennen maar de lessen van 4 min bv veel langer herhalen voor een soort gewenning of zo?
Ik vond het wel een verademing in vergelijking met m'n goeienkopen schoenen. En als je inderdaad niet zo vaak gaat, lijkt langzaam opbouwen me geen overbodige luxe. In het begin heb ik echt heel braaf geluisterd naar het schema, pas toen ik verder was, ben ik gaan skippen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 18 november 2013 @ 16:11:03 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133378617
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

B is destijds ook naar een hardloopwinkel gegaan voor advies en die is nog steeds heel blij met zijn schoenen. Voorheen heeft ie ook een paar pogingen tot hardlopen ondernomen maar uiteindelijk steeds gestopt door allerlei pijntjes en blessures en die heeft hij nu niet. Dus ze zijn het volgens mij wel waard.

[..]

Jah I know. Er zijn wel momenten geweest dat ik had willen lopen maar het niet gedaan heb omdat ik geen zin had in pijnlijke knieën. En dat is gewoon mijn zwakke punt, is altijd al geweest. Er zit ergens iets met een aanhechting niet helemaal lekker of zo? Ik krijg van heel veel squatten bv ook last, en van schokken zoals bv bij springen. Dus ik zou ook gewoon schoenen met goeden demping of iets moeten hebben. Hoop alleen dat dat dan ook echt helpt en dat ik dan niet 130 euro of meer uitgeef voor iets dat uiteindelijk alsnog niet werkt. Of misschien moet ik niet te snel 5 min aan een stuk willen rennen maar de lessen van 4 min bv veel langer herhalen voor een soort gewenning of zo?
je aanhechtingen en spieren moeten wennen aan andere belasting dan normale inspanningen die je doet. En het kan zijn dat je, zoals veel mensen, beetje hypermobiele knieën hebt. Dus knieën die beetje te los in elkaar zitten. Dat komt veel voor en is niet ernstig als het binnen de perken blijft, maar is wel vervelend en merk je goed bij lopen.
En techniek maakt ook uit, voorvoet-, hak- of middenvoetlanding bijv.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 18 november 2013 @ 16:12:08 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133378641
Otto doet er gewoon 30 dagen over om geld terug te storten na retour :')
Ik wil mijn 240 euro's jonguh!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_133378712
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vond het wel een verademing in vergelijking met m'n goeienkopen schoenen. En als je inderdaad niet zo vaak gaat, lijkt langzaam opbouwen me geen overbodige luxe. In het begin heb ik echt heel braaf geluisterd naar het schema, pas toen ik verder was, ben ik gaan skippen. :P
Ik durf nog steeds niet te skippen; want ja zo zegt ze het en dan moet ik dat doen :') Net als dat ik volop bezig ben.. het super lekker gaat... ik helemaal niet wil stoppen... maar het toch doet omdat dat ding het zegt :') :')
Maarrrrrrrr ja ik moet nog steeds goeie hardloopschoenen :@ Maar ik weet gewoon niet wanneer ik naar de winkel kan (faal :') heb gewoon geen tijd _O- )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 18 november 2013 @ 16:15:52 #198
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133378756
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vond het wel een verademing in vergelijking met m'n goeienkopen schoenen. En als je inderdaad niet zo vaak gaat, lijkt langzaam opbouwen me geen overbodige luxe. In het begin heb ik echt heel braaf geluisterd naar het schema, pas toen ik verder was, ben ik gaan skippen. :P
Ik loop ook met Evy. Alleen kan ik doorgaans 1x per week lopen, in het weekend, en heel soms een tweede keer. En dat programma is opgebouwd voor 3x per week lopen en dan in die week steeds hetzelfde. Maar ik deed dan dus 3 weken achter elkaar hetzelfde. En als ik dan een week of 2 weken niet ging, daarna nog eens een paar keer dezelfde les. Maar ik had niet het idee dat ik echt vooruit ging dus ik dacht, ik ga eens een les verder. Maar dat is dan weer te ver :')
  maandag 18 november 2013 @ 16:17:23 #199
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133378800
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 16:14 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik durf nog steeds niet te skippen; want ja zo zegt ze het en dan moet ik dat doen :') Net als dat ik volop bezig ben.. het super lekker gaat... ik helemaal niet wil stoppen... maar het toch doet omdat dat ding het zegt :') :')
Maarrrrrrrr ja ik moet nog steeds goeie hardloopschoenen :@ Maar ik weet gewoon niet wanneer ik naar de winkel kan (faal :') heb gewoon geen tijd _O- )
Als ik naar de hardloopwinkel ga, dan ga ik ook meteen 's ochtends wanneer de winkel open gaat. Dan is er nog zowat niemand en hebben ze alle tijd voor je. Schijnbaar luisteren ze ook naar hoe je voeten neerkomen om wat dingen te bepalen en dat werkt niet zo als er tig klanten (+ jengelende kinderen) binnen staan. Ben toen met B 's ochtends vroeg gegaan en dat was eigenlijk wel prettig :Y
  maandag 18 november 2013 @ 16:19:35 #200
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133378885
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:11 schreef Molo het volgende:

[..]

je aanhechtingen en spieren moeten wennen aan andere belasting dan normale inspanningen die je doet. En het kan zijn dat je, zoals veel mensen, beetje hypermobiele knieën hebt. Dus knieën die beetje te los in elkaar zitten. Dat komt veel voor en is niet ernstig als het binnen de perken blijft, maar is wel vervelend en merk je goed bij lopen.
En techniek maakt ook uit, voorvoet-, hak- of middenvoetlanding bijv.
Mijn knieën zijn ooit doorgelicht door huisarts, fysio en orthopeed en conclusie was 'geen idee wat er aan de hand is, doe maar gewoon weer alles en kom terug als je pijn krijgt'
Heerlijk, zo'n deskundig oordeel O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')