Ehm... Lijkt mij geen goede analyse.quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat de omstandigheden beter zijn dan de afgelopen dagen voor de sprintnummers. Toen was de luchtdruk zo laag en lagen de snelheden zo hoog dat het opeens weer een nadeel werd. Nu lijkt het me perfect.
logica is inderdaad bijzonder te noemenquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Ehm... Lijkt mij geen goede analyse.
Ssst, het klonk even heel snugger.quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Ehm... Lijkt mij geen goede analyse.
Behalve als je toevallig Sang-Hwa heetquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat de omstandigheden beter zijn dan de afgelopen dagen voor de sprintnummers. Toen was de luchtdruk zo laag en lagen de snelheden zo hoog dat het opeens weer een nadeel werd. Nu lijkt het me perfect.
Ik bedoelde dan natuurlijk dat de snelheden in de bochten net wat te hoog lagen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef komrad het volgende:
[..]
logica is inderdaad bijzonder te noemen
Als je Sang Hwa heet maakt het je niets uit en ga je nu alvast plaats in de prijzenkast maken om dat Olympisch Goud te stallenquote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve als je toevallig Sang-Hwa heet
same herequote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef takkfyrir het volgende:
Kijken er nog meer mensen via de ISU stream? Zo ja, dan doet ie het bij jullie wel? Bij mij laat ie namelijk het ´voorfilmpje´ van 18 seconden wel zien, maar blijft ie daarna steken.
Dat idee had ik in 2010 al, maar ze gaan maar door.quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die finnen worden wat oud volgens mij..
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef takkfyrir het volgende:
Kijken er nog meer mensen via de ISU stream? Zo ja, dan doet ie het bij jullie wel? Bij mij laat ie namelijk het ´voorfilmpje´ van 18 seconden wel zien, maar blijft ie daarna steken.
Ik wil ook de loterij winnen.quote:
De 495 meter wordt vandaag helaas niet verreden.quote:
Ik zit niet in Nederland dus kan ik daar niet kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |