Gefeliciteerd. Jij blijkbaar wel.quote:Op maandag 18 november 2013 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je kijkt een avondje niet mee op FMT en je hebt een nieuwe liefde in je leven...
[ afbeelding ]
Staat nog steeds op de planning.quote:Op maandag 18 november 2013 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
que?
Ik heb trouwens gisteren Gravity in de bios gezien en damnzwat een goede film! Beste film van het jaar en beste actrice van het jaar imho
Jammer genoeg is het niet de liefde waar ik op zat te wachtenquote:Op maandag 18 november 2013 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jij blijkbaar wel.
Je moet er ook niet op wachten. Dat werkt niet. Sommige dingen overkomen je gewoon.quote:Op maandag 18 november 2013 10:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het niet de liefde waar ik op zat te wachten
Nou ok. Niet de liefde die ik wilde dat mij overkwam dan?quote:Op maandag 18 november 2013 10:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op wachten. Dat werkt niet. Sommige dingen overkomen je gewoon.
Zoals ik zei, sommige dingen overkomen je, daar doe je weinig aan.quote:Op maandag 18 november 2013 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ok. Niet de liefde die ik wilde dat mij overkwam dan?
Ze heeft altijd jou nog om d'r te troostenquote:Op maandag 18 november 2013 10:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals ik zei, sommige dingen overkomen je, daar doe je weinig aan.
Maar in dit geval blijkbaar alleen bij drakin en niet bij jou als ik het zo lees.
Arme drakin.
Vorig deel gemist?quote:Op maandag 18 november 2013 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze heeft altijd jou nog om d'r te troosten![]()
Eens!quote:Op maandag 18 november 2013 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
que?
Ik heb trouwens gisteren Gravity in de bios gezien en damnzwat een goede film! Beste film van het jaar en beste actrice van het jaar imho
Ach, de aanhouder wint (wel eens...)quote:
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.quote:Op maandag 18 november 2013 11:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, de aanhouder wint (wel eens...)Succes
Maar een stier wel een keer of 4! Dus succesquote:Op maandag 18 november 2013 11:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.
Eensch!quote:Op maandag 18 november 2013 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
que?
Mooi man, ik ben een stier, zonder twijfel.quote:Op maandag 18 november 2013 11:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar een stier wel een keer of 4! Dus succes
Interesse in een draak?quote:Op maandag 18 november 2013 11:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mooi man, ik ben een stier, zonder twijfel.
quote:
Ahh... Sas, nou moet je het toch echt zelf doenquote:
Ik moet niks. Als zij iets wil moet zij het initiatief maar nemen.quote:Op maandag 18 november 2013 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Ahh... Sas, nou moet je het toch echt zelf doen
Heet dat niet playing hard to get ofzo? Ik weet niet, ben niet zo'n ster in relatiesquote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moet niks. Als zij iets wil moet zij het initiatief maar nemen.
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een lading shit over me heen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heet dat niet playing hard to get ofzo? Ik weet niet, ben niet zo'n ster in relaties
Das ook een leuke manier om te zeggen dat je geen verstand van vrouwen hebtquote:Op maandag 18 november 2013 11:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik wel, maar de vrouwen lijken daar anders over te denken
Haha, sterk, maar ik kan het wel altijd goed vinden met volwassen vrouwen lees: moeders van. Als ik dus heel goed overweg kan met hen, maar niet met de jonge vrouwen, aan wie ligt het dan?quote:Op maandag 18 november 2013 11:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das ook een leuke manier om te zeggen dat je geen verstand van vrouwen hebt
Kom dan maar ook snel naar het 40+ onderdeel van Fokquote:Op maandag 18 november 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
Ja.
Denk er wel over om een lange FOK-pauze te nemen, heb iets te veel 'ruzies' met mensen in andere subforums. Of eigenlijk mensen in een paar topics, van die mensen die normaal alleen in KLB en ONZ posten. Het taalgebruik ook, ik word te oud blijkbaar...
quote:Op maandag 18 november 2013 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je kijkt een avondje niet mee op FMT en je hebt een nieuwe liefde in je leven...
[ afbeelding ]
Teruglezen om bij te blijven hier Hornquote:Op maandag 18 november 2013 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
que?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |