Beter onderbouwd dan jouw dieet.quote:
Wat weer beter onderbouwd is dan jouw DNA.quote:
zitten meer voedingstoffen in mijn DNA dan in jouw voeding.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wat weer beter onderbouwd is dan jouw DNA.
Mijn cum ownt alsnog.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
zitten meer voedingstoffen in mijn DNA dan in jouw voeding.
Leuk hoor cum in je vuistje. Geen enkele chick wil een skinnyfat ecto.quote:
Inpotent is ook niet hip.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Leuk hoor cum in je vuistje. Geen enkele chick wil een skinnyfat ecto.
Doe het niet. Ik heb vandaag met moeite kibbeling gegeten.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:57 schreef RetRy32 het volgende:
Errr, ik overweeg dit nu ook te doen.
Ik ben absoluut niet dik of zelfs maar een grammetje te zwaar ofzo... Maar ik heb wat vet bij mijn borst wat gewoon niet weggaat, ookal eet ik precies goed en krijg ik onder de minimale ADH vet binnen...
Overigens is het sinds vorig jaar al met zo'n 50 procent afgenomen, maar ik denk dat zo'n gek crashdieet dat vet wel zal doen verdwijnen.
Overigens moet ik dan wel eiwit shakes gaan drinken ofzo.
Godverquote:Op woensdag 20 november 2013 22:57 schreef RetRy32 het volgende:
Errr, ik overweeg dit nu ook te doen.
Ik ben absoluut niet dik of zelfs maar een grammetje te zwaar ofzo... Maar ik heb wat vet bij mijn borst wat gewoon niet weggaat, ookal eet ik precies goed en krijg ik onder de minimale ADH vet binnen...
Overigens is het sinds vorig jaar al met zo'n 50 procent afgenomen, maar ik denk dat zo'n gek crashdieet dat vet wel zal doen verdwijnen.
Overigens moet ik dan wel eiwit shakes gaan drinken ofzo.
Qua vet verliezen is het ideaal...quote:Op donderdag 21 november 2013 01:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Godver
Ga voor je eigen bestwil jezelf een beetje inlezen over voeding, en dan niet in de Libelle ofzo.
Niet echtquote:Op donderdag 21 november 2013 01:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Qua vet verliezen is het ideaal...
Wel. Hoe groter het calorie tekort Hoe meer je af valt.quote:
Snelste mischien, maar ideaal is het niet aangezien je ook veel spiermassa gaat verliezen, geen energie hebt voor normale zaken en er fysiek ook niet veel beter uit gaat zien.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wel. Hoe groter het calorie tekort Hoe meer je af valt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |