abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133350582
Stel dat je iemand al heel lang kent en je een aardig goede band met elkaar hebt. Je ziet elkaar alleen niet meer zo vaak doordat je in verschillende steden woont, maar de vriendschap blijft. De verjaardag van die ander nadert en je krijgt geen uitnodiging van: "hey kom je langs?", zou je dan gewoon niks zeggen en afwachten of zelf langskomen of diegene een berichtje sturen? Ik voel mij nu soort van gepasseerd.
pi_133350599
Niet uigenodigt is niet komen. Simpel
nee echt niet !
pi_133350627
Vaag. Ik zou zeggen feliciteer hem als hij jarig is en misschien vraagt hij dan nog of je langskomt ^O^ Zo niet, jammer. Mensen veranderen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_133350643
je bent verplicht om op verjaardagen te verschijnen?
No Guts, No Glory
pi_133350671
Viert die persoon het überhaupt wel dit jaar?
pi_133350678
Kennelijk zit je ermee, dus waarom niet gewoon over je eigen ego/trots heenstappen en even een berichtje sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar verjaardag nog viert?

Diegene heeft dan nog alle bewegingsruimte om 'nee' te kunnen zeggen, waarna je altijd nog verder kunt vragen indien het antwoord inderdaad 'nee' is of er iets aan de hand is ja dan nee.
pi_133350753
Feliciteer 'm. Misschien is 'ie om wat voor reden dan ook simpelweg vergeten je te vragen, dan kan 'ie dat dan meteen alsnog doen.
pi_133350758
Ik ben niet verplicht om op verjaardagen te verschijnen, maar aangezien hij het elk jaar houdt en mij ook uitnodigt als vriend vind ik het gewoon gek dat ik dit jaar niks hoor. Bovendien laat hij de laatste tijd sowieso weinig van zich horen.

Bovendien zat hij ong. 3 maanden geleden nog uit te huilen bij mij over zijn stukgelopen relatie. Dan zou je denken dat je nog een band hebt met iemand en diegene nog aan je denkt. Vooral als je vrienden bent en dus niet oppervlakkige vrienden.
  zondag 17 november 2013 @ 19:36:39 #9
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_133350765
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 19:33 schreef owl. het volgende:
Viert die persoon het überhaupt wel dit jaar?
Wel handig om even uit te zoeken ja.
pi_133350875
Jij bent vervangen denk ik.
  zondag 17 november 2013 @ 19:54:44 #11
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_133351343
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 19:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Jij bent vervangen denk ik.
goede ui
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_133351378
Uit het oog uit het hart.
5 Ferrari's op videoband!
pi_133351486
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef Basxt het volgende:

[..]

goede ui
Dankje.
pi_133351593
De laatste keer dat een vriendin me niet uitnodigde voor een feest gaf ik een veel leuker feest en nodigde haar bewust niet uit.
pi_133351783
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef wwkwijt het volgende:
De laatste keer dat een vriendin me niet uitnodigde voor een feest gaf ik een veel leuker feest en nodigde haar bewust niet uit.
Of die vriend gaat ervan uit dat TS onderhand wel weet dat ie jarig is en het dus overbodig vind om hem nog uit te nodigen omdat hij denkt dat TS dus uit eigen beweging zal verschijnen zoals een echte vriend betaamt.

Echter is TS onzeker en voelt zich nu gepasseerd waarmee die vriend het tegendeel heeft bereikt omdat TS nu in de war is en uit boosheid niet komt en hiermee een vriendschap verliest, terwijl die vriend dit moment zag al bestempeling van echte vriendschap door elkaar niet meer te hoeven uitnodigen als een kleuter, omdat men elkaars verjaardag onthoudt.
pi_133352080
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Of die vriend gaat ervan uit dat TS onderhand wel weet dat ie jarig is en het dus overbodig vind om hem nog uit te nodigen omdat hij denkt dat TS dus uit eigen beweging zal verschijnen zoals een echte vriend betaamt.

Echter is TS onzeker en voelt zich nu gepasseerd waarmee die vriend het tegendeel heeft bereikt omdat TS nu in de war is en uit boosheid niet komt en hiermee een vriendschap verliest, terwijl die vriend dit moment zag al bestempeling van echte vriendschap door elkaar niet meer te hoeven uitnodigen als een kleuter, omdat men elkaars verjaardag onthoudt.
Ik weet dat hij nu een nieuwe vriendin heeft aangezien ze elkaar als profielfoto hebben en een in relatie staan op facebook. Maar als je daarom je 'beste' vriendin niet zou uitnodigen lijkt dat me ook einde vriendschap. Ik ga mijzelf niet uitnodigen, lijkt me ook nogal ongepast ook al ben je vrienden.

Vragen waarom vind ik ook zo kleuterachtig.
pi_133352334
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef strangefeelings het volgende:

[..]

Ik weet dat hij nu een nieuwe vriendin heeft aangezien ze elkaar als profielfoto hebben en een in relatie staan op facebook. Maar als je daarom je 'beste' vriendin niet zou uitnodigen lijkt dat me ook einde vriendschap. Ik ga mijzelf niet uitnodigen, lijkt me ook nogal ongepast ook al ben je vrienden.

Ik weet niet wat voor vrienden jij hebt maar bij ons ben je standaard uitgenodigd zonder persoonlijke invitatie.
Mochten de festiviteiten verschoven worden naar een andere dag dan wordt men daar wel van op de hoogte gesteld
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 20:23:42 #18
184769 crew  Deisyy
pi_133352611
quote:

[..]

Misschien vind je vriend het juist niet meer dan normaal dat je op zijn verjaardag komt en heeft hij geen idee dat jij persoonlijk uitgenodigd wilt worden.

Je kan natuurlijk ook gewoon vragen of hij zijn verjaardag nog viert.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_133372647
Als je gewend bent dat je de jaren daarvoor uitgenodigd was en er is niks raars tussen jullie voorgevallen, neem ik aan dat je gewoon welkom bent.

Check het gewoon ff en doe het luchtig, zoals: "Hey gozer, hoe is het? Je bent bijna jarig hé? Ga je dat deze keer nog vieren?"

Als hij dan zegt dat je niet bent uitgenodigd, weet je meteen dat het geen goede vriend is. Maar waarschijnlijk is er wat anders aan de hand. Iets onschuldigs. Hij heeft het erg druk gehad ofzo en is sommige mensen vergeten uit te nodigen. (Ook dat niet persoonlijk aantrekken, want zoiets overkomt iedereen weleens.) Of hij viert het niet wegens drukte of persoonlijke omstandigheden. Of hij viert het in besloten kring, alleen familie bijvoorbeeld. En als dat laatste het geval is, betekent dat dus niet dat hij jou heeft afgewezen. Je zou hem wel kunnen zeggen dat je het jammer vindt en dat je er volgend jaar graag bij wilt zijn.
pi_133373872
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 12:42 schreef Pulzzar het volgende:
Als je gewend bent dat je de jaren daarvoor uitgenodigd was en er is niks raars tussen jullie voorgevallen, neem ik aan dat je gewoon welkom bent.

Check het gewoon ff en doe het luchtig, zoals: "Hey gozer, hoe is het? Je bent bijna jarig hé? Ga je dat deze keer nog vieren?"

Als hij dan zegt dat je niet bent uitgenodigd, weet je meteen dat het geen goede vriend is. Maar waarschijnlijk is er wat anders aan de hand. Iets onschuldigs. Hij heeft het erg druk gehad ofzo en is sommige mensen vergeten uit te nodigen. (Ook dat niet persoonlijk aantrekken, want zoiets overkomt iedereen weleens.) Of hij viert het niet wegens drukte of persoonlijke omstandigheden. Of hij viert het in besloten kring, alleen familie bijvoorbeeld. En als dat laatste het geval is, betekent dat dus niet dat hij jou heeft afgewezen. Je zou hem wel kunnen zeggen dat je het jammer vindt en dat je er volgend jaar graag bij wilt zijn.
Ben jij een vrouw, is hij een man? Is zijn nieuwe vriendin onzeker over jullie (platonische)vriendschap? Allemaal dingen om te overwegen.
pi_133373905
quote:

[..]

Sorry, eerst verkeerd gequote. Mijn vraag is voor ts. Ben je een vrouw en is hij een man?
pi_133375532
Gewoon een gesprek beginnen en misschien begint die persoon er zelf over. Zo niet dan zijn jullie blijkbaar uit elkaar gegroeid.
pi_133375749
Nodig gewoon jezelf uit.
pi_133375801
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:35 schreef Noriega het volgende:
Nodig gewoon jezelf uit.
Nee dat is leuk, op een verjaardag komen waar je blijkbaar niet gewenst bent.
pi_133375958
Misschien hecht hij niet zoveel waarde aan zijn verjaardag? Misschien heeft hij besloten het niet te vieren omdat hij druk is met iets anders? Persoonlijk vier ik mijn verjaardag bijna nooit, en niemand heeft ooit raar opgekeken dat ze niet werden uitgenodigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')