Ik woon niet in een natuurgebied ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 19:35 schreef Anosmos het volgende:
In mijn buurt hebben ze ook ergens groene verlichting, omdat dat goed is voor de ontwikkeling van vogels.
Kortom: TS is anti-natuur!
ik ook niet maar daar komen wel vaak eenden. Kan dat het zijn?quote:Op zondag 17 november 2013 19:36 schreef meneer_kozijn het volgende:
[..]
Ik woon niet in een natuurgebied ofzo
quote:Op zondag 17 november 2013 19:33 schreef meneer_kozijn het volgende:
Het staat nogal lelijk en je ziet weiniger dan met witte / oranje verlichtig.
Geen idee, maar als ik daar loop zou ik me afvragen wanneer de Cheshire Cat te voorschijn komt.quote:
Is zij een prostituee?quote:Op zondag 17 november 2013 19:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Mijn buurvrouw heeft rode lampjes.
Groene verlichting is energie zuiniger dan de rest + dat het de wilde dieren niet verstoort.quote:Op zondag 17 november 2013 19:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Tevens, groene verlichting wel terechte klacht. Hoort gewoon wit of geel/oranje-achtig te zijn
weiniger.... of zullen we zeggen "minder"quote:Op zondag 17 november 2013 19:33 schreef meneer_kozijn het volgende:
Sinds kort zijn er in deze buurt lantaarnpalen geplaatst met groene led verlichting. Led verlichting niks mis mee, maar groene. Het staat nogal lelijk en je ziet weiniger dan met witte / oranje verlichtig.
Klacht: Nu groene led verlichting.
Autisten die niet met veranderingen kunnen omgaanquote:Op zondag 17 november 2013 19:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Tevens, groene verlichting wel terechte klacht. Hoort gewoon wit of geel/oranje-achtig te zijn
Wit is prettig, want neutraal.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Autisten die niet met veranderingen kunnen omgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |