Geen flauw ideequote:
Dyonquote:Op zondag 17 november 2013 23:59 schreef ArtistA het volgende:
Dyon en drakin? Ik weet niet voor wie ik meer medelijden moet hebben. Nee, grapje
quote:
Krijgt Dyon niet al genoeg medelijden hier/quote:Op zondag 17 november 2013 23:59 schreef ArtistA het volgende:
Dyon en drakin? Ik weet niet voor wie ik meer medelijden moet hebben. Nee, grapje
Vooral van zichzelf.quote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijgt Dyon niet al genoeg medelijden hier/
Mwah, valt toch wel mee?quote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijgt Dyon niet al genoeg medelijden hier/
Geweldige film was dat! (ik ga lekker geen antwoord geven maar slapen en dromen over...)quote:
?quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Geweldige film was dat! (ik ga lekker geen antwoord geven maar slapen en dromen over DYON)
Je moet je gewoon aanpassen net zoals Sands.quote:Op maandag 18 november 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
Ja.
Denk er wel over om een lange FOK-pauze te nemen, heb iets te veel 'ruzies' met mensen in andere subforums. Of eigenlijk mensen in een paar topics, van die mensen die normaal alleen in KLB en ONZ posten. Het taalgebruik ook, ik word te oud blijkbaar...
Kan ik begrijpen, ik vond je altijd al een arrogante kwal.quote:Op maandag 18 november 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
Ja.
Denk er wel over om een lange FOK-pauze te nemen, heb iets te veel 'ruzies' met mensen in andere subforums. Of eigenlijk mensen in een paar topics, van die mensen die normaal alleen in KLB en ONZ posten. Het taalgebruik ook, ik word te oud blijkbaar...
Ja maar dat vinden we ook van Robby87 en die is hier ook nog steeds te vinden.quote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik vond je altijd al een arrogante kwal.
Van jou kan ik het hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik vond je altijd al een arrogante kwal.
Sands?quote:Op maandag 18 november 2013 00:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aanpassen net zoals Sands.
Alleen vanavond ja?quote:Op maandag 18 november 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Omdat niemand hem serieus neemt. Sorry, ben in een vervelende bui vanavond.
que?quote:Op maandag 18 november 2013 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je kijkt een avondje niet mee op FMT en je hebt een nieuwe liefde in je leven...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |