Ik dit sinds 'de val' een verschrikkelijk zenuwachtig onderdeel vind. Toch vind ik het ook wel leuk, dus kwel ik mezelf met kijkenquote:
Dan moet je vooral niet een aflossing bij het shorttrack gaan kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 00:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik dit sinds 'de val' een verschrikkelijk zenuwachtig onderdeel vind. Toch vind ik het ook wel leuk, dus kwel ik mezelf met kijken
Dat kan wel eens heel vervelend uitpakken.quote:Op zondag 17 november 2013 00:58 schreef TheArt het volgende:
Dit wordt op deze manier gewoon NL-Rusland in de 1e ronde op de OS
volgens mij was het net iets minder gesmeerd dan vorige week, maar goed, ditmaal vertrokken ze ook volle bak, terwijl het in Calgary iets meer met de handrem erop leek te zijnquote:Op zondag 17 november 2013 01:00 schreef MiLalaa het volgende:
Wel benieuwd naar interview. Jan B ging geloof ik ook wel lekker. Maar waren de wissels even smooth als vorige week? Nouja ik heb nu ook niet 100% gezien.
Was iemand van de schaatsbaan, geen idee of het een Koreaan was.quote:Op zondag 17 november 2013 00:59 schreef MiLalaa het volgende:
Zag ik daar nou een koreaantje een NLs trainingsjasje uit de kreukels halen voor onze helden op het uitrustbankje.. Wat schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |