quote:Op maandag 18 november 2013 18:17 schreef VMSDKR het volgende:
Sorry LittleNinja - heb het aangepast.
[ afbeelding ]
neuh, is onherkenbaar gemaakt =]quote:Op maandag 18 november 2013 18:21 schreef VMSDKR het volgende:
Nu moet je zeker achter even vragen of dit mag of niet hè? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
neuh, is onherkenbaar gemaakt =]
Ja precies.quote:Op maandag 18 november 2013 18:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nu is 't net zo als bij opsporing verzocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2013 08:54 schreef Braddie het volgende:
2e x een cursus....
Het is ook niet slim, maar anders ben ik zo door m`n uren heen en betaal ik weer extra terwijl ik niks opschiet...
Er is pas weer plek bij die cursus in Januari.. vandaar..
Naja, ook in December. Maar dat is het weekend van mijn verjaardag, dus dat lijkt me niet verstandig..
Vermakelijk popcorn topic toch ^_^quote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef probeer het volgende:
Schattig. De KLB-kleuters zijn weer aan het bekvechten.
Jazeker. Ik vraag me echter ook altijd af of ze er nu zelf iets van waarde uithalen, of mee denken te bereiken.quote:Op maandag 18 november 2013 18:44 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Vermakelijk popcorn topic toch ^_^
Met cursus ook nog.quote:Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
6 keer gezakt. Dat is wel indrukwekkend, ik denk niet dat dat vaak is vertoond.
muaa, niet meer dan vermaakquote:Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vraag me echter ook altijd af of ze er nu zelf iets van waarde uithalen, of mee denken te bereiken.
En in die zin zou het nóg leuker voor de rest zijn als de modjes al die kinderachtige ruzies niet zouden modereren. Laat ze elkaar maar afmaken door privégegevens en foto's te verspreiden, misschien leren ze dan nog eens wat van hun achterlijke gedrag (of het loopt compleet uit de handquote:
Ik mis ook altijd alle foto's, terechte klacht.quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef probeer het volgende:
[..]
En in die zin zou het nóg leuker voor de rest zijn als de modjes al die kinderachtige ruzies niet zouden modereren. Laat ze elkaar maar afmaken door privégegevens en foto's te verspreiden, misschien leren ze dan nog eens wat van hun achterlijke gedrag (of het loopt compleet uit de hand). Ik ben altijd net te laat voor de foto's.
Je kan niet alles hebben hé.quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef probeer het volgende:
[..]
En in die zin zou het nóg leuker voor de rest zijn als de modjes al die kinderachtige ruzies niet zouden modereren. Laat ze elkaar maar afmaken door privégegevens en foto's te verspreiden, misschien leren ze dan nog eens wat van hun achterlijke gedrag (of het loopt compleet uit de hand). Ik ben altijd net te laat voor de foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |