Met je hand of met je mond.quote:Op maandag 18 november 2013 20:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan er dus zelf bij, en heb het ook weleens geprobeerd.
Ik ben niet lenig, dus dan weet jij genoeg.
Ron Jeremy... maar dat is vast niet in een film geweest die jij nou bedoelt...quote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Met je hand of met je mond.
Volgens mij is het ook in een film voorgekomen dat een man zich in allerlei bochten wringt tot hij erbij kan. Of serie?
Die hoeft volgens mij zich niet in moeilijke bochten te wringen daarvoor. Enkel zijn kin op zijn borst leggen en hij kan er al bij.quote:Op maandag 18 november 2013 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ron Jeremy... maar dat is vast niet in een film geweest die jij nou bedoelt...
Sowieso in Shortbus. En er zit een leuke dialoog in Clerks daarover.quote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Met je hand of met je mond.
Volgens mij is het ook in een film voorgekomen dat een man zich in allerlei bochten wringt tot hij erbij kan. Of serie?
quote:Op maandag 18 november 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever hij erin zit? Of bedoelde je dat niet...
Ik mag hopen dat dit een fake trailer is.quote:
Dat Aaron Paul zich leent voor dit zooiquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een fake trailer is.
Leuk. Ben benieuwd, ziet er goed uit.quote:
Wat is voor jou de mooiste auto ooit gemaakt?quote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat Aaron Paul zich leent voor dit zooi
En dat zeg ik als groot liefhebber van auto's
Qua looks? Daar moest ik lang over nadenken... Ik denk de Ferrari F40quote:Op maandag 18 november 2013 23:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wat is voor jou de mooiste auto ooit gemaakt?
quote:Op maandag 18 november 2013 23:47 schreef picodealion het volgende:
Ik ben totaal geen autoliefhebber, maar toch: F40.
Ja dat zou mijn antwoord ook zijn:quote:
Mooi antwoord.quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Qua looks? Daar moest ik lang over nadenken... Ik denk de Ferrari F40
Power? MacLaren F1 by far. Dat dit waanzinnige apparaat de openbare weg op mag![]()
Technisch? De Honda NSX (mede ontworpen door mijn grote held Senna) laat zelfs de huidige generatie supercars beven in het betere bochtenwerk.
All time favorite? DeLorean DMC-12Als ik de loterij win, is dat de eerste auto die ik koop. En daarna de Nissan GTR (R35
)natuurlijk
Gepimpte Talbot Lagoquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Desunoto het volgende:
Een van 's werelds mooiste auto's staat in Nederland, in het Louwman Museum in Den Haag:
[ afbeelding ]
Integendeel, dit is een vrij kale versie. De belichting in het museum is heel mooi en daardoor lijkt het 'bling-bling' op de foto, maar als je er naast staat is hij nog veel mooier.quote:
Ik zit al maanden aan te denken om met mijn zoon naar het Louwman museum te gaan. Ik rij er potverdrie 2x per week voorbij als ik over de A44 ga. AutoRai vond ie ook wel grappig. En af en toe stiekem sturen op papa's schootquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Integendeel, dit is een vrij kale versie. De belichting in het museum is heel mooi en daardoor lijkt het 'bling-bling' op de foto, maar als je er naast staat is hij nog veel mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |