Luchtdruk stijgt momenteel naar zo'n 1015 hPa. Dus niet erg gunstig.quote:Op zondag 17 november 2013 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
luchtdruk is weer behoorlijk gestegen.
Die snapte ik ook niet helemaal nee.quote:Op zondag 17 november 2013 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die commentator![]()
Heeft drie keer gezegd dat het zo jammer is dat de Amerikanen een doel hebben om voor te rijden. Misschien zit het de volgende keer mee en rijdt alleen Nederland met een doel rond.
Al die knakkers die nu als laatste zich zouden plaatsen rijden seconden eraf, en Silovs en Niedzwiedzki en wat korianen die vorige week niet meereden rijden ook vrij hard, dus ik denk dat we nu al op 6.25 zitten, dus t worden pittige kwalificatietijden.quote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Vooralsnog is de 6:31.04 van Shane Williamson (Japan!) nog genoeg om als tijdsnelste mee te gaan (langzaamste snelste). Het zal dit weekend wel harder gaan.
Canada staat er beroerd voor op de 5km heren.
Tja, vrij jonge jongen. Was in Kolomna bij de Russische selectiewedstrijden al sneller dan Yuskov en net wat langzamer dan Skobrev. Een Van Beek, die een jaar ouder is, reed afgelopen week een PR met meer dan drie seconden op de 1500.quote:
Oh ik bedoelde het ook niet als "verdacht", meer als "opvallend", iemand waar ik nog nooit van had gehoord die 6:14 rijdtquote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, vrij jonge jongen. Was in Kolomna bij de Russische selectiewedstrijden al sneller dan Yuskov en net wat langzamer dan Skobrev. Een Van Beek, die een jaar ouder is, reed afgelopen week een PR met meer dan drie seconden op de 1500.
Schuift ie weer een plaatsje op op de Adelskalenderen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hansen rijdt ook gewoon een 34'er.
Nou ja, op de 500m vrouwen had je het gewoon verwacht dit weekend, op de 5km mannen acht ik de kans op een WR nog altijd een stuk kleiner dan de kans op geen WRquote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot nu toe niet echt spectaculaire tijden in de B-groep...het is maar de vraag of dat WR op 5k er vandaag komt.
Denk het niet helaasquote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot nu toe niet echt spectaculaire tijden in de B-groep...het is maar de vraag of dat WR op 5k er vandaag komt.
same herequote:Op zondag 17 november 2013 13:31 schreef MiLalaa het volgende:
oh .. dankje
heb het geprobeerd, maar ik vind er echt geen hol aan, shorttrack. Jullie?
Moet je vaker kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:58 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
same here
Ik heb eens een tijdje gekeken, denk met vorige spelen ofzo. Vrijwel elke race was binnen een paar seconden beslist, degenen die na 5 seconden achteraan lagen kwamen bijna nooit meer vooraan.
En als het dan al eens spannend werd dan had je regelmatig valpartijen.
Inderdaad ja, dat het meestal niet spannend zou zijn en heel snel is beslist is echt hele dikke onzinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |