Ff kijken maar Damon idd dood.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Ticootje het volgende:
stefan en damon dood ja?
Vanavond ff kijken!
Leukkk! Hoe was hij in het echt? Hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Chelle23 het volgende:
OMMGGG DAMON![]()
Vorige week was ik naar de convention in Brussel, was echt super leuk, heb Ian 3x ontmoet, en 1 x een foto waar ik nog op aan t wachten ben. Kan nog ruim een week duren, ik moest na de foto meteen weg dus krijg hem nog opgestuurd via de mail.
Hebben de andere die er naar toe zijn geweest het leuk gehad?
Tyler is geen hybrid meer omdat ie door de travellers was 'geduwd' in Mystic Falls waar dus alle supernatural beings normaal werden. Toen brak ie z'n nek en kwam aan the other side. Dus toen die portal openging en hij weer door Bonnie kon om weer levend te worden, was ie dus idd levend maar geen hybrid meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:48 schreef Koningin het volgende:
Ik weet niet goed wat ik met deze aflevering moet, vond het ongeloofwaardig. Dat gehannes bij Bonnie. Je grijpt haar toch gelijk vast als je daar komt aanrennen? Niet eerst een praatje maken?
Waarom is Tyler geen hybrid meer?
Maar goed, we moeten weer veel te lang wachten....
Heey Ik was daar ook! Had je een normale pas of een Salvatore pas? Ik had een salvatore pas en het was echt supergaaf! Heb een foto met Micheal, Zach en Ian! En alle handtekeneningen. Ian was zo superlief! Ervaring van mn leven! En Zach was dronken haha. groetjes xquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Chelle23 het volgende:
OMMGGG DAMON![]()
Vorige week was ik naar de convention in Brussel, was echt super leuk, heb Ian 3x ontmoet, en 1 x een foto waar ik nog op aan t wachten ben. Kan nog ruim een week duren, ik moest na de foto meteen weg dus krijg hem nog opgestuurd via de mail.
Hebben de andere die er naar toe zijn geweest het leuk gehad?
Ah, Damon is dus niet gestorven en heeft dankzij de oma van Bonnie "peace" oid gevonden en komt gewoon terug.quote:There has also been speculation that Damon will return in some capacity for season 6. UPDATE: This from TVLine
Question: “We’ve been told that the finale would make death irreversible from now on. What does that mean for Bonnie and Damon?”
Executive producer Julie Plec: “I think it means there’s a mystery attached to how the show ended. Did they die? Did they find peace? Are they still on the Other Side? Does the Other Side still exist? If not, where the hell are they? And will they ever come back? Certainly, we will see Ian [Somerhalder] and Kat [Graham] again, but where and in what context? That’s part of the mystery of Season 6.”
Bustle notes several ways he could come back. He could live out his days as a ghost. He could get brought back with the help of Davina, the witch from The Originals. Or he could come back somehow through a new supernatural rule that hadn’t been revealed yet.
“TVD is notorious for revealing supernatural rules we didn’t think were possible. The concept of hybrids, the cure, the doppelganger issue, every bit of magic Bonnie has ever conceived, the fact that Jeremy still hasn’t managed to stay dead: it’s all pointing us to one final solution for this Damon problem. The solution is probably something we’ll never guess because it’s going to be an invention all TVD’s own,” it said.
“Look, the producers know we love Damon and that we probably won’t be as inclined to tune in without him. They’re not stupid. Hell, even Lexi could get behind Damon’s survival — homegirl risked her chance to come back in order to give Damon a shot and he’s the one who killed her.”
Ian Somerhalder is under contract through the end of the next season.
Ik had normale pas en foto van Ian en handtekening van Ian gekocht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:21 schreef Somebodyx het volgende:
[..]
Heey Ik was daar ook! Had je een normale pas of een Salvatore pas? Ik had een salvatore pas en het was echt supergaaf! Heb een foto met Micheal, Zach en Ian! En alle handtekeneningen. Ian was zo superlief! Ervaring van mn leven! En Zach was dronken haha. groetjes x
Ach, dat doen ze altijdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:48 schreef Koningin het volgende:
Ik weet niet goed wat ik met deze aflevering moet, vond het ongeloofwaardig. Dat gehannes bij Bonnie. Je grijpt haar toch gelijk vast als je daar komt aanrennen? Niet eerst een praatje maken?
Vreselijk irritant vind ik dat.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Ach, dat doen ze altijd. Het valt helemaal op als je alles achter elkaar kijkt.
Bij de "dood" van Katherine had Bonnie best kunnen melden dat Katherine helemaal niet door haar lichaam is gegaan, maarja Bonnie doet nooit wat nuttigs.
In de hut van de vader van Caroline wil Elena eerst alles uitpraten met Damon voordat ze weggaan terwijl ze weten dat de Travellers eraan komen.
En op het einde had Bonnie best Alaric en Damon tegelijk vast kunnen pakken, maar ook toen moesten ze toch nog eerst even bijpraten.
Ik lag echt helemaal dubbel! Vooral bij dat stukje dat matt die surfplank vast heeft en 'blabla hottie my ass' zegt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |