quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
-XOXO-
quote:Je bent alleen en je bemint het matras. Matrasneuken. Matrasschuren.
Je benen aaien het matras. De zachtheid van het matras streelt je benen en je komt in die heerlijke geile roes.
Het voelt zo lekker warm en opwindend aan.
Dat wat tussen je benen zit, druk je met stootbewegingen en schuurbewegingen hard tegen en diep in het matras.
Wij bovengrondsen, wij aardebewoners, wij ondermaansen, bestaan dankzij de lust en lust verlicht iedere last.
Alles goed?quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef Trollscience het volgende:
twitter:mirretje36 twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 18:34:14Moslim computer [ afbeelding ] reageer retweet
bweheheheea
Omdat ik een langere filmpje heb gevonden waar dat ook in stondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |