Hoezo zou ze niet meer wegkomen met die pikstarts? Als ze maar niet voor het schot vertrekt toch...quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
belachelijk snel weer van Lee, maar ik ben benieuwd hoe lang ze nog weg blijft komen met die pikstarts.
Oenema heeft gelukkig de opgaande lijn weer te pakken
klopt, maar ze heeft wel een erg snelle reactietijd die op de grens zit van wat toegestaan wordt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo zou ze niet meer wegkomen met die pikstarts? Als ze maar niet voor het schot vertrekt toch...
Nauta, Kleibeuker, De Jong, Van der Weijden, Achtereekte, Meijer, Keulstra en Linda de Vries rijden het KKT als top 8 van het NK afstanden. Lisa van der Geest en Elma de Vries hebben zich woensdag geplaatst tijdens de selectiewedstrijd (waar Joling, Voorhuis en Valkenburg opvallend genoeg niet aan deelnamen). Blijven er nog twee plekken over voor het KKT, dat zijn aanwijsplekken. Eentje zal er naar Wust gaan als die interesse heeft, blijft er nog één plek over voor Joling, Voorhuis, Valkenburg en Ter Mors (die geen interesse heeft dacht ik).quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Plaatsing voor de 5k bij het OKT wordt zo nog best leuk. Linda de Vries, Valkenburg, Voorhuis (al denk ik dat die zich niet geplaatst heeft voor het OKT), evt Wust, Nederlands Kampioen Nauta, ex-kampioen Keulstra en eeuwige dark horses Jorien ter mors en Antoinette de Jong plus deze vier en dan via de kwalificatie nog Lisa van der Geest en Elma de Vries en ze zullen toch echt richting zevenminutengrens moeten om zich te plaatsen.
Wie zijn 'de anderen', en waarom zijn zij het niet die het anders doen dan Kramer? Ploeggenoot Verweij doet het hetzelfde als Kramer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Evertjan het volgende:
Kramer moet het weer anders doen als de anderen
Voorhuis lijkt mij de beste optie dan. Valkenburg mist elke vorm, en Joling lijkt mij net wat minder.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nauta, Kleibeuker, De Jong, Van der Weijden, Achtereekte, Meijer, Keulstra en Linda de Vries rijden het KKT als top 8 van het NK afstanden. Lisa van der Geest en Elma de Vries hebben zich woensdag geplaatst tijdens de selectiewedstrijd (waar Joling, Voorhuis en Valkenburg opvallend genoeg niet aan deelnamen). Blijven er nog twee plekken over voor het KKT, dat zijn aanwijsplekken. Eentje zal er naar Wust gaan als die interesse heeft, blijft er nog één plek over voor Joling, Voorhuis, Valkenburg en Ter Mors (die geen interesse heeft dacht ik).
Ahh die Gerritsen toch wel zielig, hoop op een goeie rit nog dit weekend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:01 schreef Montov het volgende:
http://nos.nl/video/580575-gerritsen-in-de-fout-op-op-500m.html
Gerritsen klinkt verkouden, of zou het komen door tranen?
http://nos.nl/artikel/580927-gerritsen-wint-nu-wel-in-bgroep.htmlquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:16 schreef danos het volgende:
[..]
Ahh die Gerritsen toch wel zielig, hoop op een goeie rit nog dit weekend.
Ze was indertijd wel echt goed hoor, maar dat niveau haalt ze al niet eens. En op de 500 zie ik haar niet meer in de buurt komen van de Kodaira's en Fatkulina's, dus het zou op de 1000 moeten. Maar daar is het gat met de Amerikanen en de goede Nederlanders ook al zo groot..quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:08 schreef DeeBee het volgende:
Probleem is dat ze ook nog wel wat beter zal moeten dan d'r oude niveau, want de rest is ook nog wel gegroeid. Wat dat betreft vrees ik dat het er ook niet meer inzit nee... Al blijft het bizar dat ze nog bijna Olympisch kampioen was in Vancouver, teh fuck was dat...![]()
Nouja de 1000 was indertijd sowieso een afstand van: Het goud is voor Nesbitt en de rest moet het maar zien. Ware het niet dat Nesbitt een enorm matige race reed voor haar doen (1.15, 1.16 laag was voor haar toch wel normaal) en Gerritsen op een goede dag echt wel onder de 1.17 kon.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:13 schreef DeeBee het volgende:
Die 1000 meter was denk ik gewoon de beste race uit haar carriere, waar alles klopte. Niet echt een referentie voor haar niveau verder, want niet alsof ze regelmatig 1000 meter WB's won of zo...
Wereldkampioen sprint had ze op zich in die jaren wel een keer kunnen worden misschien, mits ze die 1000 meters rond dat niveau had kunnen rijden.
Ja dat was echt een loterij. Anders zie je dat toch ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:01 schreef Mansjester het volgende:
Van Riessen die toen ook brons haalde op de 1000
Die gaat even een 36er rijden op een laaglandbaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef Mansjester het volgende:
Benieuwd of Lee haar tijd van gisteren gaat verbeteren, maar ik verwacht het eigenlijk niet.
Dan neem ik 2 maanden een Lee UIquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat even een 36er rijden op een laaglandbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |